7. 7. 2016

Moje minimalistická šatníková přání v období prázdnin...


Stále mám v plánu pokračovat s minimalistickou cestou, avšak nejsem momentálně ve fázi, kdy bych mohla vyhodit nebo darovat další věci a vyměnit je za ty jednoduché nadčasové a kvalitní. Je to sice krásná představa, ale pokud nemáte tisíce, těžko si můžu říct, ne, chci být taková a od teď už jen kvalitně, takže sbohem kabelko od MK, kterou má ,,každý,, a jdu do Furly nebo do Chanelu. Nicméně tu nadčasovost, pohodlí a jednoduchý styl bych ráda udržela.


Teď po diskuzi s kamarádkami, kdy jsem vzdychala nad jejich krásnými postavami, a že si mohou dovolit šaty, mi cinkla v hlavě jedna myšlenka. A to, že já jsem vlastně z pusy vypustila něco, co bylo absolutně proti mému přesvědčení. Žádné fňukání a jestli chci šaty, tak si je pořídím, ikdyž budu třeba hledat delší dobu, než je najdu. Nejsem prvoplánově sexy a ani taková nechci být, ale svůj styl mám a je mi už jedno i to, když mi někdo řekne, že tohle tě rozšiřuje, nebo v tomhle vypadáš tlustá, tohle není sexy a tohle bych nenosila. Je to totiž jenom a pouze na vás a vašem myšlení. Sice nikdy nebudu nosit minišaty a podpatky s grácií a sebevědomím, ale to bych nebyla já. Necítím se v tom dobře, nechci to nosit protože se v tom necítím pohodlně a prostě se mi to na mě nelíbí.



V rámci udržení svého stylu a toho, aby mi do šatníku, do kabelkové sbírky přibylo jen to, co doopravdy unosím, co mi bude dělat radost pokaždé, když si to vezmu, co bude nadčasové a trendy, ale hlavně, hlavně to budu já, jsem vytvořila nasledující wishlist.




  1. Zavinovací šaty - jsou mým dlouhodobým snem, protože dělají nádhernou siluetu a myslím, že tohle je to pravé pro mě, kdy každé zvýraznění mého neexistujícího pasu je vřele vítáno
  2. Skládací baleríny - vím, že tohle sem až tak nepasuje, ale víte kolikrát jsem řešila ten pitomý nápad, kdy jsem si vzala podpatky a po pár metrech se proklínala? Kdy se v noci vracíte domů (né, že bych byla až takový pařmen) a nemůžete dojít?
  3. Kvalitní botasky - ok, na zahradu tohle není a kombinace ala elegantní styl a k tomu botasky, není úplně easy zkombinovat tak, aby jste nevypadali divně, tak stejně po jednich toužím a tyhle černé se zlatou? Hmm, hned, teď, honem...
  4. Černá, trošku pytlová kabelka - nejlépe kožená, ale dostatečně pevná, ať se nevytáhne. Pokud nebude kožená, tak neva a ráda bych nejlépe od ČR výrobce, třeba na Dyzajn marketu apod.
  5. Malé černé - jo, tak ty správné a jediné, to je příběh bez konce, pořád se nedaří stejně jako s kozačkama na podpatku.
  6. Košilové šaty - úžasně pohodlné, krásné střihy, lepší postava, no pro mě ano!!
  7. Padnoucí džíny - to je u mě otázka spíše toho, jestli zhubnu, dříve totiž do toho nejdu, protože kdo by chtěl na džíny za pár tisícovek jenom smutně koukat?
  8. Freddy pants - vypadají hoodně zajímavě a zadeček kulatý a nahoru jen tak lehce nejde, tak si maličkato pomůžu optickým trikem....



Myslím, že nejsem až tak náročná, co myslíte? Samozřejmě toho nosím v hlavě více, ale tohle je pro mě momentální základ, co chci a po čem toužím. Je docela paradox, že i přes to, že některé z věcí se tu objevují již po několikáté, tak jsem si je pořád nekoupila. A proč? Protože jsem sice na cestě minimalismu, ale občas se přiznám, že mi to ujede a stejně koupím něco nekvalitního, ne moc kombinovatelného apod. A ne, není to výrazný jeden kousek, který bych chtěla mít v šatníku stejně.


Jenže občas prostě i rozhodný člověk na oblečení jako já ujede a má doma tričko, které bylo z Lidlu a za super cenu, ale vlastně mi až tak nesedí, nebo ho nemám k čemu nosit (nic proti Lidlu, protože jinak je na basic kousky super).

Vaše Bezega






















7 komentářů:

  1. Hezký článek Kačko, hledání nadčasových kousků je běh na dlouhou trať. Ale snad se zadaří.

    OdpovědětVymazat
  2. Obávám se, že Furla kabelky na tom budou za chvíli stejně jako MK. Bude je mít každá. Je škoda, že z těch kvalitních a hezkých kabelek se stane fraška a ještě k tomu hodně napodobovaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak proč hledat značku, v rámci svého pátrání jsem našla super kožené kabelky bez značky zvučného jména ;) stačí se občas podívat třeba na Dyzajnmarkety apod.akce

      Vymazat
  3. Kačko v jakých obchodech nejraději nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, to je těžké. Nejradši jsem měla second hand u nás ve městě, ale nějako tam nepasuji velikostmi a tak se snažím nakupovat hodně ve slevách a to pak jdu po obchodech po různu. Pravda, že teď se snažím soustředit na české designéry a trochu se na to zaměřit, tak uvidíme.

      Vymazat
  4. Ty modro zlaté adidasky jsou nádherné! Já být chlap, tak všechny partie, za které se ty stydíš a mě to příjde naprosto zbytečné, budu milovat a upřednostňovat. Mě osobně se nikdy nelíbily vychrtliny. Já mám údajně předpisovou postavu podle 90% lidí v mém okolí, ale vždy jsem upřednostňovala a líbily se mi holky silnější s pořádnýmy prsy, které bych jim nejradši vzala do ruky :D :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....