21. 3. 2016

Plnápeněženka , aneb utrácej s mírou a dostaň za to peníze zpátky !!

Zdravím své čtenářky a čtenáře...

tato spolupráce doufám, že pro vás nebude tím, že si řeknete, ježíš, zase další, kdo dostal zaplaceno a točí o tom video. V následujících dnech se objeví video o setření, kde o tomto portálu budu mluvit znovu, takže proč nepřijmout něco, co bych ráda zpropagovala dále ? Přijde mi to totiž strašně super a já v takových 50% případů nenakupuji jinak.

Pro více informací se podívejte na video.
PS: nové vlasy (ale umaštěné v culíku), nový foťák (ale místy rozostřený obraz), to jsem celá já... a jako další poznávací znamení si dáme slovo JAKOBY  v každé druhé větě..

Pokud máte jakékoliv otázky, prosím sem do komentářů.

Vaše Bezega


1 komentář:

  1. tuhle stránku také využívám a nazpátek jsem dostala už několik stovek, takže za mě rozhodně ano! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....