10. 3. 2016

Novinky v Lidlu č.1 - brambory v kelímku,tofu, rostlinné pomazánky, miniaturky kosmetiky a šampony




Ne, nemám to zaplacené, ani jsem si nekoupila nic sponzorsky od Lidlu, abych vám to otestovala. Je to čistě má dobrá vůle a potřeba informovat vás o tom, co jsem v posledním týdnu našla za bašty a novinky v mém nejoblíbenějším obchodě. Už nemůžu říkat potravinovém obchodě, protože tam čím dál tím víc kupuji i oblečení, kosmetiku, doplňky, dekorace apod.
Začnu tím největším na fotce a to bude kalíšek s bramborami. Zní to divně ?
 No uznám, že jsem si nejdříve klepala na hlavu, že za ty peníze (cca 50,-) si sakra můžu udělat pytel brambor a omáčky vagón, ale pak mi probleskly hlavou ty dny, kdy se mi sakra nechce vařit a abych v práci nebyla na bagetách, tak si myslím, že je tohle prostě super. Já si vzala variantu Parmentines cup s omáčkou z tvarohu a pažitky. Kterou si dělám doma a je to mňamka, takže už se těším, až přijde den bez vaření. Jak to funguje? Buď dáte do mikrovlnky kelímek s brambůrkami, nebo si je můžete vysypat na talíř, to už je na vás. Po šesti minutách ohřívání necháte odstát a zalijete si vše omáčkou. Wuala, lehký oběd je na světě.
Mají různé varianty s různými omáčkami, takže neváhejte vyzkoušet… kdo je kancelářská krysa v poklusu, tak mě pochopí. Jestli je to stálá nabídka nevím, ale vypadá to, že ano. 

Dalším co jsem objevila je cizrnová pomazánka. Někdo tomu chce říkat honosně hummus, ale mě stačí, že se to dá někam namazat. Musela jsem ji hned po příchodu ochutnat a je výborná. Mám variantu lehce pikantní, jinou jsem snad nenašla. Stojí 19 Kč a je prostě výborná. Doporučuji buď namazat na nějaký suchar, nebo celozrnný chlebík. Já si ji beru do práce jako svačinku. Přibalila jsem si k ní obyčejné slané krekry a mňam.
To, pro co jsem vlastně původně šla, bylo inspirací díky slečně JBbyPetra, která natáčela o těchto pomazánkách video. No a já prostě musela, protože ona je tak vychválila, že jsem na ně dostala doslova chuť. Rostlinné pomazánky, které vypadají prostě lákavě. Vzala jsem si Petrou doporučovanou příchuť tataráčku, na což jsem hodně zvědavá a pak francouzskou. Vím, že měli ještě škvarkovou, ale to nemusím, takže tu jsem nevzala. Stojí krásných 19 Kč a já už se na ně třesu.

Ve stejném stojanu nebo chladícím boxe, to je jedno, měli i ochucené tofu. Normálně tofu moc nemusím, ale ochucené mám ráda a tak jsem po něm skočila. Opět varianta s chilli a doufám, že bude dost pálet. To bude taková moje odměna. Měli více příchutí, takže určitě koukněte. Teď jsem úplně zapomněla, kolik stálo, ale myslím, že to bylo taky kolem 19 Kč. Jen mi vrtá hlavu, jestli je to už hotové, nebo je to k opečení třeba, jsem to ale blondýna. Poradíte mi?


Jo a protože si teď určitě myslíte, že nedělám nic jiného, než že se cpu, tak bych to nebyla já, abych nevzala i něco z kosmetických novinek.  Třeba tyhle keratinové šampony mi hodně připomínají obalem třeba Dove šampony a jsem na ně moc zvědavá. Mají být s keratinem a když budou minimálně tak dobré, jako jejich předchůdci, asi si je budu kupovat častěji. Já sehnala v akci za 39,- šampon a vzala jsem si i masku za 49,-. Až pořádně vyzkouším, hodím na ně recenzi. 


V kosmetickém oddělení můžete nově najít i miniatury kosmetiky. Takže Bezega neodolala a musela si vzít krémík na ruce, o kterém prozatím můžu říct, že je ťuťu roztomilý a krásně voní.

Tak co na to říkáte ? Já myslím, že Lidl opět zabodoval…
Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. Taky do Lidlu chodím moc ráda. Tu cizrnovou pomazánku mají ještě s vajíčkem a je moc dobrá! :) a Tofu už mužeš jíst takhle, nebo ho obalit a usmažit jako řízek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu pomazánku určitě vyzkouším a na šampóny taky mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lidl taky miluju ;)

    Jak jsem to začala číst, tak jsem si říkala, že brambory v kelímku jsou fakt divné, ale je zase fakt, že taky mám dny, kdy se mi nechce dělat vůbec nic, takže chápu :)) Spíš teda než pro mě, tak je to pro manžela, ale i tak je to fajn ;)

    Na tu cizrnovou pomazánku už jsem taky koukala, ale chci si vyfotit složení, aby mi to bylo pofoukáno ;))

    To tofu buď si můžeš jen nakrájet a normálně jíst, ale to mě třeba moc nechutná ani ochucené, ale krájím si ho třeba do salátu místo masa nebo, aby to mělo lepší chuť, tak si to okořením a dám normálně na pánev, aby to mělo trošku kůrku... taky jsem třeba tofu nedávno dávala místo masa do tortilly se zeleninou ;) Florentýna na to zrovna dávala recepty: https://www.kucharkaprodceru.cz/tofu-recepty/

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky A. za tipy na tofu. Ta pomazánka mi fakt moc chutná, takže jestli mi napíšeš, že je nějak špatná složením, asi se složím já :D.

      Vymazat
    2. Já jsem se nějak ještě nedostala k tomu, abych si vyfotila složení, máš ji pořád ještě? ;) Že bys mi vyfotila složení :))

      Vymazat
    3. OU :D snědena, ale až ji koupím znovu, tak snad se k tomu dostanu ;)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....