1. 3. 2016

Názorovka č.1

Pořád koketuji s myšlenkou s blogem skončit, pak se ale naskytne nějaká příležitost, kterou prostě na video točit nechcete, nebo nemůžete a právě tady je prostor pro mnou opomíjený blog. 

Jak jste již někteří zaregistrovali, změnila jsem práci. Ano už zase: D a možná ještě nekončíme, protože já nikdy nesedím na jedné židli, jak se říká. Můj názor na pracovní místa, mé zkušenosti, jak si najít práci atd... můžete očekávat ve videích, protože už teď vím, že to bude dlouhé a možná to rozložím na více videí. Podnětem jste mi opět vy, kteří jste si o toto psali, takže pokud máte nějaké nápady na videa, rozhodně se nebojte mi napsat. Né, opravdu nechci dopadnout jako teenage kolegyně, které se nudí a píší si o témata článků, videí, ale slibuji, že vaše nápady zvážím a třeba je pojmu trochu jinak a vydám je. Tedy pokud budou tématicky vhodná na můj blog/youtube účet.


Kauza minimalistického projektu Méně je více mi byla také připomínána. Je to tak, že není ani v mých časových, ani finančních možnostech, pojmout videa tak velkolepě bylo plánováno. Jelikož a protože: Jsem měla domluvenou spolupráci s jednou nejmenovanou firmou, která ale není na spolupráci s blogery a youtubery dobře připravena, takže jsme se nedohodli. Né, nebyla sem nafrněná a nechtěla za to finanční odměnu v řádu tisíců, ale někdy se to hold stává, že se strany nedohodnou. A já si vážím sama sebe jako člověka a nechci přijímat kdejakou věc, která mne jen zaměstná a žádný benefit pro mě ani pro vás to mít nebude. Nechci si hrát na svatou a křičet do světa, že se mi pro vás podařilo vyhádat jiné spolupráce a snad i trochu benefitní věci, ale bude toho méně a bude to v rámci možností využitelné jen pro někoho….

Spolupráce jako takové hodně odmítám anebo mi už ani nechodí. Prostě nejsem asi cílová osoba. Odmítám dělat recenzi za jeden krém, který není na můj typ pleti a odmítám toho přijímat kvanta jen proto, že je to zadarmo a ono se to někde udá, prodá apod. Nechci to tu hromadit a navíc, recenze beru poctivě a vše zkouším a umíte si představit, co dělá s vaší pletí, vlasy apod. ta neustálá změna produktů? To že podle firmy máte zkoušet ve 26 letech krém na vrásky pro 40+ a nikoho to nezajímá, jen vám to prostě pošlou ? To, že mi některé věci prostě nesednou a nikdy bych si je nekoupila, a přesto mám dělat recenzi, jen proto, že je to zadarmo ? To prostě nee. A možná to zní nafoukaně, ale stále ve mě přetrvává názor, že se dá obejít i bez spoluprací. Ano, asi nebudu mít desítky tisíc odběratelů, ale to já nepotřebuji. Jsem ráda totiž za lidi, kteří si u mě najdou to, co hledali a ocení to, zapojí se do diskuze a ne jen do soutěže, napíšou mi podnět na další videa a ne jen výtky, že jsem zase přibrala, dokážou mi slušně napsat, hele ta hudba se do videa nehodí a přijmou fakt, že jsem třeba s tím efektem, který se jim ve videu nepáčí, to třeba myslela jinak. 

V poslední době jsem měla tu čest, seznámit se s pár kolegy blogery/vlogery a abych vám pravdu řekla, já na to prostě nejsem. Nejsem na hromadné akce, kde si prostě s někým nesednete. Někde v rámci okruhu známých je to pohoda, jdete si každý svou cestou, ale když je to kolegyně blogerka, máte kurňa problém. Neumím se přetvařovat a ani nechci, takže raději si hledím svého. Vím, že tak snadno do kolektivu nezapadám a hlavně, já strašně ráda řeším spolupráce, příležitosti, jaké jsou super programy na co, jak se dá vylepšit to a to, kde sehnat levnější světla apod. ale už mě nezajímá, kdo se kde co vyhádal za slevu, kolik kdo má za článek a jak je to doopravdy s tím společně natočeným videem. To jsou žvásty, pomluvy a nechci si tím zatěžovat hlavu. Někdo je na videu tak jiný, že byste ho nejraději objali hned po setkání, ale stačí pár chvil a pár názorů a otevírá se mi kudla v kapse. Hlavně vypadat dobře na kameře, hlavně být pozitivní do hledáčku, hlavně nešířit negaci :D. Ale prd, hlavně být svůj a myslím, že lidi už jsou ze sluníčkových věcí unavení. Ano, stále ještě je vyhledávají, ale nevidím nic špatného na tom, když se občas přizná, že dneska byl den fakt na dvě věci a že se nepovedlo to a to. Emoce, slzy, sakra jsme lidi, a že to někdo nechce ukazovat a pořád jen tasí na kamery úsměv? Obelhává tím i sám sebe, že tohle od něj lidi chtějí. 

Války vlogerů a blogerů apod. nechci děkuji, nemám zájem. Pro mě to je pořád koníček a fajn zábava, tak proč něco takového řešit. Myslím, že hlavně proto nezapadám, protože to neberu tak smrtelně vážně. Má videa nemají tak dobrou kvalitu, nejsem ten sympatický typ pro velkou hromadu lidí a hlavně, já to beru prostě trochu jinak. Jako pracovní nástroj a nástroj ke zlepšování sama sebe. Nedělám to jenom pro vás, ale hlavně pro sebe!! Platem mi budiž každý komentář i ten negativní. Vždyť kdo by si pomyslel, že já, blondýna, se začnu učit, byť neprofesionálně, ale přeci, upravovat videa, stříhat, že vím, co to je stopáž, jak hodím do videa obrázek apod. malé krůčky, ale přeci a to je fajn!!

Možná jsem sebestředná, ale z akcí, na které jsem dostala pozvánku, vyberu jen ty, ze kterých budu něco mít já (duševně či jak myšleno samozřejmě). Zní to hnusně? Tak si zvykejte, protože vám, jako sledovateli videa nedojde jedna podstatná věc, a to, že pokud z toho budu mít vnitřně něco já, pokud mě to někam posune, dodá mi to odvahu, zvedne sebevědomí nebo náladu, pak budete spokojenější i vy. Proto jsem se třeba zúčastnila přehlídky na Design marketu. Nebyla to až tak wau akce? Ale dovede si představit, co pro holku z maloměsta, může být jenom to, vylézt na pódium, byť ve srandě, co to pro ní může znamenat. Prostě hec a nakonec zábava. Zastavit roztřepaná kolena až zpátky v převlékárně byl úspěch… Proto si vážím kolegyň, které něčeho dosáhly, dřou na sobě a věnují tomu spousty času. Někdy totiž zazáří někdo, kdo si to vůbec nezaslouží a řady sledovatelů ho ženou dál, ale to je život, to je ta skrytá realita. Vy nevíte, jací doopravdy ti lidičkové jsou a spousta domněnek, to je to co máme jako jejich vieweři. A že se přetvařují? Ehm, naprosto všichni lidi se přetvařují, i v životě, děláte to vy, dělám to i já, i když si to nikdo nepřizná. 100% upřímný není nikdo, nikdo a nikdy. 

Kdo dočetl až sem !! Hurááá... 

V dalších dnech, až se rozhodnu, jestli jsou pro mě dříve důležitější škola, dovolená, nebo koupě foťáku, protože všechno najednou asi nedám, snad budu pokračovat ve videích a můžete se společně se mnou těšit zase na něco z názorovek, minimalismu, pracovních témat, školy apod. Taky jsem upsala život ďáblu a snažím se toho stíhat opravdu hodně, takže i vlogy z akcí budou ;). 



Pamatujte, je to jenom hra !! 
Vaše Bezega






6 komentářů:

  1. "Biď ve srandě" a jiné.. Káťo máš tam spoustu chyb, možná překlepy, mrkni na to :)

    Janina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, děkuju Jani ;) už se jde na kontrolu...

      Vymazat
  2. Zajímavý článek. Blogy sleduji dlouho, některé od začátků. Abych byla upřímná, nebaví mě číst stejné články se stejnými produkty, stejný názory. Nelíbí se mi, jak nám prezentují, dle mého názoru, nereálný život. Ať už na blozích, spíš ale na instagramu. Já nevim jak ostatní, ale nemám se každý den skvěle, nemám hromadu peněz a jsem úplně obyčejná holka. A ty obyčejný holky já v tý blogový scéně moc nevidím, i když nějaký tam jsou. Já vím, nikdo mě nenutí, abych je sledovala... Tohle je jen můj názor. A tobě fandím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Minulé video bylo skvělé, tento článek je skvělý. Jen tak dál Kačko!

    OdpovědětVymazat
  4. Cituji - nejsem ten sympatický typ - jaaaaj, no to je ale hloupost velika!!
    Pro me naopak sympaticka jsi. Vis, ja myslim, ze je opravdu jedno, jestli odmitnes nejakou spolupraci ci odmitnes pozvani na akci. Jak jsi psala, blogy jsme si zalozily aniz bychom vubec tusily, ze se neco takoveho deje, obesly jsme se bez toho a obejdem i po letech... Ja byla poprve za ty 4 blogovani na akci nedavno a vim, ze naposledy. Pro me to take neni, obejdu se bez toho. Tak hlavne delej, co te bavi a uzivej si svuj konicek, at uz tento nebo jiny!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj názor na pracovní místa a třeba i zkušenosti s pohovory by mě taky zajímal. Jinak mě tvá videa i články baví a baví mě i to, že jsi právě úplně normální a nehraješ si na něco jiného. Nemusíš být v každém videu perfektně nalíčená, načesaná a nasvětlená, ale jsi prostě lidská. A upřímně - nějaké spolupráce a recenzování výrobků - z toho už jsou všichni unavení a většina lidí to už ani nečte. Nevěřím už žádným takovýmto recenzím. Mám pár youtuberek (spíše zahraničních), kterým jejich názory věřím, ke kterým se podívám, když hledám objektivní názor, ale to je vše. Názor si nejraději stejně udělám sama.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....