14. 3. 2016

Inspirace do budoucího pokoje - měděná barva

Jsem už dost stará na to, abych bydlela sama a ve svém. Nicméně okolnosti, které se staly, si přímo žádají, abych setrvala ještě nějaký ten čas s rodinou a já jsem za to moc ráda. 
Chápejte ale, že v mém věku a s mými koníčky tak ale chci, aby byl můj pokoj, který bude docela prostorný něčím, čemu budu už říkat opravdu domov. Proto si hodně věcí v pokoji navrhuji sama a snažím se, aby byl pro mne opravdu dokonalý. Plánuji na to i videa, ale začnu tím, kde hledám inspiraci. 


Pinterest je místo, kde bych mohla trávit hodiny kocháním se, přepinováním obrázků a organizací složek. Když už pokoj dostával reálnou podobu a konečně to u nás nevypadá jako po zasažení meteoritem, vrhla jsem se jak jinak než na tuto stránku. Jenže jak v tom nepřeberném množství věcí vybrat konrkétní styl ? Založila jsem si složku Room, kam jsem začala ukládat/přepinovat obrázky a najednou jsem zjistila, že z onoho jenom bílého designu, se mi tam objevují prvky, které se opakují a že se mi v podstatě líbí jedna konkrétní barva. A to měděná. Rose gold, měděná, copper color, jak chcete... No a když se k tomu předají geometrické tvary a minimalistický styl. Wuala, měla sem jasno. Jak do mé složky přibývají obrázky, se můžete podívat konkrétně na mém Pinterest účtě

No a z obrázků už přeslo do reálných představ. Takže než-li začnou videa, nebo video, ještě uvidím, mohu vám ukázat alespoň takhle, co se mi moc líbí. Nezajímá mě, jestli to frčí, nebo ne, mě se to začalo líbit teď, navíc hodně hledím na funkčnost věcí a celkový styl, který by mi byl hodně příjemný a aby můj pokoj byl mým kouskem světa. 
Doufám, že se alespoň trochu přiblížím své představě, protože jak jsem opět zjistila, na tohle není moc dobře náš trh připravený a já hledám pomalu ale jistě věcičky, které bych mohla použít a pomalu rozšiřuji svou sbírku, která je nyní spíše v krabicích a já už se nemůžu dočkat, až bude mít vše svoje místo. 
Až rozbalím věci z garáže, kde mám uskladněnou spoustu věcí a ony začnou zase být součástí mého života. Nebude se na ně prášit, nebudou vlhnout, ale budou zase hezky u mě. Ano, stále pořád jsem materialista na své věci a mám je ráda. Ikdyž jsem i minimalista a šílenou spoustu věcí jsem porozdala, vyhodila, přetvořila apod. stejně je tu něco, co mi přirostlo k srdci.

Co na to říkáte ? Děláte si plány dopředu ? Nakupujete raději naráz, nebo postupně ? Budu ráda, když mi poradíte nějaký obchod nebo eshop s měděnými věcmi, jako jsou stolky, poličky, úchytky a držáčky, misky apod !!! 

Vaše Bezega

2 komentáře:

  1. Já to nesnáším :D Jakože mám ráda to prohlížení a tak, ale líbí se mi toho TAK MOC, že to přímo nesnáším :D Bych potřebovala mít tak 150 pokojů a každý by byl jiný podle nálady :D

    Když jsme třeba s manželem do bytu vybírali světla, tak jsme si mysleli, že už tam prostě pověsíme jen žárovku, protože nás ten mega výběr strašně rozčiloval :D

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je druhý pohled :D ale když máš konkrétní představu a najednou zjistíš, že jí nikde nemají, nebo tak drahé věci, že bych si na to musela půjčit milion (na jeden pokoj !!) je taky pardon ,,voser,, :D ale až bude byt, tak to budu na tom asi stejně jako vy s manželem :D

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....