6. 2. 2016

WISHLIST na jaro 2016

Sice ještě jaro není, ale mě stačil jeden den, kdy jsem slyšela zpívat ptáčky na zahradě, viděla první sněženky a už mi bylo jasné, že moje touha po jaru je silnější než radost ze sněhu.

Aktuálně jsem spokojená s věcmi, kterém mám a které si kupuji pořád dokola. Ale je pravda, že pořád bojuji s kvalita x kvantita. Díky tomu, že jsem opět! měnila práci a opět! byla nemocná, se finanční situace změnila a já tak čelila výzvě, jestli je pořád dobře tvrdit, že jedině kvalitní a tudíž bohužel pro mě, docela drahé výrobky, mohou být to pravé pro mě. Teď po zvážení situace jsem ale dospěla k tomu, že nějakou tu radost si budu muset udělat. A to hned na dvou frontách.


V oblasti módy to není se mnou divoké a prostě stále sháním svoje nadčasové kousky. Mimochodem, kdyby mi sedělo všechno tady na obrázku, vůbec bych se nezlobila. Jenže já ty padnoucí věci prostě nemohu najít. 
  • malé černé jsou klasika, která bohužel ale musí sedět jak prdel na hrnec (promiňte mi ten výraz) a tady se dostávám k základnímu problému, mě prostě skoro žádné nesedí, ale chci je !!
  • černá kvalitní kabelka - protože to Katka jednou zase šetřila a pořídila si levnější variantu, no a hádejte co ? Už se mi klubou uši. Takže nee a pěkně do boje. 
  • Padnoucí džíny - ehm, musím k tomu něco ještě dodávat ! Prostě musí padnout.
  • Kozačky na podpatku, které zapnu. Bohužel můj názor je takový, že široké lýtko zas tolik nemám a hádejte co ? Je prostě nemožné sehnat hezké, jednoduché, černé, nejlépe kožené na širším podpatku, co by mi sedly. 
  • Džínová košile jsem netušila, že bude pro holku s prsama nadlidský úkol najít. Když je hezky projmutá, tak ji nahoře nezapnu, když si vezmu větší, tak odstává, když menší tak se mi rozevírá.

Uznávám, že v kosmetice jsem se hodně krotila a poslední měsíc bum !! a mám doma novou Chocolate bar a spousty dalších věcí. Ale tohle jsou prostě věci, co fakt budu používat !!
  • došel makeup a nějak si nevím rady s novým - moje mastná pleť je hrozná, takže potřebuju něco matujícího, a to hodně. Revlon colorstay mi ucpává póry, ač to nikdy nedělal, Buorjois mi slézá z nosu, což mě hrozně vytáčí. Poaďte mi prosím, klidně i high end vody...
  • Meltedku mám na seznamu už dlouho, tak snad bude stát za to
  • Naked smokey je přesně to, na co jsem u UD čekala - přesně můj typ
  • Rozjasňovač došel a nějak nevím, který bude další
  • Nars tvářenky jsou myslím pro ně ikonické a tak budu slintat dál asi
  • Tužky na oči, ať už gelová pera nebo kajalky, tak ty mi nějak schází....
A to je asi vše, co vám po návratu řeknu... Ještě se zeptám, sice je už únor, ale budete chtít video o Vánočních dárcích ?

Vaše Bezega

6 komentářů:

  1. já bych chtěla kvalitní tmavomodrou kabelku...nějaký nápad? :/ :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak já tu černou :D a nějak mě nenapadá nic :) komerční MK apod. těch mám už po krk. Jedině třeba Elega je mi sympatická.

      Vymazat
  2. Kačko natoč někdy video o tom se u tebe za poslední dobu událo. Nejde si nevšimnou, že tě něco trápí. Ano některé věci jsou hodně osobní a chápu, že se o ně nechceš dělit s internetem. Ale občas někdy od věci probrat své problémy i s nezaujatými lidmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, ale osobní věci probírat na internetu nechci. Na to, abych probrala věci soukromé mám dobré kamarády nebo rodinu, díky za pochopení. Něco málo se můžete občas dozvědět, pokud vám tu danou věc chci říct.

      Vymazat
  3. Jasně, že chceme video o tom co jsi dostala k Vánocům i přesto, že je únor. :D ;)
    Jestli máš problém s mastnou pletí vyzkoušej Clinique Anti-Blemish Solutions. Je moc fajn, krytí je ideální a barevná škála je taky super.
    Mimochodem nekupovala sis kvalitní kabelku od MK, byla moc pěkná a co jsem slyšela jsou opravdu velice odolné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám kabelku od MK, ale bohužel tahle značka se mi natolik zprotivila, že nee, prodávám ji :)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....