8. 11. 2015

Levná power banka - Zrada nebo poklad - recenze

Přišel další čas v rámci mé dlouhodobé spolupráce, vybrat si zase něco hodno recenze ze stránek www.postovnezdarma.cz a já měla v hlavě velké dilema, co by vás mohlo zajímat a mě se hodit do placu tak, aby mi to tu jen neleželo. 


Nakonec jsem si řekla, že v rámci programu Méně je více, kdy se snažím mít lépe rozvrhnutý čas a díky mé práci a potřebě organizovat si čas a život i přes mobil a tablet, bude nejlepší pro mé zásoby energie zvolit cestu power banky. 
Nejdříve jsem byla rezolutně proti a s mým názorem, že jsme otroky mobilních telefonů, jsem si říkala, že takhle se mohu vymlouvat na vybitý telefon a v rámci odvykací kůry na soc.sítích tak dobrovolně trpět těch x minut k zásuvce. Dokonce jsem to v jedné chvíli dotáhla tak daleko, že jsem si záměrně zapomínala nabíječku. Bohužel jsem ale momentálně pracovně hodně závislá na telefonu a tabletu a tak mi nezbývá nic jiného, než si tahat zdroj sebou. Malý, přenosný, který mne alespoň na chvíli uchrání katastrofy od toho, aby si můj klient myslel, že jsem neschopná odpovědi nebo neslušná.


Na poštovné zdarma jsem si tak vybrala tuhle malou power banku, která není nijak drahá, ale ani nijak kapacitně špičková. Tudíž opravdu na vyzkoušení, jestli se nebude spíš válet doma a budu zapomínat si jí nabíjet. 
Naučila jsem se jí nosit ale velmi rychle a teď už mám na ni speciální kapsičku, kde má své čstné místo v kabelce. 
Pokud z ní chci nabít Iphona, tak jej nabiju tak z 50%. Nestačí bohužel na celé nabití, ale alespoň něco. S tou polovičkou baterie jsem schopna ještě udělat dost zázraků.



Nečekejte, že vám na tohle může jet třeba půl dne tablet. Upřímně jsem ještě za tu dobu nezkoušela s tím tablet nabít a spíše to používám na mobil. Jenom je menší komplikace v Iphone nabíjení s kabelem. Power banka je dodávána s USB klasikou, ale Iphony mají jinačí koncovky. Takže si sebou beru ještě originál kabel od nabíječky pro Iphone. Myslím ale, že mi tahle power banka bohatě stačí a nevidím důvod si kupovat nějakou její dražší a ,,značkovou,, verzi. 

PS: power banka je bílá, ale já jsem si ji upgradovala washi páskou s puntíky a hned je to veselejší. Tu samou mám i na nabíječce pro Iphone. 

Tak co, máte taky power banku ? Preferujete značku a nevěříte této levné verzi ? 

Vaše Bezega

2 komentáře:

  1. Já jsem loni kupovala ve slevě v Rossmannu za 249 korun asi z 550,- nějakou tu jejich značku. V balení jsou i náhradní koncovky, je na dva kabely najednou takže můžu nabíjet sebe i kamarádku nebo mobil i tablet. Na jedno nabití mi plně dobije telefom celkem čtyřikrát tak jsem spokojená. Teď mám ještě jednu od Lenova, dárek k nákupu telefonu, ale zatím jsem ji nezkoušela. Tyhle vychytávky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyřikrát ju ? Tak to zní moc dobře. Ta moje je hold trochu menší obsahem nabití, ale nestěžuju si, lepší než klackem do oka :D.

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....