12. 10. 2015

Mé kosmetické vlastnictví (My makeup collection) - #Menejevice


Jak to vypadá, když se kosmetický nadšenec, milovník a částečně beauty blogerka dá na minimalismus ? Dá se to skloubit dohromady ? Znamená to zánik recenzí ? Konec blogu ?
Budu smrdět na ulici ? Vypadat jako pračlověk ?Budu děsit lidi i bez halloween makeupu ?


 

Chci opravdu dodat, že toto jsou veškeré věci, které aktuálně mám a používám. Bohužel jsem nevydržela delší dobu a tak ve videu chybí některé mé svaté grály, jak já tomu říkám, což jsou třeba šampony Kerástase, pudr Glazel (zmiňovaný snad dvacetkrát), Indulona na obličej, na kterou jsem úplně zapomněla atd.

Používáte vy hodně kosmetiky ? Střídáte produkty, nebo máte své stálice ? Jste pro více nebo méně v kosmetickém vlastnictví ?

Vaše Bezega

2 komentáře:

  1. Začátek článku je velice poutavý a vtipný. Nevím jak ostatní, ale mě rozhodně zaujal a pobavil :D :).
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám ráda všeho moc takže toho doma mám taky docela dost, ale vždy použiju to, co mi přijde první do ruky!
    Beauty by K. GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....