24. 10. 2015

Bezega Tipy na momentální nákupy - new in, haul, tipy


Slideshow: Pokus - Slideshow

 Klasické new in články a hauly by vás nudili a na to, abych natočila video, si myslím, že tolik toho zase není a tak jsem zvolila alespoň malé spestření v podobě slideshow fotek.

Mám tu pro vás věci, které mne v poslední době zaujaly v obchodech, které jsem si pořídila a o kterých vím, že je třeba sháníte a jste na ně zvědaví...
  1. Povlečení z IKEA - stálo mě asi 300,- a je to tedy povlečení na jednolůžko. Více zatím nepotřebuji. A protože už mám v hlavě nějak uspořádáno, jak by měl do budoucna vypadat můj pokoj, zvolila jsem tohle neutrální. Kvalitu přílišnou nečekejte, ale nějaké to používání to vydrží. Cena celkem přijatelná a navíc, kdo by odcházel z IKEA bez svíček ve skle ? No schválně ?
  2. Dermacol přišel na trh s novým makeupem, na který jsem zvědavá, ale protože mám svého favorita a jsem diskokoulí typ pleti, zřejmě ho nevyzkouším. Už jste někdo vyzkoušel ? Jaký je ?
  3. Balea má svou micelárku - tuhle fotku jsem si vypůjčila z instagramu ani nevím koho, takže pardon, ale nějak jsem neměla čas to cvaknout v DM. Koukala jsem po ní a nechala jí tam, protože ctím pravidlo toho, až dovypotřebuji starou zásobu a aktuálně micelárku ještě mám. Třeba někdy... Jaká je ?
  4. KIK obchod - ten já mám strašně ráda hlavně na blbůstky a levné doplňky do bytu. Aktuálně mě zaujala třeba nabídka děrovaček na okraje, které stojí po 55,- což není vůbec špatné. Jsou to ty menší a nevím, jak na tom budou s kvalitou, ale určitě si nějaké pořídím.
  5. V KIK zůstaneme a ukážu vám jeden náhrdelník, který kdysi hodně lidí obdivovalo na Ebay, ale  pro ty z vás, kteří nemáte paypal, nebo nechcete objednávat ze zahraničí, tak  ho mají teď v KIK za 105,-. To je víc než na ebay, ale máte to bez ,,rizika,,. 
  6. Vedle náhrdelníků jsem objevila stojan s kapesníčky ve stylu Star Wars. No není to úžasné ? Jo, infantilní a pitomost, ale pro milovníky Hvězdoušů jasná volba. Kdo by nechtěl smrkat do Mistra Yody ? 
  7. Krabice s nápisem My Mykeup je úžasná plastová záležitost. Celou si jí složíte vy a stála mě 45,-. Není příliš pevná, ale já ji mám uloženou na poličce na krámy ,,v zásobě,,  a navíc ten nápis je kouzelný a ty obrázky. Přesně pro mě.
  8. Další doplňky do pokoje plánuji do zlata/bronzova takže tahle drátovaná ,,miska,, byla jasná volba. Vhodné i do kuchyně na ovoce, ale já na ni budu mít jiné využití. Mrk. Mají různé velikosti a barvy a ceny samo sebou.
  9. No a boxíky s motivem vyraženým, jakoby prošívané polštářky nebo jak se tomu nadává, tak ty mě uchvátili venku před vchodem a já se pro ně vracela. Jednu si vezmu do práce na mlsy nebo potřeby kancelářské a druhou do pokoje. Přesně v barvě misky. Jedna stála snad 55,-
  10. Dalším typem jsou tyhle úžasné sešity z Tesca. Víte jak miluju kombinaci černá zlatá ? Tak ty musely být moje. Ve výprodeji snad za 50,- malý a 75,- velký.
  11. U nás v DM v obchodním době je mezi spoustou kosmetiky v regálu také pár kousků papírenského zboží a mezi nimi byly i washi pásky. No neodolala jsem a musela si vzít jedno balení asi za 40,- a další jsem objevila ve dvou barevných povedeních v Pepcu za 30,- jedny...
Tak co říkáte ? Jste někdo stejný magor na blbůstky jako já ? Marně si říkám, kam se podělo moje minimalistické já tentokrát, ale naštěstí jsem všechno doopravdy potřebovala.




1 komentář:

  1. Já tedy používám svou oblíbenou micelárku od Biodermy, ale ta od Baley vypadá hodně dobře! Asi po ní sáhnu taky a vyzkouším jí :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....