27. 9. 2015

Koncept blogu a videí aneb new information...


Ahojky, 
protože se snažím nějak zabavit, abych nemyslela na špatné věci, co se udály v minulých dnech, intenzivně jsem makala na novém vzhledu blogu. 

Ikdyž to tak nevypadá, dalo mi to zabrat. Chtěla jsem, aby design byl minimalistický a prostě vyjadřoval moje momentální rozpoložení a to, jak bych chtěla aby blog v dalších měsících fungovat. Obnovila jsem stránky nahoře pod headerem blogu, a tak si můžete znovu přečíst něco v sekci O mě, nebo třeba zaktualizované Nejčastější otázky (FAQ). 


 Na videa jsem si pořídila nový střihací program, který je anti blbý, páč jsem už vzdala pokusy o to, abych se snažila naučit s nějakým složitějším. Aneb říkala jsem si, že se naučím s tím a tím, přinesla si domů knihy, koukala na youtube tutoriály a pak ? Prd, protože jsem na to neměla tolik času a šlo to do jetele. Takže ano, něco, kam naházím importované soubory, přidám efekty, občas střihnu, občas nahodím filtr a hotovo...Filmora forever.
Design blogu souvisí s designem Facebooku, Google + , takže mě ještě čeká spousta práce a vás spousta novinek. 

 Adresa blogu se změnila na bezega.blogspot.com, protože jsem zjistila, že malé niance mezi pojmenováním blogu, youtube channelu a FB profilu vám dělají leckdy problém a hlavně, když se někde prezentuji, říkám, že jsem prostě Bezega. Blog je osobním prostorem a tak zůstane pěkně pod mou jednoduchou přezdívkou a ne pod vlastním názvem.

Koncept videí projde také renovací a s tím souvisí outro, intro apod. Dále teda samotná kvalita doufám, že se zlepší, plánuji investice do vybavení a snažím se začít vzdělávat i v oblasti střihu, záběrů apod.
Rozhodně nechci končit ani s blogem. Je pravda, že hodně jdou blogy do pozadí a spíše lidi sledují videa, úplný boom zažil Instagram. Ale já s tím končit prostě nechci, protože si myslím, že blogy mají stále na této scéně svoje kouzlo a své čtenáře si najdou. 

Hodně mi chodily otázky, jestli budu točit častěji a psali jste mi komentáře typu, jestli mi nevadí, že jsem přišla o některé čtenáře, sledovala na youtube,blogu. Tak abych to upřesnila, někdo mi psal, že jsem v minulých letech měla slušně nakročeno, ale neustálým slibováním, že se vrátím, že budou nová videa a nic nebylo, jsem si to prostě podělala. Abych pravdu řekla, nevadí mi to. Protože a jednoduše nemám život jako z bavnlky, což nechci zlehčovat problémy ostatních, ale prostě youtube stále beru jako věc, která by mi neměla až tolik zasahovat do života. Navíc si myslím, že stejně nikdy nebudu mít velký úspěch, protože prostě netočím pravidelně, nedělám zábavné Tagy a challenge, nejsem cílovka pro skupinu náct let, jsem spíš vážná a hlavně, to nehrotím. Prostě pokud se mi něco v životě děje, věřte, že blog je to poslední na co bych v tu chvíli myslela. 

Svou základnu lidí, kteří mě sledují, píšou mi a snad mě mají svým způsobem online  rádi, tak těm jsem neskutečně vděčná, že se mnou ustáli všechny mé znovupády a zrození na youtube a blogo sféře. 
Ale nekončím, protože prostě mě to pořád strašně baví a myslím, že jsem chytila druhý (nebo kolikátý) dech. Nemám ideály jako živit se youtubem nebo blogem. Mám cíle být štastná a dělat to, co mě baví a mezi to patří hodně i youtube a blog a vy !!!

Pokud čtu komentáře na blogu nebo na youtube, neskutečně mě to nakopává. Ty maily, kde jste mi psali vaše životní příběhy ? Je to strašně těžké číst, ale víte co ? Asi je blbý to napsat, ale když vím, že v tom nejsem sama, co dokáží lidé navzájem sobě udělat, čím jste si vy museli projít a stále stojíte nohama na zemi a bojujete ? Smekám !!! Někteří lidé jsou neskutečně silní a víte co, jsem hrdá, že právě takové mám čtenáře ;).

Takže práci zdar ... a děkuji všem za podporu na instagramu, stále bojujeme...
Vaše Bezega

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím ve slušnosti ....