31. 8. 2015

#Menejevice - Jak se toho zbavit ?



Toto video ze série #Menejevice videí o minimalismu a simplelifestyle je vlastně tak trochu reakcí, na vaše otázky pod videem prvním. Děláte mi obrovskou radost, že se zajímáte, ptáte a chcete vědět více. Tak jsem se rozhodla, trochu to sesumírovat a pomoci vám, jak se vydat cestou minimalismu, jak se zbavovat věcí a přijít na trochu toho místa a lepšího pocitu svobody a odprošťévání se od materiálních statků. 

Pěkně se usaďte, nebo si dělejte poznámky, to už nechám na vás ?





Přišli jste na metodu, kterou ve videu nezmiňuju ? Nebo na vás platilo něco jiného ? Jak jste to měli vy ? Klidně mi pište typy a rady dolů....

Vaše Bezega

6 komentářů:

  1. Natočíš zase někdy room tour?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kačko, mě by zajímalo kdy u tebe nastal zlom a řekla sis dost teď budu minimalista?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) bylo to před rokem. Tenkrát se něco finančně podělalo v rodině, do toho byla nemoc a tak to šlo nějak všechno od desíti k pěti. Po dlouhém přemýšlení jsem zjistila, jak jsou materiální věci pomíjivá věc, navíc jsem žila v šíleném shonu atd. kdy jsem byla ráda, že jsem si vzala na sebe ráno podprsenku a nezapomněla na ní. Tudíž mi ten obrovský šatník byl nanic.

      Vymazat
    2. Tak v tom případě jen jediné ať je tvá cesta k minimalismu úspěšná ;)

      Vymazat
  3. Ahoj :) video zajímavý a myslím si že je dobré nemít nadbytek nepotřebných věcí ikdyž v dnešním světě je to občas těžké :D ... akorát co mně na to videu strašně rozčilovalo byli ty přechody a lítající slidy s těma nadpisama :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....