11. 8. 2015

Bezega má internet, novinky ze života+ Vlog z wellness s přítelem

Milí přátelé, jsem zpět v plné síle a ve velmi dobré náladě.
V životě se mi událo hodně a hodně novinek, o kterých bych vám ráda pověděla a které vás, jak jsem zjistila, docela zajímají a ptáte se mne na ně. Připravte se, bude to dlouhé......


V prvé řadě vám povím o našem stěhování. Neupřesním, kam se naše kroky nasměrovaly a kde jsem 
zakotvili, ale mohu prozradit, že se z městské holky stala vesničanka. Jak si na to zvykám ? Musím říct, že velice lehce. Konečně je to místo, kde mohu říct, že jsem doma. Konečně přišla chvíle, kdy mohu říct, že mám rodinu. Celou, kompletní a dokonce jsem se stala starší ségrou. Nezlobte se, že nebudu dopodrobna rozebírat celou naši rodinou situaci, ale to úplné soukromí je mi svaté, navíc bych mluvila o dalších lidech a nevím, jestli by z toho byli nadšeni a jestli chtějí být zmiňováni. Sestřičky určitě někdy uvidíte, protože náš benjamínek Majdalenka žije Youtubem a prý je pyšná, že může říkat, že teď má vlastně za skoro ségru youtuberku. Čeká nás hoodně stavebních úprav, hodně předělávání a třeba se jich ani já nedočkám, protože se mi v životě objevil další človíček, co pro mě hodně znamená....

Přítel, ano, mohu po několika měsících říci, že jsem oficiálně zadaná a jsem nesmírně šťastná. Mám toho nej chlapa pod sluncem, který mě nesmírně podržel v hodně těžkých chvílích. V těch okamžicích poznáte, jestli je to ten, s kým by jste chtěli být do konce života. Nebojte, nejsem magůrek a svatba se nechystá, miminko v plánu ještě není, ale je to asi první člověk, se kterým si dovedu představit společný život a budoucnost. 



Práce - tak tam taky velká změna a bylo to něco s čím sem se hodně prala a vyrovnávala. Odešla jsem z banky díky osobním rodinným problémům a zdravotní situaci. Začala pracovat v jednom obchodě s oblečením a po dalších zdravotních problémech jsem se rozhodla, že touhle cestou se můj život prostě nebude ubírat. Teď jsem momentálně bez práce, protože ta budoucí, o kterou jsem nesmírně stála a hrozně by mě bavila, tak ta nevyšla. Propadla jsem depce, že jsem na nic, nikam se nehodím a nic už si nenajdu. Ale mám okolo sebe úžasné lidičky, kteří mě drží nad vodou. Takže doufám, že mé workoholické já si za chvíli najde uplatnění, které mě bude bavit a uživí mě. Díky tomu, že nemám práci, poprvé v životě si užívám snad ty nejlepší prázdniny a léto. Trávím ho s přítelem, kamarády, rodinou. Jezdím na festivaly, chodíme na procházky, jezdíme po výletech a chodíme na různě exkurze apod.

Projekt Méně je více - úvodní video se nepovedlo až tak, jak jsem doufala, ale vzbudilo alespoň jedno a to vaši zvědavost, takže věřte, že u jednoho videa to neskončí a já makám na dalších a dalších věcech.

Blog všeobecně a youtube je pro mě i nadále místem odpočinku, ikdyž hodně aktivního a stále mě to tu nesmírně baví. Nápadů je tisíce a já už nereptám a plním je, takže rozhodně nechci zapadnout někam do zapomnění. Po dni s Lu, z kanálu Svět podle Lu, se cítím navíc nabitá energií a tou pozitivní samozřejmě. Omouvám se, ale nenatáčela jsem, takže vlog z tohoto dnu nebude. Kolegové natáčeli a tak vás odkážu na některá videa, třeba od Kačí, nebo od Milana. Chtěla jsem si tak významný den plně užít a nekoukat na něj jen skrze čočku foťáku a kamery. Byl to úžasný zážitek, hlavně mi bylo ctí poznat Lucku, protože to je dáma  s obrovským srdcem a bojovností. Tahle akce nebyla jako jiné blog akce apod. tohle bylo ze srdce a tak úžasné, že mi dochází slova. Nebojte, nechci nikomu lézt do zadečku ani se neptřevařuju, ale ještě se mi opravdu nestalo, abych si takový sraz tolik užila a tak mi sedli všichni lidé, co tam byli. 


Na kanálu u Lu se budou postupně objevovat videa s rozhovory jednotlivých youtuberů. Můžete se těšit i na mou maličkost a jako první můžete u Lu poznat více třeba krásnou Kristý.


29 komentářů:

  1. Ty máš přítele? A vidí dobře? Asi moc ne když chodí s tebou!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou výhody obludných holek mají chlapy :D :D :D :D

      Vymazat
    2. jsem ráda, že se dokážete takhle primitivně bavit :) je vidět jak málo stačí někomu ke štěstí :D

      Vymazat
    3. Ukaž, jak vypadáš ty, hrdino. Nějaký zakomplexovaný kluk, co nemá do čeho píchnout nebo spíš nějaká závistivka. :)

      Vymazat
    4. To je teda super smysluplnej komentář. Já jsem Káťu viděla naživo a je to super okouzlující žena, která si zaslouží toho nejlepšího chlapa :). Teda toho nejlepšího mám já, ale toho druhého nejlepšího :P :D IYF

      Vymazat
  2. Lepší hudba, více záběrů a vlog by byl fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) nápady na zlepšení vždycky uvítám ;)

      Vymazat
  3. Natočíš pak nový Room tour?

    OdpovědětVymazat
  4. Na vlog se těším :-) A změny jsou u tebe pozitivní, to ti přeju. A supr čupr práce, která tě bude naplňovat, taky přijde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci :) už se těším, až to bude.

      Vymazat
  5. Sleduji tě víceméně od tvého začátku a jsem strašně ráda, že se ti konečně daří :) Myslím si, že si fajn člověk, i když tě osobně neznám, ale moc ti přeji, aby ti všechno vyšlo a měla ses jen dobře! S přítelem vám to moc sluší a je vidět, že si spokojená. Držím palce ať vám to vydrží. Přijde mi taky, že si zhubla, moc ti to sluší

    Co se týče tady milého anonyma, tak takoví lidé tu budou pořád. Jakmile se někomu začne dařit, už píší hnusné věci..Nenech si tím nic pokazit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji Lucinko.
      Problémy jsou tu pořád, ale spíše jsem se naučila nelitovat a bojovat, zaujmout trochu jiný přístup.
      I s přítelem moc děkujeme a vaše komentáře pro mě hodně znamejí. I díky nim se vracím, dostávám sílu ;).

      Vymazat
  6. Jste dokonalý pár s přítelem a hodíte se k sobě. Jsi nádherná a perfektní žena,která mě inspiruje,jen tak dál. Pamatuji si tě na začátku a hodně jsi se změnila a posunula dál :) Jen tak dál :) Lu miluju a ten den sní ti pekelně zavidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tak krásný komentář :) Lu je hodně inspirativní člověk a silná osobnost.

      Vymazat
  7. S přítelem vám to moc sluší, držím palečky, ať vám to pořád klape a ať jste ti nejšťastnější:) A držím palečky i s prací, určitě se dřív nebo později najde práce která Tě bude bavit a kde budeš spokojená:)
    A z negativních komentářů si nic nedělej, to je jen zakomplexovanost dotyčné(ho) a nebo prachsprostá závist, moc Ti přeji štěstíčko:) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji mnohokrát.
      Negativní komentáře k tomu co dělám prostě patří, aneb nemůžeme vždycky sednout všem a lidé jsou různí. Pokud to nezasahuje přes míru slušnosti, nebo do mého soukromí, tak si z toho nic nedělám :)

      Vymazat
  8. Jsem ráda, že se ti daří, přeju ti to. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné video, jsem moc ráda, že jsi našla lásku - sluší vám to spolu - přítel je velký sympaťák :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel je strašně zvědavý co vy na něj :D a teď mu prý stoupne sebevědomí :D

      Vymazat
  10. jsem ráda, že se ti život otočil a to k lepšímu :) to je vždycky moc fajn.

    ZARA
    Hot diamonds

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) ani nevíš, jak já jsem ráda.

      Vymazat
  11. Ahoj, párkrát jsem na tvá videa narazila ale nic mě nezaujalo. Až teď (na mateřské:D) při nočním krmení oceňuji cokoliv co povídá a neusnu a úplně jsem se do tvých videí zamilovala. Jsi tak "obyčejná", pozitivní holka. Krásný článek, přeji ať se ti ty změny v rodinném, partnerském, pracovním životě podaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji moc, ať se vám s bobíkem daří a doufám, že vás obyč holka bude zabavovat při krmení ještě dlouho :D

      Vymazat
  12. Hodně štěstí. A gratuluju, že jste došla do tohoto bodu. Držte se a ať jde vše tak jak má. :-) Díky vám, jsem se po x letech rozhodla protřídit šatník, bižuterii, kabelky a všechno možné. A je to perfektní pocit. Taky jsem zastáncem jednoduchosti a méně je více. :-) Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kristýnko.
      Prosím klidně tykat, pak si nepřijdu tak stará a cizí :D.
      Projekt méně je více doufám přinese do životů více lidí pokoru a zamyšlení se, nad konzumním stylem života.
      Pak doufám, že se nás minimalistů sejde více ;)

      Vymazat
  13. Kačí já tě sleduju už déle, ale tiše :) moc mě těší, že jsi konečně našla lásku, protože ta je stokrát důležitější, než práce. Snad pro tebe bude všechno už jen čím dál lepší. A já se hlavně těším na projekt Méně je více, sama minimalismu propadám, ale jen tak amatérsky, proto jsem za každou spřízněnou duši a její rady a názory moc ráda

    OdpovědětVymazat
  14. Moc vám to spolu sluší a přeju vám, aby to vydrželo co nejdéle ;)

    Někdy je prostě potřeba se dostat na to dno, někdy víckrát, a ono to pak třeba půjde lépe ;)

    A.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....