3. 7. 2015

Sypký fixační pudr Glazel aneb můj mazel

Dělat recenzi na něco, co mám už vypotřebováno ? To mohu vymyslet jedině já. Ale na druhou stranu, si můžete říci, že tahle recenze bude sakra objektivní, a vo tom to je ne ?
Takže jak jsem se k tomuhle zázraku dostala ? Hledala jsem v rámci svého projektu Méně je více pudr, který budu milovat a používat stále dokola. Žádné vyhazování peněz za x pudrů doma, prostě jednoho favorita, který, ikdyž bude třeba dražší, tak bude prostě bomba. Bude mi zabírat čestné místo v kosmetickém stolečku, a prostě vždycky budu vědět, že tohle je jistota. Trochu úchylný požadavky na pudr ? Nemyslím si. Náročné ? Ano, ale ne nemožné.

Má cesta vedla k tomuhle miláčkovi přes internetové diskuze a zahraniční recenze. Jenže, to jsem netušila, že tahle málo dostupná úžasná věcička už pár českým blogerkám dělala společníka a že si ji dokonce chválili stejně, jako budu pět ódy já teď a tady.


  1. Tak začneme Fixací - naprosto na jedničku. Pokud mám hutnější makeup typu Colorstay od Revlonu, drží jak židovská víra a ještě prodlužuje výdrž makeupu. Pokud aplikuji třeba jen něco na styl BB krému, přizpůsobí se a drží, pokud se někde extrémně neotírám, nesahám si na obličej nějak více.
  2. Odstín - nemusíte si lámat hlavu s odstínem, protože je transparentní. Aneb další plus pro bledule, nebo tmavší typy. Jenže, když se to přežene, má tendeci jít do bíla a zesvětlit vám trochu makeup. Takže nepřehánět s množstvím.
  3. Výdrž - dokonalá, protože jestli jste jako já lesknete jako býčí koule v aréně po dvou třech hodinách s nánosem pudříku na sobě, tak tohle vás ohromí. Žádný otravný šmrdlání na záchodech, kdy nevíte, co dřív držet, jestli kamarádce vlasy nad záchodem, nebo sobě zrcátko, pudřenku a ještě pudr. Tohle prostě odpadne. Teda ne úplně, takže tak jednou za celý den v práci, sem musela sáhnout po sacích papírcích (pssst, byl to toaleťák připlácnutej na nos, ale aby to znělo více profesionálně kosmeticky, rozumíme si ?) a přebytečnou olejnatost dostat z nosu a brady. Jinak nic. Prostě držel, nevytrácel se, držel a byl tam a zároveň nebyl. Prostě kámoš. Při tom, že jsem v bývalé práci tahala dost těžké věci a řádně se u toho zapotila, tak jsem objevila jeho další super vlastnost.
  4. Vodě odolnost - prostě fakt funguje. Protože se potíte, ale ten pudr tam je ! Dobře, nesmíte si šmudlat obličej o sto šest rukama a zuřivě odhazovat kapající pot z obličeje na ostatní chudáky, ale faktem je, že pot se prostě nějak zázrakem dostane nad pudr a když z vás (fujky) sjede, nenechá za sebou paseku, ale pudr drží dál. Pokud si chcete hrát na americké youtuberky, vyzkoušejte někdo ve videu na líčení k vodě, která já bytostně nesnáším. Třeba vydrží i placáka do bazénu.
  5. Aplikace a balení - tak tohle by někoho mohlo štvát, protože pudr je sypký. Tudíž docela rychle ubývá, ale když si ho šetříte, tak se to dá. Vydrželo mi balení, s používáním takřka každý den, asi 3 měsíce necelé, což není moc, kór za tu cenu, ale já prostě tohle klidně obětuji. Uprostřed se nachází tak akorát štěrbinky. Zavřete pudr víčkem, převrátíte vzhůru nohama, zatřepete a máte dostatek pudru na celý obličej ve víčku. Doporučuji na aplikaci měkký kabuki stětec na tvář. Jinak balení je plastové, ale ne ošklivé, docela i vydrží. Pudru je 20g, což je docela dostačující. 
  6. Parfemace - dokonalá. Voní jako nějaký luxusnější parfém. Někoho by to mohlo otravovat, ale prostě, ne, to nejde. Tohle musí vonět všem.
  7. Výsledný efekt - dokonalý. Udělá na obličeji matný, ale zároveň rozzářený efekt. Nechápu, jak je to možné, ale prostě se s ním cítíte vyspalá do růžova, prostě taková k nakousnutí tvářička, ale nevypadáte jako jedna velká třpytka nebo mastný flek. Matný efekt tam je, ale nevysušuje, nedělá a neupozorňuje na šupinky.
  8. Konzistence - je tedy sypký a úžasně jemně namletý. Připadá mi to jako pudr pro miminka na zadečky. Né, možná tenhle je jemnější. Díky tomu docela dost práší, s tím souvisí i rychlé ubývání, ale jinak super.
Jde napsat ještě více rozjařená recenze ? Myslím, že už ne.... jedině dostupnost může snad někoho odradit. Já objednávala například zde. Tam také naleznete recenzi od Bajušky.




Cena vyjde okolo 500,-  a vyplatí se počkat si na nějakou akci.

Prostě ho miluji a akruálně mi došel, takže už se třesu na objednání. Co na něj říkáte děvčata ? 

Vaše Bezega

3 komentáře:

  1. Zenska ty me stves. Pri prvni zmince o tomto pudru jsem se udrzela, ale ted si ho fakt uz musim koupit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jediný případ, kdy mě má zákeřnost těší :D jen si ho kup a doufám, že bude dobře sloužit ;)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....