1. 7. 2015

Projekt #Méně je více# s Bezegou

Po dlouhém čase, kdy jste přestali doufat a reagovat na mé snahy o navrácení do blogo a youtube světa jsem se prala se světem. 

Prošla jsem si hodně náročným obdobím, vlastně ..... od narození až do současnosti. Takže se přestanu vymlouvat a raději si z toho vezmu jen to pozitivní. Nezbláznila jsem se, žiju dále a jediným cílem je ... být spokojená !!

Zchroustaná životem a světem okolo, ztrápená, v depresích, dychtící po komerčních věcech a životu ala americký sen, zařaditelná do kolonek, nevybočující, chtěla jsem to, co ostatní. Ale pak přišel zlom a já se snažím bojovat za jinou ligu. Není to výmysl, není to ezoterika, nejsou to výklady karet a vůbec to není styl aneb ježíš, ta se předvádí a chce být zajímavá. Jak se člověk dostane do tahů minimalismu a simple life style ? Co to obnáší a kde se to zrodilo ? Jak to aplikovat na české prostředí ? Kde jsem v tomhle procesu já ? To vše se dozvíte v jednotlivých videích. Doufám, že budou přínosná hlavně pro vás !! Protože třeba, někde v hloubi dušičky doufám, že třeba to pomůže i někomu okolo, kdo kope okolo sebe za spokojený život a má to sakra těžké. Kdo není protekční mazánek, nezdědil miliony, přišel o rodinu, bydlení, práci apod. Všechno tohle nás posiluje ani to nevíme....





Jak jsem se dostala k mnohým rozhodnutím, co je mými malými cíly a kam směřuji ? Pomohu třeba na své cestě lidem okolo ? Pomohu třeba vám ?

Koho to zajímá ? Kdo si myslí, že jsem se definitivně zbláznila ? A kdo myslí, že jsou to výmysly ? Schválně mi to napiště a kdo jde do toho se mnou ? Tak ten nezapomene na Hashtag #menejevice nebo #menejevicebezega

Mám vás ráda  

Vaše Bezega

11 komentářů:

  1. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? Via GFC, I always follow back !

    OdpovědětVymazat
  2. Držím ti place, ať projet pokračuje co nejlépe

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti v tom fandím, ale trochu si klepu na hlavu. Ti, kteří žijí minimalisticky se v mém pojetí opravdu nedívají na YouTube videa. Představuju si tyhle lidi jako někoho, kdo žije bez internetu, v pohodě, někde na ostrovech, cpe se banánama, surfuje, pracuje třeba v lese a tak. Ale ten záměr se mi líbí a fandím, jen mi tam hapruje to pozlátko minimalismus, elementárnost, protože do toho v mým vidění světa proste YouTube nespadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) minimalismus má několik stupňů, buď se jím můžeš řídit extrémně a nebo si najdeš způsob, který ti bude vyhovovat, každopádně je to dlouhodobější proces a neměl by být násilný a rychlý.

      Vymazat
  4. Super, jsem z tvého "projektu" nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ann, tak doufám, že budeš sledovat i dále ;)

      Vymazat
  5. Jsem moc zvědavá, jak budeš pokračovat. Nechci být zlá, ale přijde mi, že jsi doteď měla k životnímu minimalismu dost daleko (spousty kosmetiky, hader, věcí... a celkově mi přišlo, že žiješ takovým tím typickým konzumním stylem života - kávička tu, koktejl tam... - minimálně to tak působí z fotek z instagramu, ale realita mohla být jiná, to je jasný...) Takže jsem moc zvědavá, jak minimalismus pojmeš a fandím ti :) Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi máš naprostou pravdu, žila jsem klasickým konzumním stylem. A stále jsem v procesu změny a ještě dlouho budu. Prozatím nemám konkrétní cíl, kterého bych chtěla v minimalismu dosáhnout, ale budu se snažit co nejvíce o simple lifestyle.

      Vymazat
    2. Já jsem na tom možná podobně, je jasný, že je to cesta na dýl :) Myslím, že je to cesta, po které jde člověk celý život, ony se všechny ty věci, zbytečnosti, vtíravé zbytečné myšlenky a prostě všechen nechtěný "bordel" člověku do života průběžně zase zpátky vrací a je potřeba je znovu a znovu laskavě odstrkovat a nemít na ně a sebe vztek, že to nejde tak úplně snadno :) Těším se na další video, měj se hezky, Z.

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....