6. 7. 2015

Dnešní štěstí aneb budu TAM !!

Samým štěstím mi vypadl mobil z ruky, když jsem video zhlédla, navíc vaše zprávy o tom, že mi gratulujete, že Lucinka vybrala mě, no...zkrátka mě to dojalo.

Moc moc děkuji za tuhle možnost, protože Lucku sleduji snad od začátku, vždycky mi přišla jako čupr baba a silná ženská. Přesně má krevní skupina. Navíc ten další výběr mě strašně potěšil, protože Bajušku už jsem měla tu čest poznat a vidět, ale ostatní ne a přesně tyhle lidičky sleduju a mám moc ráda jejich videa. Takže se i maximálně těším na ostatní.



Ještě vás určitě poinformuji, ale jak říká ve videu Lucka, vše se musí nejdříve domluvit.
Děkuji, jste zlatíčka a Lucka je prostě úžasná !!
Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. Taky gratuluji. :) Lucka je fajn, měla jsem tu čest s ní být osobně a je to zážitek, na který se nikdy nezapomene :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kačko, natoč video o svých parfémech ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem jedno takové točila :) jukni na youtube ;)

      Vymazat
  3. Ahoj, natočila by jsi video s přítelem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi ano :) ale prozatím spolu nejsme moc dlouho a je pro něj svět youtube a blogu něčím novým, takže ho do toho nechci nutit ;)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....