20. 5. 2015

Wishlist na červen 2015

Mé wishlisty jsou většinou celoroční. Pokud jsem viděla někde něco z mého ročního wishlistu, koupila jsem si to, pěkně jsem si odškrtla políčko v diáři. Jenže jak je to s menšími věcmi ? S těmi které nemusíte až tak nutně mít, ale rozhodně je chcete a rozhodně obohatí svojí přítomností váš šatník, poličku, vanu apod. ? Tak nad těmi se hodně zamýšlím a rozmýšlím a projdou dlouhým procesem zvažování, pak se dostanou na wishlist měsíční. Ale o tom se rozepíši jindy a je to na dlouhé povídání. Co se tedy dostalo na wishlist měsíce června ?

Screenshot_2

 

  1. Maska na obličej, protože mi došla jílová z Tunisu, která byla nejlepší ze všech na světě… silně uvažuji o té od Saloos
  2. Melted rtěnko balzámek nebo spíše lip stain ? Nevím jaké jsou a soudím jen dle swatchů na internetu a ty se mi moc líbí. Vše co má dlouhou výdrž mě láká. Takže, jaké jsou ? Doporučíte mi je ?
  3. Nějaký ten krémík na obličej. Hledám něco opravdu výživného, ale ne hutného. Hádám, že zase zabrousím na něco přírodního. Ten Clinique se mi jen hodil na obrázek, ale ten opravdu ne.
  4. Kartáček na obličej mám jen nemechanický ze Sephory a kupuji si již několikátý, ale zaujal mě tenhle zázrak, aneb jsem tak líná, že chci ten s motorkem. Nemíním za něj dát 3000 a více, takže budu hledat. Nějaký jemný a cenově fajn…dáte mi tip ?
  5. Jít na festival a pořádně si ho užít.-To se mi povede, protože už se mi třepou na stole lístky, tedy prozatím u kamarádky na stole.
  6. Bourjois 1-2-3 makeup. Můj miláček ,který mi došel a já jsem líná si ho jet pořídit.
  7. Diary cover – zlaté desky na diář, které již mám vyhlídnuté, několikrát byly v košíku, ale trhá mi srdce dát za to osm kil.
  8. Užívat si sluníčko, pohodičku a trochu se opalovat…..

Tak co říkáte na můj wishlist ? Poradíte mi ? Doporučíte ? Budu jedině ráda ….

Bezega

5 komentářů:

  1. Cauki, Mary Key ma ten kartacek nejak kolem 1300 Kč

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty desky na diář jsou tak drahé.. To už bych si raději koupila Filofax :)

    A doporučuji všemi deseti hydratační krém Nuxe, je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že jsou to pěkné produkty a všechny dostupné...nic přehnaného :-)) chválím.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou docela splnitelná přání :).
    Je sranda, že u toho 3 bodu bych Ti právě doporučila ten Clinique, přesně tenhle je fakt na moji pleť hotový zázrak. :)
    Zlaté desky na diář jsou krásné :)
    A na kartáček prdím a líbí se mi, jak ho 99 % Youtuberek vychvalovalo, když ho dostaly zadara k recenzi a teď dobře 70 % přiznává, že je na ně moc intenzivní, atd. a nepoužívajího %) včetně těch nejsledovanějších :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem teď nově objevila pleťovou masku ze Sephory (zmiňovala jsem ji v posledním new-in na blogu) a je naprosto skvělá! fakt jsem z ní nadšená, takže Ti ji mohu vřele doporučit :) jinak po Melted rtěnce také poslední dobou dost pokukuji, ale chtěla bych zrovna odstín Melon, který u nás k dostání není. a to se vyplatí :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....