13. 5. 2015

Video–Co je v mojí kabelce ? /What´s in my bag ?



Středa, videa je třeba. Nechám rádoby vtipných rýmů a pustím se rovnou do toho, že jsem splnila přání některých čtenářů a sledovatelů a natočila jsem video, co se nachází v mé obrovité tašce.
Ne, opravdu se nechci vychloubat MK kabelkou, jen jsem zrovna měla na cesty tuhle, páč jinou velkou už ani nemám a snažila jsem se kabelek zbavovat. Jestli se v tašce najde zapomenutá svačina, nebo nějaký ten živočich, zda-li je Bezega bordelář nebo organizační maniak ? 

Schválně mi napište, co jste typovali ? A vyšlo ?

3 komentáře:

  1. Fajn video.Tipovala jsem, že jsi organizační maniak a vyšlo :).
    Když jsi ukázala tu čtečku - neudělal bys video, co v ní máš, co teď čteš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. *neudělala, pardon :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta kabelka je sama o sobě skvěle uspořádaná :) a navíc je skvěle veliká teda, tu bych si nechala líbit! obdivuji Tě, že tam máš opravdu pořádek, u mě je to občas jako na skládce :D neboj se, taky mám kartičku do každýho obchodu a nosím je v podobném pořadači, ale vždycky když nějakou potřebuji, zjistím, že pořadač s sebou nemám... klasika :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....