19. 5. 2015

Padající puzzle–DIY obraz do pokoje

PicMonkey Collage

Pinterest je místem, kde naplno pracuje má tvořivá stránka. Nejen, že si můžu ukládat svá díla a sdílet je s podobnými nadšenci, ale mohu si vytvářet galerie či složky, chcete-li s nápady na další tvoření. Jedna moje zeď si doslova říkala o nový obraz a protože těch s nápisy, malbami mám už docela dost, rozhodla jsem se tentokrát pro něco jednoduchého, minimalistického, čistého, co by ale vybízelo k přemýšlení a zanechalo dojem. Přesně takový styl v pokoji preferuji. No a pokud bude hrát prim má oblíbená zlatá barva na bytových doplňcích, srdce zaplesá. Jak to dopadlo a čím jsem se nechala inspirovat ?

Hlavním bodem bylo najít inspiraci a to jsem zvládla na potřesete opravdu rychle. Během deseti minut jsem měla o něco plnější složku pro DIY nápady, ale zamotanou hlavu s tím, co vyrobit. Nakonec vyhrálo tohle…

Gold painted jigsaw pieces on a wal...cheap but very effective. I might try this!

Trošku jsem si poupravila návrh a jala se vyrábět….

Co budete potřebovat:

  • plátno – já koupila v KIK za cca 50,- středně velké
  • akrylové barvy – jasně vyhrála zlatá a stříbrná, sehnala jsem v Nanu Nana za 39,- /ks (nahradit můžete třeba lakem na nehty nebo sprejovou barvou
  • puzzle, které už nebudete potřebovat (doporučuji okrást malého sourozence, nebo si koupit jako já v KIK malý balíček za 30,-)
  • lepidlo co dobře drží, já v KIK koupila to z fotky a lituji. Na obalu bylo sice napsáno na tvoření, ale lepí až za velmi velmi dlouho.

IMG_2694

Postup:

  • Plátno si můžete nabarvit dle libosti, ale já jej raději nechala čistě bílé.
  • Z puzzlů je nutné sundat vrchní vrstvu obrázku. Já měla puzzle z papíru klasické, takže nebyl problém vrchní obrázek sloupnout a pak se vám bude lépe chytat barva na papír pod. Puzzle mají totiž vrchní obrázek na takovém tom voskovaném (tuším) papíře a akrylky by mi na tom absolutně nedržely (vyzkušeno). Jo je to oser to sundat z tolika puzzle ale stojí to za to.
  • Puzzle přemalujete na barvu kterou chcete. Já nakonec zvolila kombinaci stříbrné i zlaté.
  • No a pak už si, kdo chce, může předkreslit tvar, do kterého bude puzzle umisťovat, já se snažila vytvořit efekt rozpadajících se puzzlů a čím dále jsou, tím jsou světlejší stříbrné…

 

IMG_2693IMG_2696

Celý výtvor necháte pořádně proschnout, po hodince doporučuji zatížit obraz třeba knihou, aby se puzzle pořádně přilepily a za cca tři hodinky máte hotovo. Stačí jen zavěsit a efektní dílo je na světě. No a ani to moc nebolelo, zvládne každý bez rozdílu věku, či barvy pleti… sem zase třeskutě vtipná, já vim.

IMG_3320

A jak se vám výsledek líbí ?

Bezega

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Natočíš video o svých parfémech.?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....