5. 5. 2015

Outfit na zkoušku ala umazané zrcadlo

Všichni mi utekli a tak se cvakám v zrcadle. Dnes se cítím moc dobře a nic mě nerozhází, ikdyž jedu na zkoušku, u které si nejsem úplně jistá, jestli nejedu jen takzv. na otočku. Znáte to ? Prokrastinace je sviňa a když se včera hrál hokej s Kanadou ? No tak jsem ty papíry alespoň držela a měla čím házet když přišel góóól.

IMG_3181

Jsem moc ráda, že je teplo, ovšem takové dusno co je venku ? To pro mě není. Nesnáším, když se mi lepé vlasy na obličej, krk a vůbec všude jak jsou dlouhé. Cesta v MHD se tím teplem navíc mění v návštěvu chemické laboratoře, na výrobu nějakého hromadně smrtícího plynu. Velice účinného. Takže mi držte palce a já jedu vstříc popravě.

Po cestě chci potkat, všimněte si toho, že záměrně chci !! Sephoru, protože jsem mamce slíbila koupit pudr. Já jsem hold vždycky tak hodná, že mě to pak bolí, páč cesta do Prahy se mi v tomhle počasí nelíbí, respektive taková cesta a pobíhání, kdy nejdu někam na vycházku nebo k vodě, nebo na zahrádku restaurace. Ale jak se znám, vezmu si sebou čtečku a stejně nějaká zahrádka venku padne za vlast.

IMG_3169

Jinak tyhle botičky jste mohli vidět už na mém instagramu. Mám z nich hroznou radost. Jsou od vietnamců, ale není to až tak špatná kvalita a ano, budou tlačit na patě, takže se vrátím s krokem jako Harapes po x tréninzích, ale pro krásu se musí trpět. Stály jen 200,- takže jestli se mi rozpadnou po pár nošeních, nebudu až tak plakat. Ale stejně by mě to naštvalo, né že bych mohla vyhazovat 200 oknem, něčím se ale utěšit musím.

IMG_3176

Proč sem vůbec tohle umělecké vysoce hodnotné dílo dávám ? Protože jste mi psali, že by jste rádi nějaké OOTD příspěvky. Tak se snažím, ale asi nikdy mě nebude bavit běhat někde po venku a nutit ostatní ať mě cvaknou takhle a pak se zvednutou nohou, s dramatickým pohledem do dáli apod. Já jedu po staru, pěkně v zrcadle, špinavém, abych nemusela vytvářet žádný filtr na fotky.

IMG_3177IMG_3178

Zbytek outfitu: top – Textile House (75,-); džíny – H&M, tílko páč je top průhledný – Gate, kabelka – Carpisa, botky – vietnamci

Držte mi palce a kdopak má dnes taky zkoušku ?

Vaše Bezega

5 komentářů:

  1. Sluší Vám to, já měla shodou okolností zrovna dnes státnice, můj outfit byl tedy poněkud formálnější :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Vám to, já měla shodou okolností zrovna dnes státnice, můj outfit byl tedy poněkud formálnější :)))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....