3. 5. 2015

Květnové novinky v DM drogerii

IMG_3158

Zahrála jsem si na špiona a vyfotila pro vás pár stojanů, které mne zaujaly v DM drogerii. Ne, neměla jsem povolení fotit, ani natáčet, ne nesmí se to, ikdyž mi přijde nelogické proč, ale nebudeme rebelovat, ne nechtělo se mi ptát na povolení a prostě jsem to cvakla, když se security man zrovna nedíval. Tedy tomuhle obranáři bych pronesla krabici toaleťáků pod nosem a nevšimnul by si toho, takže pro jeho bezpečí stálého pracovního poměru, nebudu uvádět, v jakém obchodě přesně jsem to vyfotila.

IMG_3151

Začnu asi Ebelin štětci, které jsou ty nejvíc roztomilé, jaké jsem viděla. Sice mi to hoodně připomíná kopírku Essence štětců, které můžete aktuálně najít ve stálé nabídce a jsou taky moc roztomilé, ale tak co.. hold inspirace byla a když se z toho vytříská ještě pár kaček navíc ?! Kvalita, no, o tom už bychom mohli polemizovat. Jsou hodně měkounké, až mi přijdou spíše vhodné na mazlení a šolíchání po tváři než na nanášení stínů, tvářenky či pudru. Takže pro začínající náctileté holčičky, určitě super roztomilost. Někdo více schopen malování obličeje na ksichty ocení asi jen houničky, které já teda nemusím. Křičí to na mě bobbtnající bakterie a abych si kupovala tuhle docela drahou záležitost na jedno použití ? Ne…

IMG_3152

Alverde stojan jsem nejdřivě obešla se slovy, hmm, hezké obaly a pak se vrátila jakože cože ? Naprosto mě dostaly tvářenky. Pecka. Samozřejmě jsem musela jednu koupit. Na mou obranu, ano.. fakt jsem nějakou potřebovala. Zatím prozradím, že tester byl ve výsledku více pigmentovaný a na můj Ebeliní štětec, který mám na tvářenku moc ráda se té tvářenky tolik nechytá, za což jsem ale ráda, protože nesnáším styl na Marfušku. Snažila jsem se cvakat i s cenami.

IMG_3153

Můj diskokoulí obličej už toho vyzkoušel hodně, takže ano, sice studuji marketing a tyhle fíglata bych měla znát, jenže jak na sobě má něco nápis matující, matný finish, matný vzhled, sem nahraná a kupuju. Ale já nepodlehla, protože i nejsvětlejší odstín se mi zdál moc oranžový. Omlouvám se, za mázlou fotku, ale zrovna jsem asi míjela sekuriťáka. Pardon Loreal, ale tentokrát nee.

IMG_3154

Babylipsíky jsem vyzkoušela jedním kouskem a ne, opravdu další nepotřebuju. Bylo mi jasné, že to bude jeden velký boom a skoro nic z toho, ale vyzkoušela jsem a stačilo. Teď mi jen leží v truhličce. Neonky jsem vám cvakla, ale nechaly mě chladnou. Za šede znám lepší balzámky. Tyhle báze se u mě neuživí, silikonové bomby si nějaký ten pátek na sebe nepatlám ani na zvláštní příležitosti, páč všechny udělaly z mého obličeje hororové doupě. Takže už nikdy víc a to by mohla být sebevíc bio a natural.

IMG_3155

Rita Oro laky, doufám, že to píšu správně se mi líbily, ale nějak to nebyla ani jedna barva, kterou bych musela nutně vlastnit. Teď mám navíc zase takové spíše nude období a nějak se mi prostě nehodí do krámu. Lesky skoro nepoužívám a řasenky mám stálice, takže ne, díky.

IMG_3156

Dermacol má zpět svoje mini neon láčky. Ty jsem cvakla tak rozmazaně, že jsem sem fotku radši ani nedala, takže pardon, ale alespoň poinformuju takhle a Essence udělala duo pro vyřazené věci, které se asi neprodaly, tak jim šoupnou krabičku, pěkně ji nazdobí, vyhodí cenu a šup s nima do světa. Vůně, která nedrží a mě smrdí a paletka, kterou mám a používám, ale pigmentace teda nic moc, takže kdo hledáte dupe Urban Decay, tak tady nee. Dovedu si to ale představit jako takový ten dárek z drogerie, aneb co na poslední chvíli nebo nevím co koupit náct kamarádce.IMG_3157

Co mě potěšilo, byl stojan se zdravými krásnými věcmi, okolo kterých chodím a oáchám a pak si já prase koupím nachos se sýrovým dipem. Stále mě nějak nechytlo období, měla bych něco udělat pro svoje zdraví. Stále jsem buchta. Ale ono to přijde a pak si koupím alespoň nějaké takové dobrůtky.

A to je asi vše, co mě zaujalo a co jsem vyfotila. Tak jak se vám novinky líbí ? Podlehnete, nebo už jste podlehly a nakoupily další tuny kosmetiky, aby bylo co vyhazovat a prodávat ? Ne vůbec nerýpu, akorát, že občas tak pozoruju slečny v drogerce a přijde mi, že udělají nájezd na novinky, nakoupí snad všechno a pak jen chodí a nadávají, že je to naprd, tváří se, že sežraly všechnu moudrost světa a že jim ta drogerka přece jen vyjde levněji, než zbytečná Sephora. Velký kulový lidi. Já koupila pár věcí, které jsem samo sebou moc nepotřebovala, ale už mi došly a hádejte co, klidně bych si za celkovou cenu mohla pořídit Naked a byla bych nadmíru spokojená a neremcala. Ano, měla bych jen jednu věc, kdežto já potřebovala asi 6 věcí, ale stejně nakonec zjistím, že s nima nejsem až tak spokojená. Mám své svaté grály z drogerie, ale tohle ,,zkoušení,, jestli to vyjde s tím a tím makeupem, je prostě občas silnější než já. Na obranu, nekupuju věci jen kvůli blogu a kvůli zkoušení do zásoby.

Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. Také jsem těm novým balzámkům od Maybelline nějak nepodlehla:/ Z Anglie jsem si dovezla tři a od té doby použila všeho všudy jen ten červený a to jen párkrát. Mám ráda svůj Carmex, takže u něho hodlám i zůstat:)) Ty nové ebelin štětce vypadají skvěle:) Už dlouho potřebuji štětec na pudr, ale zatím jsem se obešla s mým elfím, tak asi moc investovat nebudu:) Vlastně jsem v DM byla naposledy před Vánoci:D
    Skvělý článek:)!

    rainbow-bookshelf.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem snad nikdy v drogerii nic vyfotit nedokázala. Nevím jestli jsem nějak zvláštní a podezřelá , ale vždycky se na mě nalepí. V DM se na mě jednou tak přisál, že už jsem to nevydržela a zařvala jestli si alespoň ty tampony můžu vybrat v klidu. Okamžitě se seběhla parta prodavaček a dostala jsem omluvu. Pan ochranka ale nejspíš dostal výpověď, víckrát už jsem ho tam neviděla. Ta tvářenka od Alverde mě láká, ale říkám si, že jich mám hodně a nepotřebuju ji. A ty štětce, fakt asi jen na mazlení. Většina co máme v drogerii je buď špatně slepená a nebo už z nich trčí štětiny.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás mají vše hned rozebrané, zvlášt mě zaujaly novinky od Alverde.
    Musím se na ně podívat.
    Přeji krásnou neděli.
    Zvu tě na blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/03/krasna-nedelni-prochazka-park-cibulka.html

    OdpovědětVymazat
  4. mě vždycky v tom DM uchvátí to jídlo :D ale musím se rozhlédnout u nás pořádně

    OdpovědětVymazat
  5. Od Alverde z nové limitky jsem si odnesla červenou rtěnku (u mě jak jinak, jak vidím červenou, tak přede mnou neuteče!) a hnědý gel na obočí. rtěnka je pěkná moc příjemná a dobře se mi nosí. Gel na obočí no dobře se mi s ním pracuje a asi to něco dělá, ale nevidím co :) tak to mám tak pro dobrý pocit, že si něco na obočí dávám. Na štětce od Ebelin jsem koukala a stejně jako u Essence i tyhle mi přijdou takové nepoužitelné a raději bych je měla jako plyšové hračky než jako funkční věc. Asi pro mladé holčiny to bude lákavé. Já už hledám něco víc funkčního a příjemného, co nevypadá jak hračka pro děti. Ty neonové laky od Dermacolu - nejsou to ty samý co byly minulý rok? Jsem díky tomu, že jsem je tam zahlédla, právě nalakovala svojí neonově oranžovou barvu na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak mě zrovna ty neonovy baby lips přijdou fakt bezva, mám růžovej, fialovej a oba strašně ráda nosím

    OdpovědětVymazat
  7. na Infallible make-up v jeho matné verzi jsem se moc těšila a hned jak jsem ho viděla v drogérii, bezmyšlenkovitě jsem si ho koupila, tak snad mi bude vyhovovat :) jinak mě nic příliš nezaujalo, ale ty nové, zdravější, dobrůtky také vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....