1. 5. 2015

Bloguju z mobilu aneb přežila jsem čarodějnice ..



Připadám si hustě a cool, protoze zatímco jestě všichni spi, ja uz datluju článek. Neumím po pitce, na slovo kalba si už přijdu stará, vyspávat do x hodin. No ale protože nejsem doma a nechci tu paní domu ťapat a dělat bordel v kuchyni, tak ležím a čučím do stropu.

Včerejší oslava čarodějnic se nakonec moc povedla, ikdyz nebylo pocasi, ve kterém bychom riskovali znovu onemocnění venku a grilovalo se na balkoně, tak sem si to uzila. Kdyz se sejde parta super lidi, tak je to vzdycky příjemne.

Nebyla bych to ale já, aby me nenapadaly černé myšlenky. To ja ráda, kdyz se všichni baví, vse je v pohode, tak ja začnu srotovat myšlenky v hlavě. No a pak mam okolo sebe většinou dobre kamarady, kteří mi ty myšlenky vyženou z hlavy. Jenže vcera mi ty myšlenky jen potvrdili a me bylo smutno.

Nezoufam, ze momentalne nemam pritele, protoze se svoji časovou vytížeností si ho ani nemuzu dovolit, ale kdyz jste v mem veku, nejak se to kolem vás začne zahnizdovat. Všichni jsou tak nejak v páru, jeden se buduje bydlení, druhy ceka potomka, treti plánuje svatbu. A vy jste Single a můžete si tisíckrát namlouvat, ze je to dneska normalni, ze chlap se hledá těžko, ze budujete kariéru, ze tohle a tamto. Ale kdyz okolo sebe vidíte onu duplicitu zamilovaných srdicek, je jasne, ze vás to hlodne. Sem asi závistiva blondýna, ale taky si říkáte, ze by bylo fajn, přinést na oslavu ten kosik jídla s někým, jakoze my! jsme vám přinesli, ze by bylo fajn mit někoho s kym odejít a spoléhat se na nej, ze je vás parťák.

Ono vám ostatní namluvi, ze preci nebudes s někým, jenom proto aby si někoho mela, nebo ze ten pravý nekde ceka, uz hezky dlouho sakra... Ale porad se tak nejak společensky bere dogma, ze Single jsi asi proto, ze jsi náročná, nebo je neco s tebou spatne. Všichni hledají proc je to spatne a tak hází rady aby jste zhubnuli, přestali kourit, začali kouřit, chodili mezi lidi apod. Proste jste najednou vyvrzencem společnosti. Na poznámkách stojí vždy vy a vaše dráha polovička jako doprovod jste zváni... Asi bych mela zacit brát sebou všude psa, protoze ten moje polovička bude asi dlouho.

Jo a pokud jste zoufale a skončíte po par sklenickach v hysterickem pláči, ze budete sama uz forever, verze nepomaha to ani vám, ani okolí. Kdyz jste happy jak dva grepy a prohlasujete, ze chlapa nepotrebujete, tak jste zase podezřele a stejne to jen hrajete. Takze si vyberte.. Každopádně s přicházející tricitkou, se muzete regulérně zacit bát otázek na miminko, svatbu a otázky typu: jezis holka vzdyt ty snad zustanes na ocet, nemela by si vzít ven toho Jardu od vedle ? Taky nikoho nema.,, začnou byt čím dal častější.

Jak vnímate vy singles společnost ? Přijdete si blbe ? Nebo je vám to šumák a neřešíte ? A jak vy zadaní reagujete na Single kamarady ?

Vaše ospalá Bezega



6 komentářů:

  1. Teda začínám se bát, že jsi v mojí hlavě. Jsem sama rok a něco a za tu dobu jsem opravdu o kluka/chlapa nezakopla a pořád jen slyším - nikam nechodíš - u psaní blogu se neseznámíš - co kdyby si zkusila zhubnout - nechceš pozvat Jonáše na kafe - takhle se těch vnoučat nedočkám a mohla bych pokračovat donekonečna. Za tu dobu mi to ani nepřišlo. Prostě čas utíká a já mám pořád něco na práci, ale dneska když jsem na Májových slavnostech potkávala páry a sledovala jak kluci běhají a holkám kupují perníková srdce nebo jiné sladkosti tak mi to bylo líto. Asi to na mě bylo i vidět. Šestnáctiletý bratránek mojí kamarádky mi z lítosti vystřelil alespoň růži. A když do mě zadaní přátelé ryjí jestli není čas někoho si najít tak odsekávám "A není čas se rozejít?" oni si to pak dvakrát rozmyslí než mě zase začnou řešit.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na holky, když jsem single, neřeším to vůbec. Nejsem člověk, který by nutně někoho musel mít. Vím, že dřív nebo pozěji to tak bude, nehrotím, nespěchám na to, nemám pocit, že mi něco utíká.

    A pokud jde o tebe.. Mno. Můj nejlepší kamarád, který je atraktivní (což nebudeme si nic nalhávat, přináší spoustu problémů, ale vyzrál a změnil svoje priority), chytrý, hodný, bla bla se nacházel v nějaké životní fázi, kdy jsem si říkala, že mu pomůžu. Že by si měl začít s nějakou hodnou, chytrou i hezkou holkou, ale v mém okolí se nějak žádná volná nenecházela. On tedy ani nechtěl, motá se jich kolem něj dost, ale ....... No, četla jsem nějaké Tvé příspěvky na FB, nutila ho, ať se ozve, že jste každý odjinud, něco máte az sebou, bla bla. A i když Tě neznám, tak právě to mi na tom přišlo zajímavé, že z videí, at. působíš příjemně, leccos se dá vytušit.. Zpětně to moc nechápu, ale tehdy to tak bylo.. Ty jsi chtěla 'prince', on někoho normálního, fajn. Dotlačila jsem ho k tomu, aby se Ti ozval. Udělal to, Ty jsi mu údajně odepsala něco ve stylu, že si z Tebe kamarádka dělala srandu nebo co, že tomu už nevěříš a tím to bylo vyřízené. Eh. Tak jestli si tak trochu nešlapeš po štěstí sama :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ještěrko, ale opravdu jsem zažila přes blog různé vtípky, takže jestli mi kamarád psal a už pak nic třeba nenapsal dalšího na obranu, tak jsem to brala skutečně zase jako vtípek. Víš kolik mi na FB píše Turků, Rusáků, úchylů apod.

      Vymazat
  3. Ahoj Kači,
    jsem sama a nevidím na tom nic špatného, dotazy okolí neřeším (lidé si často neuvědomují, že jejich otázky jsou nepřípustné, nepříjemné a že by mohli dotyčného i ranit), ať se každý stará sám o sebe.
    Na druhou stranu musím přiznat, že mít milujícího partnera je krásné (mám na mysli opravdu krásný vztah, žádná faleš, přetvářky a vypočítavost), no snad se na nás brzo usměje štěstí. Krásný zbytek víkendu Markéta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že usměje, až to totiž bude mít přijít, tak to přijde, jen se do ničeho nenutit ;)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....