29. 5. 2015

Bezega tlachání a recenze na hodinky

Aktuálně se toho moc neděje, tedy na mé poměry moc ne, takže se cítím fajn a užívám si maličkostí okolo sebe. Už se mi ale stýská po blogu a po videích, takže jsem ráda, že je trocha volného času a že můžu zase mezi vás.

Na youtube jsem si všimla, že se číslo odběratelů zvyšuje, i přes mou nepravidelnost. Tímto bych vám tedy chtěla moc poděkovat, že jste skvělí, videa se vám líbí a vydržíte mé pomlky. Stále se totiž držím hesla raději méně, ale hlavně s radostí a motivací.
Už tři slečny mě zdravily v práci, takže jsem moc ráda, že se nebojíte a řeknete: čau Bezego, nebo pronesete něco vtipného jako Janička (zdravím Jani ), která mě úplně dostala a rozhodila mi sandál a to se normálně jen tak někomu nepodaří !! Moc mě to těší. Více než slečny náctileté, které za mnou přišly, fotili si mě, když jsem kolegyni dávala nějaké pokyny a pak se smíchem utekly. Vím, že jste se asi styděly, ale prosím vás. Jsem dospělá a jsem v práci, berte to tak, že nejsem nějaká lovná zvěř. Navíc jsem vám k focení nedala povolení a už vůbec ne v práci, o které se nemusím do detailů šířit. Když ale slušně přijdete pokecat, budu moc ráda, protože já nekoušu a vy jste zatím ve 100% byli moc moc fajn.

V životě bych tento rok skutečně označila za zlomový a hodně náročný již od ledna. Po psychické, finanční a existenční stránce. Prošla jsem hodně změnami, některé ještě doznívají a před některými právě stojím a nebo je právě řeším. Jedna vééliká, která ovlivnila moje myšlení a mé životní smýšlení, tak o té vám budu ještě vyprávět na videích, které připravuji. A chci si na nich dát záležet, tak proto to tak trvá. Nebojte, nedala jsem se na esoteriku, ani neuřezávám kuřatům hlavy, nebo podobně, ale je to moc fajn pocit.
S tou změnou souvisí i výprodeje na FB, o kterých jsem vás tady informovala, které stále pokračují a co se neprodá, budu ještě přesouvat na Vinted, protože ne každý má FB a sdílí mé nadšení pro sociální sítě.

Moc ráda bych se zařadila mezi vydělávající youtubery a blogery. Respektive tedy je mi jasné, že z toho štěstí tady(což mi hlavně přináší blogo svět) a okolo youtube nebudu milionář, ale budu ráda, když mi příjmy hodí alespoň nějaké drobné a třeba pro vás budu moci udělat nějaké soutěže a pokryje mi to náklady na nákup, nebo poštovné. Jenže se docela plácám v tom, co a jak se zdaněním, jak zařídit to a tamto. Takže pokud tohle čte nějaký blogo kolega zběhlík, prosím ozvěte se a poraďte mi. Budu moc moc vděčný tvoreček. Protože internet je v tomto mocný, ale nedostačující informační kanál.

Zítra mě čeká má položka z wishlistu, tak doufám, že se třeba s někým uvidím na Okoř festivalu se šťávou. Nebojte se zase přijít říct ahoj. Pokud nevyjde počasí tak budu ta zababušená v černém kabátu a úsměvem na rtech, protože si to jedu maximálně užít ikdyž bude lejt jako z konve.
Jo a taky doháním recenzovací resty a tak vám tady jakože nenápadně zapojím do článku jednu takovou mini verzi recenze, doufám, že se na mě nebudete zlobit, ale psát vám o tom další článek by bylo strááášně nenápadný a trapný.

Pořídila jsem tuhle věcičku na serveru http://postovnezdarma.cz/ , kde je možnost pro blogery se zaregistrovat a něco si od nich vybrat a oni vám to jakože pošlou a vy na to napíšete recenzi a můžete si zase něco objednat. Dokolečka dokola.Protože se jedná o obchod alias ebay. Tedy silně mi to připomíná věci co jsem kupovala z HongKongu, Vietnamu apod. tak jsem neočekávala kvalitu, rychlost atd. Ale…
Objednala jsem hodinky, protože takové má ráda moje maminka. A dala jí je dárkem a recenzi na ně, mám vlastně bez práce, protože vše jsem zjistila od ní.
Jsou stříbrné, docela masivní a nejsou hodně těžké, ale ani lehké jako plast. Takový zlatý ideál. Po stranách jsou kamínky, které jsem čekala, že moc dlouho nevydrží, ale mamka je nosila hodně a asi dva měsíce a nic. Ani se nehnuly. Sklíčko je pěkně tvrdé a nepoškrábané ani za ty dva měsíce, kdy občasně hodinky skončily v kabelce apod.




Nápis na ciferníku říká, že je to značka Geneva. Nemám s ní absolutně zkušenosti, takže netuším, jestli je to kvalitní nebo ne. Kov nevypadá lacině, hodinky se ani na spodu náramku neošoupávají a pokud se člověk zpotí, tak nemají tendenci černat.
Doba dodání je obvykle mezi 15-40 dny. Přiznám se, že jsem na hodinky úplně zapomněla, ale došly myslím po 20 dnech. Takže lhůta dodržena. Mamka je s nimi vlastně spokojená, ikdyž to nejsou žádné super drahé hodinky. Jdou přesně, po celou dobu a docela si myslím, že jde o decentnější model, než nějaké růžové Hellou Kitty watche, ze kterých bych byla méně nadšená. Takže za mě celkem příjemné překvapení a fakt jsem za ně ráda.
Schválně na stránky jukněte. Jsou vhodné pro ty z vás, kteří nechcete objednávat na ebay, nemáte účet, nebo nerozumíte Paypal účtu. 


Tak co na ně říkáte ?
Bezega

3 komentáře:

  1. hodinky vyzerajú pekne, ale na mňa príliš veľa kamienkov :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Krásní, já jsem se teď zamilovala do těchto http://www.brawat.cz/damske-hodinky/festina-16592-3/.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám dvoje Geneva z ebay, tam je prodávají za pár korun, vyšly mě každé cca na 60,-, ale občas tuhle značku vidím na českých slevomatech, kde je nabízejí jakože ve slevě ze 700 na 499. Já jsem s touhle značkou spokojená, jdou stále na vteřinu přesně. :) A mají krásné druhy na výběr.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....