21. 4. 2015

(Ne)Tipy za (K)kačku číslo: 6

Nemoc mi napomohla k tomu, abych se konečně dokopala k vydání nového videa. Jenže můj čumáček je tak odřený, že bych vám nepřála se se mnou teď chtít líbat, tedy to bych vám nepřála nikdy, jestli tedy nejste vysoký, tmavovlasý, usměvavý chlapák, tudíž není vhodný ani na výstavu do videa. Jsem to ale filuta a využila jsem videa staršího, které mám pro vás už dlouho natočené. No a nepustím se hned po hlavě do nějakých těžkých témat na desátou hodinu večerní, takže oblíbenci byla jasná volba, pro začátek. Napište mi do komentářů, jak se vám video líbilo, jestli máme stejné tipy nebo se vám něco echt nelíbí ?! Mě třeba děsně vytáčí šumění ve videu, které se mi nepodařilo nijak z videa vyndat a tak si budeme představovat palmy, oplakováky, šumění moře… kecám, prostě mi blbne foťák a já byla líná natáčet na Iphone.

Přepni do HD ozubeným kolečkem, ať se ti lépe kouká…

3 komentáře:

  1. Ten gel na oboci je fajn, hlavne za ten peniz ze :D Opravdu nejsem ochotna do gelu na obociivnestovat 5oo :D Jinak ta tva stopka, znam to :D Ted ji mam taky po tom co jsem se rozsoupla v Hamburku :D:D Ale zivot je treba si uzit, nebo ne ?

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem ochotna do tohohle investovat 500,- když vím, že tohle je stejně dobré, na mé účely :)

      Vymazat
  2. Kači, natočíš sbírku parfémů ?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....