28. 4. 2015

Den otevřených dveří–Ryor

Jedno z mých předsevzetí nebo plánů bylo říci vícekrát ANO na nečekané a neplánované akce, na které mě někdo pozve , nebo pro které se rozhodnu nečekaně. No a tak se stalo, že po jednom docela perném dni v práci, za mnou přišla kamarádka kolegyňka, jestli bych nechtěla s ní na Den otevřených dveří do Ryoru. Ví o mé úchylce na kosmetiku a že mám Ryor ráda, ale nabídla mi to jen tak na zkoušku. Mé staré já by bylo utahané a naštvané z práce, nechalo by se pohltit negativními věcmi, pospíchalo by domů a kyclo sebou o pohovku, ale mé novější já se zakouslo a nakonec sem byla nadšená, že mě vzala sebou a vůbec si na mě vzpomněla a nabídla mi to.

Je super vidět, jak se co vyrábí, jak se vůbec nálepka o obsahu, který potom mi blogerky tak vehementně kritizujeme, dostane na obal výrobku. Dozvěděly jsme se co se kam a proč přidává, na co jsou dobré některé suroviny, jak je to s ropnými přísadami a hitovkou v podobně kyseliny hyaluronové atd. Přednáška byla od paní, která byla moc příjemná a zodpověděla i všetečné otázky. Zaměstnancům jsme museli asi lézt na nervy, ale nedali to na sobě vůbec znát. Proto jsem se snažila do videa nenatáčet jejich obličeje atd. Už tak stačilo, že jsme je okukovali jak cvičené opičky a nemuselo by se jim líbit někde figurovat.  Domů jsme dostaly taštičku s miniaturkami micelárky a krému na oční okolí, plus nějaké testery. Já si tyhle miniaturky ráda schovávám jako cestovní verze. Testery mi ale zabavila mamka a hned se jala zkoušet.

Přepni do HD ozubeným kolečkem…

 

Musím Markétce ještě jednou moc poděkovat a shodly jsme se, že to není naše poslední mimopracovní akce společně.

Vaše Bezega

2 komentáře:

  1. Musím uznať, že sa práve pozerám na jeden krásny príspevok, ktorý má niečo do seba. Len tak ďalej. Keep going!!

    SSLEEK

    OdpovědětVymazat
  2. týo to mě mrzí, že mi to nakonec nevyšlo :(

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....