16. 3. 2015

DIY pro váš stůl a mazlíka

Za stolem tráví mnoho z nás spoustu času. Ať už pracovně, nebo jako blogerka, vlogerka, hledáme recepty na oběd, inspiraci na oblečení a objednáváme spousty strašně potřebných věcí. Pro mě byl stůl dlouhou dobu místem, kam odložit knížky na učení. Ano odložit, protože učit se musím jedině na zemi. Jak si jednoduše zpříjemnit tohle místo a jak jej za pomocí praktických věcí proměnit v přívětivé místo ? Pár nápadů bych měla...



Prvním nápadem je strašně jednoduchá, ale i praktická věc. Neplatí pro případy, kdy se chcete učit a pozorování mobilu by pro vás znamenalo značné rozptýlení. Ale pokud čekáte nějakou důležitou sms, nebo zprávu na FB, je tohle přítel k nezaplacení. Nemusíte mobil brát pořád do ruky a kontrolovat, ale jen juknete do stojánku a máte jasno. Pokud si vzpomínáte na éru kazet, tak jste asi zhruba stejně staří jako já, ne-li starší. Pak by neměl být problém vyštrachat někde doma pouzdro na kazety. Pokud jste mladší poproste rodiče. Rozevřete pouzdro a otočte, na pozadí nalepte nějaký papír. Já zvolila klasicky bílý, protože mi hezky ladí se zbytkem doplňků. No a kus straky ve mě křičel po třpytkách. Tak jsem přidala na postranici a na pozadí blýskavou washi tape. Stačí jen umístit mobil a je to. Levné a udělá parádu...




Pokud si nepamatujete to, co si nenapíšete, jste na tom stejně jako já. Je toho občas hodně a tak už lepíkama byla zavalená. Rozhodla jsem se tedy udělat si takové poznámkové místo, na které by bylo dobře vidět. Postačil bílý papír, trocha kreativního psaní a starý rámeček na fotky. Tadáá a TO DO list je na světě. Komu by se nelíbil anglický název, napište si tam třeba Seznam úkolů, Nákupy, Co udělat... no to už nechám na vás. 

Teď to jen hezky naaranžovat na stůl. Jo a kdyby někoho zajímaly šuplíčky na stole, tak to je další moje vychytávka. Stačila mi k tomu ona zmiňovaná washi tape, černá čtvrtka a krabice je od bonboniery. Polepením jsem ji trochu zpevnila a v šuplíčkách se teď skrývají nejrůznější lepíky, samolepky a vše potřebné na tvorbu.
A protože jsem hodná psí máma, nezapomněla jsem ani na svého miláčka. Takže když jsem u nás ve sklepě našla tuhle starou přepravku od banánů třebas, koukala na mě tak osaměle, zastrčená v rohu a opuštěná. Ano, kradla jsem a stydím se a pokud to snad čte soused komu patřila, tak se vám omlouvám. Nicméně tedy po úspěšném odcizení jsem dostala nápad, odstranila jsem jednu příčku vepředu, vše osmirglovala, aby se o něco pejsek neporanil. No a našla se doma i plechovka laku, sice růžová a my máme psího kluka, ale myslím, že mu to až tak nevadí. Navíc barva není cítit po natření, takže nebude zvířátku vadit. Několik nátěrů a pár dní schnutí. Pak už stačilo přidělat jmenovku, aby bylo jasné, komu pelíšek patří. Přidala jsem na postranice ještě mašličky, ať je to víc roztomilé a dovnitř vložila starší pelíšek, který už byl po stranách ošuntělý. Teď má Ozzy pohodlné spinkání. Tak snad se mu líbí... 

Tak co na to říkáte ?

Bezega

2 komentáře:

  1. Ahoj, mně se to moc líbí. Jak věci na stůl, tak pelíšek pro Ozzyho. Máš dobré nápady a vypadá to pěkně. Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....