8. 2. 2015

What´s in/on my phone–Aneb co je v mém a na mém mobilu a jak edituji fotky…

whats in my phone

Jedno z náročných videí na natočení a hlavně na editaci. Ač to nevypadá přesně tak, jak jsem zamýšlela, věřte, že jsem se tady fakt pekelně snažila. Naučila jsem se s novým programem jak na přenos pobybu přímo z mobilu do počítače, tak na encodování, tak na úpravu videí. Takže jsem na sebe docela hrdá, ikdyž fajnšmekři nad tím jen mávnou rukou. A je mi úúplně jasné, že tohle video bude mít díky tomu malou sledovanost..protože tak už to bývá a u videí, kde se snažíme my vlogeři méně, je leckdy efekt větší.

Přepni si do HD ozubeným kolečkem !! Ať máš lepší kvalitu.

Tak co na video říkáte ? Co vy a telefon ? Máte k němu bližší vztah ? Používáte telefon na něco jiného než jen na volání a sms ?

iphone 5s kryty moje

Bezega

4 komentáře:

  1. Ahoj Kači, opět musím pochválit propracovanost videa, moc mě bavilo :-) Což je co říct, protože tento typ videí normálně nesleduju :-) Pa Andy

    OdpovědětVymazat
  2. V tomto videu ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Super, video, nechtěla bys někdy natočit video co je ve tvé kabelce?

    OdpovědětVymazat
  4. Video se mi moc líbilo, máš vysloveně uklidňující, relaxační hlas :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....