11. 2. 2015

Haul + new in po nemoci

IMG_0971

Udělat si radost je nutnost a obvlášť pokud váš den stojí za prd, nebo pokud se chcete odměnit, za dobře odvedenou práci. Uznávám, že by to asi nemělo zruinovat vaši peněženku a neměli bychom tak dbát na materiální věci, ale já si prostě něčím musela udělat radost. Počkejte si na konec videa, protože tam se nachází nejsladší odměna po celém dni a to nejsladší štěstíčko. A ne, není to ta Nutella… kdo uhádne co mám na mysli ?

Do HD ozubeným kolečkem klik, ať se ti kouká líp…

No a protože foťák neustále rozostřuje náhledy na věci, snažila jsem se vám, láčky zejména, nafotit, ať máte reálnější představu. Info najdete o cenách atd. ve videu.

IMG_0978IMG_0979IMG_0981IMG_0982IMG_0983IMG_0984IMG_0986IMG_0987

No a kdo mi poradí ohledně toho posledního vyfoceného náhrdelníku, tak mu budu vděčná, aneb zase jsem jednou váhavá váha….

Bezega

5 komentářů:

  1. Taky mám ráda šedou na obleření, takže za mě palec nahoru. A cena byla naprosto skvělá, co si budem povídat... Zlatý náhrdelník je opravdu hezký a u toho provázkového bych radši tu sponu sundala, myslím, že bude i tak dost výrazná. Pěkné video. Andy

    OdpovědětVymazat
  2. Ty stíny essence jsem si koupila stejný. Ten přívěšek bych sundala :) Video hezký :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Do Textil housu taky občas chodím, ale víc sestra, ulovila tam dost kousků ;)

    Šaty s kapsami miluju!! ;)

    Nutella je must have :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ten přívěsek bych z náhrdelníku sundala, bez něj je o dva levely výš!;-) A jinak - krásný nehty, úplně profi!

    Lenka

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....