5. 2. 2015

Haul a New in článek–nemocná Bezega

IMG_2681

Jsem zase a opět nemocná. K mé nemoci se přidaly ještě nějaké další problémy, o kterých vám povím, až přijde čas a já se trochu dám dohromady. Prosím o prominutí a prozatím neočekávejte videa, kde budu mluvit do kamery, nejsem na to ještě připravená. Blog a youtube pro mě ale zůstává koníčkem a určitou formou terapie. Takže vás neopustím….

Protože jsem byla hodná holka a pěkně se snažím, léčit a relaxovat, zželelo se mojí mamce mé malé dušičky a dnes mi přinešla domů dárečky z KIK. Jelikož mě dobře zná, přesně ví, čím mi srazit teplotu, ale musím říct, že z radosti záchvat kašle není moc fajn věc… každopádně, díky mami.

IMG_2683IMG_2684

První co jsem vytáhla z magické igelitky byly tyhle obyč dřevěné tužky. Říkáte si, kdo ještě dneska používá dřevěné, když je tolik vysouvacích mikrotužek ? Já třeba, protože ikdyž se lámou a musí se řezat, já je miluju. A tyhle jsou navíc tak roztomilé…

IMG_2685IMG_2691

Propisek není nikdy dost, tedy alespoň u mě. Je to tradice..někdo volá, vy si pospícháte napsat poznámku a bum, ani jedna tužka nepíše. Tak teď už mám zásobu. Veselou, milou a nápaditou zásobu. Navíc se dá barevná část vymontovat a můžete si ji polepit jakoukoliv barevnou washi tape například a zase zasunout do průhledného krytu. Propisky jsou pěkně buclaté a pěkně píšou.

IMG_2686IMG_2692

Diářový maniak, který si neustále oáchá nad zahraničními videi a možnostmi, jaké mají zahraniční blogerky pro zdobení diářů. Navíc mít tady takový malý dollar store, asi bych byla na mizině. Tady vás jedny fajn nálepky přijdou leckdy na kilo. Tyhle záložky jsou vlastně sponky s ozdobami. Větší mohou posloužit jako oddělovače stránek, menší se hodí do diáře pro označení aktuálního dne, týdne apod. Navíc jsou krásně jarní !!

IMG_2688IMG_2690

Když už jsem se rozčilovala nad cenou těch samolepek, tak v KIK mají tyhle mírně infantilní, ale hrozně roztomilé za 25,- a navíc k nim je malý bloček (samolepkové album), kam si je můžete nalepit. Já ho hned využila a přidala si tam samolepky, které se mi volně válely po šuplíku. Super věc.

IMG_2687

No a kdo zná moji úchylku na tyhle lepíky ? V jednom školním videu jsem se o podobném archu zmínila a je to asi dva roky, ale neustále mi chodí upozornění na to, kde jste viděli další takové. Takže pro zvědavce, podobný měli teď ve školní sekci v Lidlu, ale tyhle jsou s jinými tvary a taky z KIK. Do diáře napsat stylově nákup na tričko, nebo vzkaz miláčkovi na srdíčko ? Klidně !!

IMG_2689

No a jako bonus mi doma přistál tenhle gel lak od Sally Hansen. Duo i s top coatem. Hned jsem si ho nalakovala a chystám na něj recenzi. To už jsem tedy mamku zainstruovala ke koupi, jenže ona mi na to řekla, že jsem magor, když mám normálně od nich tu sadu na gelové, proč kupuju tohle. Ale koupila a donesla. Hodná maminka. Zatím můžu říct, že z toho odvařená moc nejsem a ještě míň sem byla z té ceny.

Takže pro stejné maniaky do papírnických potřeb doufám, že tento článek potěšil a třeba inspiroval. Doporučuji KIK na takovéto pičičmandičky. Vyřádila by se tam nejedna dětsky vyzařující dušička.

Jak se věci líbí vám ?

Bezega

2 komentáře:

  1. Ahoj, můžu se tě zeptat kolik stál ten miracle gel z dm od sally hanson? Viděla jsem v tv,že na to dělali reklamu a prý nemusím mít uv lampu, je to pravda?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak nalevo je boží! Tuším, že jsem přesně na tento koukala :3 A ty lepítka... áách :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....