2. 2. 2015

Diář z Lidlu aneb Bezegy upgrade

IMG_2568O tento článek si psalo hodně lidí. Postovala jsem už nějaké fotky, když jsem si tohohle miláčka přinesla domů. Ihned se vznesla vlna nadšení a viděla jsem na instagramu několik slečen, které si diář získal a které ho stejně jako já prostě musely mít. Já jsem ale kreativec a taky musím dělat určité věci po svém. Takže tovární výroba diáře mi nestačila. Když už do něj budu psát takřka každý den, taky si ho chci vyzdobit, předělat tak, aby mi naprosto vyhovoval. Jak jsem si ho upravila, to už můžete vidět přímo ve videu…

přepněte si do HD ozubeným kolečkem
Takto diář vypadal, když jsem si ho přinesla domů.
10610671_743567605679386_2422098040557445914_n10610671_743567629012717_309320434729419630_n

Cena diáře: 99,-
Koupila jsem ho: v Lidlu – teď už jej neseženete, ale každý rok Lidl zařazuje do sortimentu různé obměny těchto diářů
Obsahoval desky a papíry, plus tematické rozdělovače (kalendář, poznámky atd.) – vybrat jste si mohly z hnědého, ten byl zavíráním na cvoček a černým, ten má zavírání na zasunutí. Kalendáře jsou tam dva, i na rok 2016, takže já budu mít vystaráno. Pokud by vás někoho zajímaly rozměry, je stejný jako diář od Filofax Personal (osobní).
Papíry uvnitř jsou dost tenoučké a při otáčení stránek musíte dávat pozor, aby jste si je neroztrhli o kroužkovou vazbu. Ale dají se vyměnit, pokud si třeba vytisknete vlastní, nebo si můžete objednat náplně do Filofaxu, které do diáře krásně pasují, tím se vám ale diář prodraží, protože náplně jsou docela drahé.
Rozhodně vás ale cenově vyjde lépe než Filofax, který se mi strašně líbí, ale tolik peněz za něj určitě nedám. Navíc mě se nemůže líbit jen obyč varianta, ale hned ta kožená, která stojí okolo 3000,-.
Desky jsou vyrobené z koženky, docela odolné a teď už vlastně nosím druhým měsícem diář v kabelce a drží v pořádku, nikde se nepoškrábal a to že já v kabelce najdu občas šílené věci, takže zatěžkávací zkouška je opravdu drsná. Já si je vyzdobila nápisem Diary, který jsem napsala zlatým popisovačem Sharpie, který drží skvěle.
Dám vás sem návod, jak si vyrobit jednotlivé rozdělovače do diářeodkaz!!
10845951_761681810534632_173042011109469593_n
Teď už jenom dodělávám, předělávám a zdobím. Opravdu si s tím vyhraju. Fajn samolepky za příznivé ceny versus ks najdete například v Levné knize, kde jsou celé knihy samolepek. Já už na to naučila i kamarády/rodinu a ráda dostávám nějaké ty samolepky ke svátku, narozeninám apod.
Tak jak se vám líbí můj styl ? Také si diář zdobíte ? Používáte samolepky ? Píšete si poznámky a nebo jedete raději přes mobil ?
Bezega

10 komentářů:

  1. Ahoj, nechtěla bys natočit video co je ve tvé kabelce?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí, jak jsi ten diář vyzdobila :)) Já si přesně takhle infantilně taky lepím lepítka, nálepky, washi pásky.. :) Tenhle rok jsem si žádný diář za mně vyhovující cenu nemohla najít, tak jsem si ho vyrobila z Lanybooku :))) Alespoň je celý podle mě ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tu stránku jsem neznala, takže děkuji za nový vítr do plachet !! Musíš mi někdy diář přesně podle tebe ukázat !!

      Vymazat
  3. Povedené video, Bezi! :)
    A nálepky mám taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tebe bych Silvi nálepky předpokládala více než u kohokoliv jiného :D vím, že jsi stejný magůrek.

      Vymazat
  4. To bylo velmi příjemné video, dobře se na něj koukalo, dobře se tě poslouchalo, diář je rozkošný. Jen houšť. Andy

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi šikovná :) Já mám diář z Kiku, taky jsem si ho trochu vyzdobila, ale moc s ním dělat nejde, není kroužkový, takže listy si tam nepřidám a ani nemá boční kapsy, i když jsi mě inspirovala a nějakou si tam asi přidělám sama :))))
    Jinak nechápu, jaktože jsi mi zmizela z odběrů, když jsi byla vůbec první blogerka, kterou jsem před 2 lety začla sledovat. :) Takže už tě zas odebírám a klidně můžeš mrknout, jaký blog jsem si mezitím udělala já.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky jsi diář vyzdobila...... Jsi šikovná ... :-) Miluju diáře, zapisuji si do nich myšlenky a vůbec vše co mne potká za den. Na rok mi ani jeden nestačí. Mám nejraději diáře od firmy Preco Group nakupuji je každý rok tady www.pg.cz.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....