2. 12. 2014

Wishlist malých přání pro Ježíška…

IMG_1964

Svůj seznam Ježíškovi letos nepíšu. Asi to budou Vánoce spíše o vánočním duchu, aneb ty, jaké mám ráda, než materiálně zaměřené, protože šetřím na jiné a důležité věci…. Kdyby se ale našel nějaký jiný Ježíšek, nějaký, co nemusí kupovat dárky za tisíce, mohl by si vybrat z tohohle seznamu….svůj skromný seznam jsem už posílala Ježíškovi a najdou se tam spíše praktické věci, no a protože ho má už přeci jisto jistě Ježuch doma, dávám sem jeden náhradní…

Collage7

  1. nějaký pěkný hrníček – nejlépe spojení Keep calm hlášky a kachniček, ale kdyby se nepovedl sehnat, tak klidně potěší jakýkoliv s vánoční tématikou
  2. ráda bych ochutnala mixit a stále se nemůžu dokopat k tomu, abych si něco objednala
  3. aby bylo co do hrnečku, tak přeci jasným přáním je nějaký dobrý čajík – bílý nejlépe prosím
  4. řasenku od Dermacolu sem přihodila pro strýčka příhodu, protože teď je navíc v DM i Rossmanu v akci Ježíšku
  5. pěkná svíčka, protože jsem hroznej pyroman a kdyby voněla po vanilce, vůbec bych se nezlobila
  6. károvaná šála, tak tu už sem držela v ruce několikrát a nakonec si ji nekoupila a najednou se z toho stal hit letošní sezóny a já od té doby nemůžu narazit na žádnou hezkou
  7. klasická jednoduchá vázička ve zlaté nebo bronz barvě na kytičky, které tak ráda dostávám
  8. srdíčková tvářenka, čiště kvůli vyzkoušení, ale mě by stačila ta z HM třeba
  9. jednu sošku bílého andílka už mám, dovezla jsem si ji až z Vídně, ale mě by se hodila pro dekoraci nějaká větší, ale takováhle bílá prosím, aby doplňovala toho prcka, co mi tu stojí
  10. bačkůrky jsou každoroční záležitost, mám jich tu sice hodně, ale v F&F jsem viděla jedny bílé se zlatýma tečkama a ty se mi moc líbily. Podobné těm na koláži
  11. tričko s Marvel potiskem, nebo alespoň jednou postavičkou – taky už sem to mohla mít několikrát, ale než se rozhoupu, zbyde v obchodě velikost XS, kam nenarvu svoje vnady ani náhodou. Takže prosím pěkně Mko Ježíšku, protože marveláky miluju
  12. čelenka na běhání – to je záležitost na seznamu jedině proto, že jsem líná jít si jí koupit
  13. Alverde máslíčka, která sem i u nás v DM viděla, jenže ony jsou tak roztomilá, že jsou prostě vhodnější na dárek, abych je dostala, jestli mi rozumíte Veselý obličej s otevřenými ústy
  14. cokoliv z Body Shopu s jejich úžasnýma vůněma, kdyby ještě Ježíškovi zbyly korunky
  15. další tričko z mého moc oblíbeného seriálu – proč ? Protože Bazinga !!!
  16. peněženka a pouzdro na Iphone 5 dohromady, páč když vyběhnu z auta jenom a potřebuju rychle do obchodu a zároveň třeba navigovat po telefonu, tak musím tahat dvě věci, no a ten Iphone tak hezky a rád padá na zem
  17. Růžová voda, protože pod oleje používám vodu s Tee trea a nějak mě začíná vysušovat
  18. Saloos na akné je moje záchrana – došel a nechce se mi objednávat, protože bych určitě nezůstala jen u tohohle odličovacího frajera a nezbylo by pak mému Ježíškovi na dárečky pro ostatní

Jinak klasiku jako zdraví a spokojený život pro všechny, co mám ráda, to asi zmiňovat nemusím, to je samozřejmost, navíc tuhle větu pronáší vždycky děda, takže to nechávám na něm. Ostatní přání si nechám na Nový rok, protože mi musí něco zbýt abych toho Ježíška úplně neodrovnala. Jinak nic drahého si nepřeji, na veledary o Vánoce mě neužije a v podstatě nic nepotřebuji a jsem spokojená. Krom rozbité tiskárny, která znamená pro vysokoškoláka kolaps krevního oběhu, rozbitého foťáku na videa. Ale to už Ježíšek nemusí, to zvládnu sama. Jaká jsou vaše přání ? Jste zvyklí si přát něco hodnotnějšího ? Nějaké dražší dárky, nebo naopak třeba dárečky vyrábíte ? Já to tak dělala jako malá a rodině to udělalo o hodně větší radost, teda já měla ten pocit. Ikdyž se mnohdy jednalo o takový ten dárek alias, jéé děkuju, ježíš co že to má být, šup s tím do skříně a pak nenápadně do koše.

Bezega

8 komentářů:

  1. Krásné drobnůstky.. vůbec by mi také nevadili :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak držím palce, ať Ježíšek přinese ;)

      Vymazat
  2. Hrníčky miluju a moc ráda si je vybírám :) Tenhle rok jsem si jich nadělila už docela dost :))
    Mixit jsem ochutnávala snad jen jednou a ačkoliv jsem se už víckrát dívala na jejich směsi, tak zatím jsem si nic nepořídila..
    Svíčky mi hoří celý podzim i zimu :) Yankee Candles, Ikea, DM to jistí ;)

    Jinak tento rok určitě mým přáním je Iphone 6 :) Pětku jsem nechtěla, takže pořád mám čtyřku a už se moooc těším ;) Už na mě čeká ve skříni :)))

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) svíčky jsou závislost :D a jinak jsem zvědavá, co budeš na šestku říkat :) mě neuchvátila, protože mám pětku a protože se mi zdá divná tvarově. Ale jsem zvědavá na názory. Určitě se na ni musíš moc těšit ;). Si mi mohla poradit nějaký pěkný hrníček ;)

      Vymazat
    2. Jo, těším se hrozně moc ;) Nejdřív se mi nelíbila, ale když jsem si ji ohmatala, tak se mi moc líbilo, že má větší displej, v době IG a blogů je to šikovný, lépe se na tom čte i prohlíží, taky by měla mít o dost lepší foťák.. ;)

      Doporučuju sledovat bonami a hrníčky happy jackson :) teď je tam snad jen jeden, ale https://www.bonami.cz/p/hrnek-happy-day doplňují je, já mám tyto http://sororessa.blogspot.cz/2014/10/jsem-taaak-nadsena-aneb-temptation-gifts.html

      Sororessa
      A.

      Vymazat
  3. Miluju kárované šály! Mám jich doma několik (většinou teda pánských) a ten nejhezčí kousek mám z Olomouce z Vánočních trhů. Takže doporučuji po kárované šále zapátrat v pánském oddělení - příjde mi, že mají hezčí výběr, barvy i provedení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci :) Ráda bych Tě pozvala na můj blog, kde právě probíhá vánoční Giveaway o kosmetiku Essence :)
    www.svetkossmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....