5. 12. 2014

Vánoční dekorace do pokoje 2014–video

IMG_2060

Letos si frčím na zlaté a hnědé. Jo, to říkám ve videu a je to svatá pravda. Řeknu vám, že pořádně leze do peněz, když se rozhodně pro kompletní změnu barev dekorací a stromečku, advent.věnce atd. atd. No a protože nejsem Rotšíld, tak si pěkně vypomáhám DIY věcičkama. Je to jednoduché, chcete vědět jak na to a třeba se inspirovat ? Tak račte dále…

Video si přepněte ozubeným kolečkem na lepší kvalitu…

Přidávám na blog speciálně zjednodušené návody na jednotlivé DIY věci z videa, popřípadě tipy, kde věci na vyrábění koupit a za kolik…

IMG_2007

Základem byl pro mě zlatý sprej. Ten můžete sehnat v Baumaxu přímo na šišky a dřevěné věci asi za 80,- a nebo v Tescu asi za 50,-, kde měly dokonce jenom třpytky ve spreji. Šišky mám posbírané z naturálních zásob a kouličky jsem vyráběla z papírových ruliček. Popřípadě koupíte už hotové, já našla ve vietnamském krámku s dekoracemi do domácnosti asi za 20,- jednu.

IMG_2027

Ty jsem naházela do vázy z KIK (120,-) a přidala jednu svíčku na vrh a světýlka s vlastním zdrojem energie na baterku, rovněž z KIK (50,-).

IMG_2052

Když jednou sprejuješ, prostě už to miluješ. A tak sem použila ještě prázdné skleněné dózičky z IKEA svíček a dala do nich po jedné větší šišce.

IMG_2058

Detail mého adventního věnce a.k.a. podnosu.

IMG_2024

Na tohle zátiší si připravte dekorativní větvičku. Rovněž zakoupena u vietnamských soudruhů za 39,- ; ale byla bílá a tak sem taky sprejovala. Lahev je od šampusu z oslavy a taky je pěkně posprejovaná, ale teď už bacha. Musíte totiž použít sprej určený i na skleněné předměty, jinak vám steče, popřípadě bude lepit. Přidala jsem pár kouliček. Malé mají za 25,- taky v KIK.

IMG_2062

Svícny mám z výprodeje z Baumaxu, už delší dobu a tak jsem na ně pověsila andělská křidélka z KIK ( pár za 25,-) a protože mi přišly moc bílé, posprejovala jsem jim pírka.

IMG_2039

Polystyrenové věnečky jsem koupila v květinářství asi za 25,- a filc, který jsem na něj lepila v dekorativních potřebách. Šup tam šišku, pár koulí a je z toho věnec na dveře.

IMG_2050

Ve videu tomu říkám válec, ale asi sem už zapomněla geometrii, protože tohle je okrouhlý jehlan. Taky zakoupený v květinářství za 25,- a polepený semišem. Dál sem našla předlohy na vločky na netu, obkreslila a film, který sem podlepila čtvrtkou a mám tvrdší, pěkně držící vločky. Doprostřed sem rozšmikla na půl dekorativní kouličky a připevnila tavným lepidlem.

IMG_2043

Skleněný podnos je za 25,- z KIK a opravdu stačila akorát tavná pistole a kouličky a šišky. Celá věda.

IMG_2104

No a tohohle krasavce jsem chtěla taky vyrobit, ale když sem si to nějak zapomněla naplánovat se sběrem jehličnatých větví a ráno mě překvapil sníh, rozhodla jsem se, že ho raději koupím. Musím říct, že v Tescu mi asi čtou myšlenky, protože tam měli zlevněné všechny hnědé a zlaté dekorace, plus už vyrobeného tohohle fešáka za úžasných 123,-. Super, beru…

Kdo se chce podívat na nějaká má předchozí vánoční videa, nebo tady !!

A co vy ? Vyrábíte, nebo kupujete ? Měníte barvy stromečku a dekorací, nebo každý rok stejně ?

Bezega

1 komentář:

  1. jé, nádhera :). já mám vánoční dekorace moc ráda :)
    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....