1. 12. 2014

(Ne)Tipy za (K)kačku 5.

Pořád váhám nad tím, jestli má cenu spojovat blog s video kanálem, ale někdo mi psal, že chodí spíš jen na blog a youtube nesleduje, někdo zase že sleduje jen youtube a tak to budu tedy sdílet i tady, pro případ, že by někdo chtěl.. můžete se vyjádřit v komentářích, jestli vám sdílení videa na blogu, přijde už zbytečné ;).



Tak tedy, vrhneme se na nový díl Ne/tipů. Dozvíte se, co se mi sešlo za výrobky, jaký mám na ně názor. Pokud by někoho zajímaly konkrétní výrobky, stačí mi napsat do komentářů a já vyplodím samostatnou a obsáhlejší recenzi.


5 komentářů:

  1. hezký video! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené video, ve kterém ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju ty sprcháče od Balea :) Mám všechny limitky :) Naštěstí je se mnou používá manžel, jinak bych je jen tak nevypoužívala ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja práve patrím k tým ľuďom, ktorí sledujú výhradne blogy a preto oceňujem keď blogerka hodí nové video i do článku a nemusím otvárať tisíc stránok aby som videla, čo má blogerka nové.. Inak sa musím vyjadriť k Cien pleťovému čistiacemu gélu s olivami, taktiež som ho kúpila, ale absolútne mi nevyhovuje. Neskutočne moju pleť vysušuje a je taká akoby napätá, proste strašne nepríjemný pocit a to i keď sa nakrémujem.. Pleťové tonikum od Cien mám takisto kúpené, no zatiaľ čaká kým sa dostane na rad, ale už moc sa naňho teším, počula som z viacerých zdrojov pozitívne ohlasy, takže som zvedavá. Čo sa týka šampónov Kallos, mám tri rôzne druhy, aktuálne najviac používam keratin šampón a už som naspodku balenia (tiež mám 1 liter), bohužiaľ ale zo začiatku úplne úžasný účinok a teraz sa mi z neho robia strašné lupiny. A to sa obávam, lebo mám v zásobe ešte jedno balenie, ktoré musím spotrebovať. Za mňa asi už ďalšia fľaša nebude, ale uvidíme no ako zareagujú moje vlasy na iný typ tohto šampónu.. Keratin vravím, spočiatku paráda ale teraz sa z neho iba škrabem a mám lupiny..

    Sue Diamond
    www.sueandcolours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....