24. 12. 2014

Krásné a veselé Vánoce 2014 od Bezegy

Vím, že mi asi vynadáte za neaktivitu, ale došlo mi jedno a to, že kdybych neměla blog, trávila bych vánoce s nejbližšími a užívala si je a hlavně by mi v hlavě nesvítila kontrolka na to, že mám něco publikovat na blog, nebo o tom natočit video. Takže jsem si vánoce maximálně užívala i přes to, že moje zdraví není úplně na jedničku. Byla se svýma nejbližšíma a ještě budu. Miluju vánoce a miluju je celý prosinec, ne jen jeden den v roce. Miluju své blízké a jsem hrozně vděčná za vše co mám… Tohle poznání a mnohem více pokory a krásy přeju i vám mí čtenáři… a hlavně, nevzdávejte to se mnou dál !! Já už jiná nebudu…

anigif

Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. žádný stres a měj krásné svátky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce! :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Natočíš prosím video co jsi dostala na Vánoce?

    OdpovědětVymazat
  4. divam se divam26. 12. 2014 11:26:00

    Krásné Vánoce, trochu pozdě :) i Tobě a s videi na nás nezapomínej :P

    OdpovědětVymazat
  5. Kačko, kdypak natočíš zase nějaké video?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jmenuji se Klára.
    Momentálně studuju na Univerzitě v Hradci Králové obor Sociální pedagogika.
    V rámci diplomové práce se soustředím na trávení volného času dívek a žen, které píšou internetový blog nebo natáčejí videa na youtube.

    Moc tě prosím o vyplnění dotazníku, který tě doufám bude i bavit.
    Pokud je to možné, prosím i o rozšíření dotazníku mezi další blogerky a youtuberky, celkem bych potřebovala získat alespoň 100 vyplněných dotazníků.

    Pro vyplňování klikni na odkaz.
    http://youtube-a-internetovy-blog.vyplnto.cz/

    Moc děkuji a přeji hezké svátky
    Klára

    OdpovědětVymazat
  7. opožděně přeji všechno dobrého do nového roku ... to je správné, že si užíváš svátky s rodinou. Ono je potřeba načerpat pozitivní náladu a energii, aby ses zase mohla vrhnout na plno do blogování. Měj se krásně. Tereza

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....