7. 12. 2014

Alverde fixační sprej na makeup - recenze

 

IMG_1605

Jak už jsem slíbila v minulých oblíbencích, recenze na tento výrobek bude samostatně, protože si myslím, že je to výrobek celkem zajímavý a tak vám mohu prostřít mé dojmy z něj. Jestli budou kladné nebo ne, to už se dozvíte dále…

Výrobek má za úkol fixovat konečné líčení. Pro někoho, kdo má mastnou pleť jako já, to má být velice dobrý služebník, jelikož a protože s ním má makeup a vše vydržet delší dobu, neotírat se, nemizet z obličeje a navíc má regulovat mastnotu na pleti, takže lesknout, by jste se měli až po x hodinách, ne-li vůbec. Ale i pro nemastňáky má využití a tou tedy má být ona delší výdrž makeupu.

Balení je klasické Alverďácké. Celkově je ho v lahvičce 50ml, což není moc, ale je to fajn velikost třeba na cesty, do kabelky, aby jste se mohli v případě potřeby a třeba po přepudrování znovu přestříknout. Tady asi nemusíme diskutovat nad nutností pumpičkového aplikátoru, kdy se ovšem dostávám k prvnímu svízelnému bodu. Pumpička by měla stříkat rovnoměrně a vytvářet takovou ,,mlhu,, která se aplikuje na část obličeje. Bohužel by tahle věc zasloužila přejmenovat ne na stříkátko, ale plivátko. Vyprskne to na vás vždy slušný podíl vodičky, za jehož obsah by se nestyděl nejeden chuligán plivající na chodník. Je to nechutné a s nějakým makeupem se tedy můžete rozloučit, protože já měla tendence si to místo otřít a tak, pápá frajere za tři kilča a musíte se znovu přemalovat. Fakt pomocník vám řeknu. Nefunguje to lépe ani v jiném úhlu, z jiné vzdálenosti. Ozkoušeno.

No a tímto prvním bodem se pro mě tenhle zázrak vlastně stává nepoužitelným. Takže bych v podstatě nemusela psát dál, ale je tu ještě pár věcí. Třeba ona věc, proč jsem to kupovala a tou je prodloužená výdrž makeupu, pleť bez lesku. Je mi ctí vám říci, že jsem se opět nachytala. Protože ani náhodou nečekejte větší výdrž. Když už se mi teda podařilo na sebe nějak rovnoměrně tu věc naplivat, makuep, který mi normálně vydrží netknutý třeba 3 hodiny, byl po třech hodinách stejně tak porušený. Leskla jsem se jako disco gula a čeho jsem si ještě všimla, že ony rozprášené ,,kapičky,, zasychají a zůstávají viditelné, asi jako když vás někdo postříká vodou.

Složení jsem cvakla, ale ono je tak divně přelepené, že stejně nic neuvidíte. Ale ať žije alcohol na druhém místě. Matující efekt má zajisti kofein ve složení. Kombinace kiwi, heřmánku a ananasu mi přijde úsměvně nabádající k efektu, ty brďo to je bio, to bude fungovat. Navíc tato kombinace šíleně smrdí.IMG_1606

Bohužel jsem se s tímhle neskamarádila a leží mi tu na poličce. Absolutně na mě nefunguje. Takže kdo by jste chtěl vyzkoušet, rozhodně si rozmyslete jeho koupi.

Tak a teď mi povězte, jestli máte s tímto taky zkušenosti ? Koupil někdo ? Najde se někdo, komu funguje ? A taky na vás nějaký váš pomocník plive ?

Bezega

7 komentářů:

  1. mám ho doma už dlouho a do puntíku souhlasím, smrdí to, plive to a nefunguje :D

    OdpovědětVymazat
  2. tiež ho mám :) aj recenzia bola a tiež si myslím, že je to plne zbytočný produkt ku kúpe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám a je to jedna velká katastrofa :D !

    OdpovědětVymazat
  4. Mam fixacni sprej od Avonu - 125 ml - da se poridit do 100 Kc, ale ja jsem ho koupila v nejake akci za 59 Kc. Neplive, opravdu rozprasuje a nezanechava viditelne kapky na obliceji. Jen jestli prodlouzi vydrz make-upu zatim neumim posoudit. Mam ho chvili.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem s tímto produktem zase naprosto spokojená. V práci jsem denně 12 hodin a jak se ráno namaluju, tak to zůstane téměř stejně celých 12 hodin. Mám hodně problematickou pleť, musím používat více korektoru a makeupu a s tímhle pomocníkem mi i takto větší vrstva na pleti krásně vydrží po celý den. Za 100 korun jsem nemohla pořídit lépe. Plus je, že je to přírodní kosmetika a i ta vůně se dá vydržet. Že by mi dělal na obličeji nějaké kapky nebo jinou neplechu se teda rozhodně říct nedá. Za mě velké ano, znám spoustu dalších lidí, kteří si ho do dm drogerie chodí kupovat pravidelně a nemůžou si tento sprej vynachválit. A s tou pumpickou je to asi kus od kusu, me to dělá tu mlhu,o které autorka psala, že ji nelze očekávat.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den,prosim vas a kde ste ho kupila ked to je prirodne,moc by ste mi stim pomohli dakujem

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....