23. 11. 2014

Swap s Elli

IMG_0950

Takže, aby bylo jasno. Tenhle článek vůbec neměl být článek. Mělo to být hezké upřímné video, na které jsem byla pyšná, protože rozbalování tohohle balíčku bylo prostě super. Jenže to by můj debilní (pardon) foťák, nesměl z videa udělat něco na styl tohohle, v té nejrychlejší verzi samozřejmě…dále udělat přes video šmouhu a ne nejsem takové prasátko, co by mělo zamazaný objektiv. Jelikož ale nechci, aby o tohle zveřejnění Elli  přišla a abych vám taky tenhle swap ukázala, rozhodla jsem se, že to pojmeme alespoň formou článku.

Dohodly jsme se s Elli přes stránky http://www.swaplace.com/ a byl to můj úplně první swap. Tématem bylo více za méně a částka, do které jsme se měly vejít bylo 200,-. Dala jsem pro začátek menší částku, abych viděla, jak pojme ten druhý onen swap. Elli mě sleduje ještě přes FB, takže jsme si daly vědět a doladily, co by si každá zhruba představovala v balíčku a co rozhodně ne, abychom předešly nějakým ehm, nevhodným dárkům, nad kterými pak přemýšlíte, co sakra s nimi.IMG_1979

Balíček mě překvapil, že přišel tak rychle. Ten můj ještě někde cestuje. Tedy doufám. Letěla jsem pro něj na poštu těsně před zavíračkou, ještě ten den, co přišel. Nemohla jsem to vydržet a tak sem začala rvát obal z balíčku už v autě, na parkovišti před Lidlem, kam šla mamka nakoupit a tak na mě koukali kolemjdoucí dost divně. Balíček byl totiž tak nedobytný, že jsem musela u rvaní lepící pásky, za pomocí zubů ofkórs, vypadat hodně vtipně.

Co jsem v něm našla ?

1. to byl úžasný dopis. Ručně psaný, což mě vždycky strašně potěší. Celý vám ho sem vkládat nebudu, protože je osobní a já tímto strašně El děkuju, protože si mi tím vykouzlila úsměv hned po otevření a po přečtení si mě až dojala. Moc se mi nestává, aby mi někdo psal dopis, o to to bylo pro mě cennější.

IMG_1990

Dopis navíc obsahoval průvodce dárečky. Bylo to strašně fajn, protože jsem si podle čísel vždycky vybrala nějaký krásně zabalený dáreček a vyhledala si, co to má být, chvilku hádala a pak otevřela.

IMG_1991

Prvním, co jsem rozbalila byly tyhle úžasné kancelářské sponky. Elli asi ví, jakou mám úchylku na kancelářské věci, různé notýsky apod. Navíc podívejte, jak super mají tvary. No bájo. Konečně mám svůj Like prst i na papíře.

IMG_1987

Jako další sem našla v balíčku kosmetickou vychytávku, na kterou se přiznám, v obchodě vůbec nekoukala. Nějak mě nechávala klidnou, ale moc děkuji El, protože balzámek používám a je moc fajn. Opravdu připomenutí léta, protože vůně je krásná, miluju mango a navíc sladce chutná, takže mám co dělat, abych si pořád neolizovala rty. Což může působit trochu úchylně na veřejnosti. Sakra…Barvičku má světle růžovou, takovou akorát.

IMG_1988

Masky miluju a ráda zkouším nové. Bohužel jsem ještě neměla správný čas ji vyzkoušet. Na to si já totiž vytvářím posvátný rituál s knížkou, čajem a pěknou muziku a hlavně, nesmí být nikdo doma, protože neumím první pomoc v případě infarktu. Takže za mě tohle obrovské plus. Už se těším, až ji vyzkouším, taky sem ještě neměla.

IMG_1989

Tímhle dárkem potěšila Ell spíše moji sestřenku, protože jí mám ,,asi,, nejpravděpodobněji líčit na její maturák. No a hledala jsem nějaký neutrální růžový stín, protože já mám samé se shimmerem a nebo se třpytkami. Takže dík Ell, tenhle stín rozhodně bodne.

IMG_1993

Ellinka nezapomněla ani na mého malého trhače. Ozzymu si udělala šílenou radost. Kuličku hned začal honit po bytě (je to můj starý hyperaktivka)  a botičku si zahrabal do pelíšku na horší časy, až mu panička odmítne dát nějaký ten pamlsek.

IMG_1994

Náušničky, jo to je moje. Mám zakázáno si nějaké další pořizovat, takže tohle okecám, protože sem je prostě dostala. Ty tmavé jsem už měla a jsou přesně můj styl.

IMG_1995

Těmi druhými si mi vyrazila dech, protože stejnou barvu mám na náhrdelníku a dlouho jsem k němu nějaké takové hledala. Bingo, mám je a začínám tě podezírat z toho, že umíš číst myšlenky.

IMG_1996

Jako přídavek jsem dostala vzorečky. A ne jen tak ledajaké, ale La Roche, kterou mám moc ráda a všechno tohle jsem už chtěla vyzkoušet, takže…teď můžu.

IMG_1997

Předposlední věcí byla tahle miniaturka odličováku na oči  z Douglas. Je to dvoufázový odličovák a navíc, je to miniatura. Takže super, protože já si od Douglas kupuju tyhle XS balení na cesty. No a vzhledem k tomu, že pořád někde lítám, je tohle super.

IMG_1998

Jako poslední sem vytáhla něco na zub. Byla to tyčinka Deli a musím říct, že se mi opět El trefila do vkusu, protože mám moc ráda tuhle s rozinkami. Slupla jsem ji hned a proto je jenom na úvodní fotce, bylo mi trapné přiznat, že jsem ji snědla okamžitě … pssst.

Takže za mě se teda swap rozhodně povedl a doufám, že bude mít Eliška z věcí ode mne taky radost. Přiznám se, že jsem trochu přešvihla rozpočet, protože mě tak bavilo nakupovat dárečky pro někoho. Čím se ale cítím zahanbena je ten dopis. To mě vůbec nenapadlo. Takže Elli mockrát ještě jednou děkuji…

Kdyby měl někdo další zájem o swap, aktuálně mám na stránkách zase jeden vyhlášený, tentokrát s vánoční tématikou. Tak mrkněte, ještě jsem stále nikoho nevybrala. Ráda tomu dodávám trochu dramatična… né kecám, prostě sem chtěla aby o tom vědělo víc lidí.

Bezega

3 komentáře:

  1. Tak, kdy už zase začneš být aktivní i na youtube?

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásné, že si vzpomněla i na pejska :)
    staywithkaterina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :) Zachvíly bude článek i ná mém blogu ;)

    http://ellbeautylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....