20. 11. 2014

Lakování na téma Ledové království

Teď trochu veseleji, než minule.

Nečekejte zázraky ani úžasné malůvky na tohle téma. Takové dovednosti u mě nehrozí, navíc jsem na to líná (pssst). Ikdyž tajně omalovánky obdivuji třeba na pinterestu, tak u mě se uchytilo jednoduché… inspiruj se barvami a nalakuj. Takže takhle vypadá mé podání této úžasné pohádky. Tedy přenesené dojmy na nehty. Jde to vůbec ?

nehty

Snažila jsem se najít barvičky, které se nejvíc objevovaly u Elsy. Plus jeden efektový holografický, který mi připomíná sníh a mráz. Navíc se krásně třpytí a to patří k ledu ne ?

IMG_1956

Tady jsou všechny laky, které jsem použila, pokud by se někdo chtěl inspirovat.

  • Bílý – GS – 148
  • Holografický – Essence –22 - i♥magic
  • Fialový – Miss sporty – 3031
  • Modro fialkový s odlesky – Essence – 173- over the rainbow
  • šedý se zlatými odlesky – She -323

Jak se vám moje inspirace líbí ? Povedla se ?

PS: ano, vím, že mám okousané kůžičky a vím, že takové ruce na blog nepatří ale víte co ? Je mi to putna.

4 komentáře:

  1. Líbí! A teda, ten lak She mě překvapil, vypadá fakt pěkně!!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky :) z jiných sem byla na mrtvici, že tečou, nekryjou, ale tenle je moc fajn a ve dvou vrstvičkách kryje krásně. Navíc ty odlesky jsou moc hezké :)

      Vymazat
  2. Super kombinace! :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimavy napad, ja bych bily a stribrny dala pres sebe a ruku zakoncila opet modrou nebo tou sedivou ;-) kterou mam take a nemuzu si ji vynachvalit! bára.kára blog

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....