10. 11. 2014

For Life & Madaga

Bez názvuPřed nějakou dobou mě kontaktovala zástupkyně této kosmetické značky s nabídkou spolupráce. Nejdříve jsem si pečlivě prohlédla jejich eshop, něco si o značce přečetla a poté s radostí spolupráci přijala. Na testování jsem si dala záležet a nechala jsem si na konečný dojem docela dlouhou dobu, takže můžete očekávat dojmy pravdivé a vycházející opravdu z mých dlouhodobých zkušeností s touto značkou a s těmito výrobky.
Něco o Značce:
2
FOR LIFE & MADAGA - ČESKÁ PROFESIONÁLNÍ KOSMETIKA NA FRANCOUZSKÝCH ZÁKLADECH vznikla v roce 1993 jako původní česká výrobní společnost bez účasti zahraničního kapitálu se specializací na výrobu a vývoj regenerační kosmetiky.Základním a prioritním pravidlem při přípravě a následné výrobě  výsledných produktů je kritérium kvality. Právě tomuto faktoru podřizují všechny operace od vývoje přípravku, až po jeho finální podobu. Přípravky FOR LIFE & MADAGA díky své kvalitě získávají nejvyšší mezinárodní ocenění. Několikrát ročně se zúčastňují odborných kosmetických veletrhů: BEAUTY & SPA Praha, Interbeauty Bratislava, Beauty Slovakia Trenčín apod.




♥ Denní tónovací krém
Obaly: luxusní,příjemné vzhledově i velikostně, 50 ml
3
Struktura, vlastnosti:
ráda bych zde podotkla, že se jedná čisté o mé posouzení, tudíž pro někoho může být plusem mínus a opačně…
+ -
velmi lehká struktura velmi málo krycí
dobře se vpíjí tmavý
přizpůsobí se tónu pleti mizí z oblasti nosu
neucpává póry potřeba korektoru
vydrží dlouho nemastný nutné použití pudru
příjemná vůně
Celkový dojem: jedná se o velmi vydařený lehký tónovací krém na bázi asijských BB krémů, nevysušuje a i přes tmavší odstín se krásně přizpůsobí. Já si jej schovám na letní období, kdy nerada používám hutné makeupy. Pro vás, kdo máte dokonalou pleť, které chcete dopřát jen sjednocený tón, zdravější výraz, tento tónovací krém vřele doporučuji.



♥ Control krém 24H
Struktura, vlastnosti:
+ -
na mastnou pleť po zaschnutí lepká
aloe vera,hamamelis, vitamíny nedostatečná hydratace na noc
lehká struktura
neucpává póry
rychle se vstřebá
matný efekt !!
koriguje tvorbu mazu . delší matný efekt makeupu
příjemná vůně
Celkový dojem: výrazně mi tu převládají plusy, takže vám musí být jasné, že tento krém se stal mým favoritem. Miluju krémy s matným efektem, které by brzdily můj věčný problém s lesknoucí se pletí. Většina mi ale po delší době používání ucpávala póry. Tenhle je tak lehounký, že to nedělá, ani pokud ho použiji na noc. Tam mi ale vadí jedna věc a to, že na noc si dávám prostě něco mastnějšího a to tenhle chlapák nezvládá. Je výborný jako podklad pod makeup. Necuckatí a rychle se vstřebá. Takže dámy s mastnou pletí, myslím že jsme našla zase jedno eso v rukávu.

IMG_1607
Kdyby někoho zajímaly ještě další informace o produktech, kde můžete objednávat, či jak takový výroba vlastně probíhá, dám vám sem zajímavé odkazy, kam přímo odputovat a kde si vše najít…. na eshopech najdete i ceny. Plus si můžete zdarma objednat katalog, vzorečky apod. Mě přišel moc hezky zabalený balíček a spousta vzorečků zdarma, takže jdu testovat dále…..Jedno ale vím, že o této značce ode mě neuslyšíte naposledy. Přirostla mi totiž k srdci už jenom tím, že je česká !!
                                    Stránky a eshop                    Video o výrobě                Recenze a názory

4 komentáře:

  1. O téhle značce už jsem četla na jiných blozích a musím přiznat, že mě docela láká, ráda podporuji české výrobky. A jinak se mi líbí shrnutí v tabulkách, je to přehledné, stručné a jasné :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) ano, je moc pěkné, když vidíš, co češi dokážou ;)

      Vymazat
  2. S touhle značkou pracujeme na praxi ve škole a dle mého super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miláčci od dětství, a proto jsem nikdy nenašla lepší kosmetiku :) Miky

    PS: kdybys objednávala, ozvi se mi, třeba bych si přihodila něco do košíku! ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....