12. 10. 2014

Péče o nehty s Bezegou

Nejčastější otázka, tedy jedna z nich je ? IMG_1331

Jsou to tvoje nehty ? Máš umělé nehty ? Jak často si je lakuješ ? Co na ně používáš ?

Je pravda, že na nehty sklízím docela pochvaly a obdiv. Jak v práci, tak ve škole, tak od kamarádek, dokonce i od některých mužů. Mé nehty jsou opravdu hodně pevné. Mohu si je nechat dorůst do takřka jakékoliv délky a zlomí se pouze pokud se stane opravdu nějaká ošklivá náhoda, třeba když si přivřu prsty do auta apod. Čím to je ? Nevím. Řekla bych že z velké části genetikou. Nikdy jsem neměla problém s vlasy a to samé platí i pro nehty.

Ale pokud by přesto někoho zajímalo, co na nehty používám a jak o ně pečuji, tak jsem tu s článkem, kde vyhodnocení, co jak zabírá, nechám tentokrát na vás !!

Lakování

To je něco, co patří ke mě. Vlastním velkou sbírku laků. Mou největší úchylkou je si kupovat laky, které se od sebe liší opravdu jen minimálně odstínově. Aneb mamka mi pak říká, ten už máš doma ne ? Moje sbírka ovšem neobsahuje příliš drahé laky. Nejdražší jsou laky od Sally Hansen, kter mám asi 3. Jinak je mi líto dát za lak kolem 300,-, když vím, že mě bude bavit možná jednou, dvakrát.

IMG_1328

Takže běžné drogerkové láčky. Tady na fotce je třeba jeden můj oblíbený od Essence – 176-headphones on!. Efektový, který musíte nanést nejméně ve třech vrstvách aby trochu kryl, ale pak dělá moc pěkný třpytivý efekt a jde sakra blbě dolů. Omlouvám se za fotku, že není zaostřeno více na nehty, ale to, co mě přeci jen trápí je kůžička okolo nehtů. Mám ji strašně, ale strašně suchou, protože si ji koušu. Ano, můj velký neduh. Pokud jsem ve stresu, což jsem skoro každý den, tak jsem schopna si rozkousat kůžičky až do krve. Nevypadá to vůbec hezky, pěkně to bolí a já se pak stydím, ale stejně jsem se to za několik let neodnaučila.

IMG_1339

Nepoužívám žádný podkladový lak. Používala jsem, ale časem jsem přestala. Lenost !! Kdežto vrchní laky nesmí nikdy chybět. Nejraději mám ty ,,gelové,, protože lak vydrží déle a nehet mi to ještě více vytvrdí, pokud mám zrovna chuť na hodně dlouhé nehty. Nejoblíbenější byl od Catrice – gelový, ale u nás ho nemají už asi 5 měsíců doplněný, takže truchlím. Nepohrdnu ani Essence gelíčkama. Bohužel ale nejsou tak dobré. Teď zkouším nový gelový od Essence s růžovým nápisem a ten už je lepčejší. Nestahuje barvu z konců nehtů.

Odlakovávání

IMG_1340

Zde vyhraje na plné čáře můj oblíbenec od Cien. Kupuji v Lidlu, kolem 50,-. Mají dvě verze. S acetonem a bez. Přiznám se, že je mi to šumák a beru ten, co je blíž. Mám ho ráda hlavně kvůli pumpovací hubce. Pokud mám nalakováno třpitkovým lakem, přiznám se, že jsem lempl na používání alobalové techniky a tak to šmrdlám o sto šest a nadávám, proč já si pořád ty třpitkoidní laky kupuju.

 

Pilování x stříhání

IMG_1341Pilníky mám momentálně dva. Jeden obyčejný tvrdý z DM, který je na tlusté nehty akorát. Musí být ale pružný, aby nehtíky netrpěly. No a na občasné zpilování ze shora ( já vím, že se to nemá), když mi třeba někde něco přečuhuje z nešetrného odlakování, používám hladší stranu na Essence pilníku.

IMG_1343

Nebráním se ale ani kleštičkám. Pokud chci nehty do rovna, vždy je nejdříve ucvakám a pak zapiluji ostré hrany. Musím ale používat poměrně velké kleštičky, aby zvládly nehty pěkně ucvaknout a neolámat okolo. Dále používám bambusová dřívka – taky Essence na zastrkávání kůžičky okolo nehtu, ale na to jsem taky lemplík a málo, tuze málo to dodržuji. Ta další kuličková věc na obrázku – to je zdobítko od Essence. Ráda si na nehty kreslím – vkusně, žádná vietnamská tématika. Tečky a srdíčka apod. No a tohle udělátko stojí pár kaček. Mám asi tři různé velikosti.

Nůžky jsou jediná věc, které nepožívám skoro vůbec. Tedy kromě éry, kdy jsem nosila nehty do ,,mandlového tvaru,, a tak jsem si hrany odstřihla. Většinou zapilovávám a nebo odštipuji. Krom nehtů na nohách, ty klasicky stříhám.

IMG_1330

Ostatní  péče

Jako nadpéči beru třeba peeling, který si dělám ryze domácí, nekupuji si žádné zvláštní peelingy určené přímo na ruce. Stačí mi med, nebo olivový olej, trocha třtinového cukru, nebo rozmačkané jahody, nebo si v mléce rozpustím peeling na obličej.

 

Krémy jsou mi nějak jedno, nemusím mít super drahý. Jen i nesmí nechávat na rukách nepříjemný povlak a musí se rychle vsakovat. Na noc ale klidně použiju i nějakou tu hutnější věc, což jsou třeba krémy od Neutrogeny. Aby se ty mé chudinky okousané kůžičky vzpamatovaly.IMG_1342

 

Vitamíny, které by mohly trochu pomáhat, ale já to nijak moc na nehty nepotřebuji je Biosil plus. Jenže, to bych nesměla být lempl i na léky a brát je pravidelně. Je pravda, že když jsem měla zdravotní problémy a nehty se mi třepily, tak jsem Biosil brala měsíc v kuse a nehty byly zase jako skály. Taky se mi po něm zlepší pleť a víc rostou vlasy a chlupy. Ehm, ty chlupy asi nejsou moc žádoucí věc. Koupíte v lékárně asi za 60,- ale přiznám se, že ta nová verze s nějakou mentolovou příchutí mi zvedá kufr. Dále občas beru směs Vápník-Hořčík-Zinek, ale to spíš kvůli migrénám a únavě.

IMG_1332

Myslím, že to opravdu není nějak speciální péče o nehty. Ve spoustě věcech jsem líná a spoustu věcí dělám opačně, než by se mělo, ale příroda byla na mě hodná a tak se moc starat nemusím. Nebojte, zase jinde jsem dostala to, co by jiní nechtěli. Zkrátka každý má něco.

IMG_1327

Drápkům zdar….   vaše Bezega

2 komentáře:

  1. Nooo pěkný drápky :)) Zinek a hořčík jsem začala brát také a už vidím výsledky :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Hm zcela opačné nehty, než mám já - slabé, křehké, měkké a teď je mám úplně zničené po gelových nehtech. Musím je nosit úúúúplně na krátko, že ta bílá část nehtu není vidět. Jinak se zatrhne a je problém a bolí to. vrch jsem trochu zbrusila, aby to nebylo tak hrbolatý a mohlo to nějak normálně odrůst a aby to nebylo vidět, tak lakuji. teď střídám nude nehty s červenou :) a kupodivu i takhle krátké nehty nevypadají úplně blbě. Alespoň že lůžko vypadá nějak normálně. Kůžička kolem nehtů je suchá - ostatně jako celé moje ruce, na které zabírá nejlépe Excipial. Vlasy mám husté, pevné, zdravé, vlnící, ale nerostou moc dlouhé mrchy :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....