10. 9. 2014

TAG - 50 prapodivných otázek

Nějak jedu poslední dobou v Tagovkách. Nejen na videu, ale i tady se tak objeví další, který mi přišel zajímavý svými otázkami, ale delšího rázu a proto není formou videa, ale psaný na blogu. Takže pěkné čtení přeju, ale čaj si k tomu nedávejte, protože hrozí vyprsknutí tekutiny na monitor a pak bych měla na krku třeba žalobu za zničení elektroniky....



1. Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi skříně?
Skříně ? Jakože fakt ? Nemělo tam být pokoje ? Pokud skříně, tak zavřený. Nesnáším otlemený větrání šatníku. Jestli pokoje, tak jak kdy, občas ani nestačíte dveře zavřít ;)

2. Bereš si šampony a kondicionéry z hotelových koupelen?
Ne, nepoužívám je, vozím si svoje, protože změny v používání kosmetiky snáším špatně a na hotelu když jsem použila nějakej ten erár, tak šlo většinou o sprcháč třeba. Ale teď se mi povedlo zapomenout spodní prádlo, takže takový erární kalhotky by byly fajn, ale humus představa :D

3. Spíš s prostěradlem zastrčeným nebo vystrčeným?
Fujky. Nezastrčený prostěradlo mě strašně vytáčí. Asi dělám v noci nějaké bojové umění nebo nevím, protože když mám volné prostěradlo, skončí všude možně, jen ne na posteli. A když se do něj zamotám, no to je konec vážení. Probudím se spocená a šílená, protože se mi zdá, že mě někdo svazuje a já se nemůžu hnout, což je horzná představa, nemyslíte ?
 
4. Už si někdy ukradla dopravní značku?
 Ne osobně. Byla jsem účastníkem, kdy jsem se dívala na bandu spolužáků a kroutila hlavou nad jejich blbostí. Asi zním jako puritán, ale je to fakt hrozná blbost, která může skončit hodně špatně.

5. Ráda používáš lepíky?
Miluju je !! Lepíky v každé podobě. Malé, velké, různě tvarované.... ach. Nejvíc asi do diáře. Úplně nejvíc v práci a pokud se učím tak si na ně píšu poznámky, osnovy k učení apod. abych je  zápětí stejně postrácela, protože ona lepivost po nějaké době prostě přestává působit. Má to někdo taky tak, nebo sem jenom já bordelář ?

6. Vystřiháváš si kupóny, které nakonec nepoužiješ?
Yes, bohužel. Teď třeba kupony na dny Marianne. Mám je vystříhané, jakože co kdyby a stejně se musím držet a nechci tolik vyhazovat jen proto, že na to mám vystřižený kuponek.

7. Byla bys raději napadena medvědem nebo rojem včel?
Mám panický strach ze včel a vos. Takže radši volím medvěda. Ikdyž by střetnutí s ním asi bylo pro mě poslední minutou co by mé tělo bylo pohromadě, vzhledem k mé alergii na včelí atd. bodnutí bych umřela jako balón. Takže zvažuji mezi balónem a rozmístěním těla po lese a v břiše médi ? Hmmm, jo, asi fakt vyhraje medvěd.

8. Máš pihy?
Mám, ale jen když jsem dlouho na sluníčku. Takže na dovolené je ze mě Pipi.

9. Jakou velikost má tvoje postel?
Jeden a půl lůžka. Takový malý prťous, ale v plánu je větší ;) když se já prťous hodně snažím, tak mi z ní čouhají nohy :D.

10. Usmíváš se na fotkách vždycky?
Ne, málokdy. Já se totiž líbím sama sobě akorát na selfie a na těch se nezubím.  Jinak všechno ostatní kde jsem, jsou momentky a ty jsou fakt ,,eklhaft,,.

11. Co tě dokáže nejvíc naštvat?
Lidská hloupost, vyčůranost, lenost, vyhulení jedinci, jedinci co se chovají jako vyhulení, ale přitom nejsou.

12. Počítáš někdy své kroky, když jdeš?
Někdy ano :) občas jsem dokonce jako Melvin v Lepší už to nebude ;).

13. Už jsi někdy čůrala v lese?
Ech, kdo vymýšlel ty otázky ? Ano a nepovažuju to za nějakej super zážitek :D jednou jsem se dokonce žahla kopřivou na místo, kam slunce běžně nesvítí a to byl pak tanec.

14. Už jsi někdy  v lese kadila?
:D tak OMG, začalo to u čůrání a skončí to takhle ? Asi jo, ani nevím. Takový zážitky se snažím asi vytěsnat z hlavy.

15. Tančíš někdy, i když okolo nehraje žádná hudba?
Ano, protože mi hraje většinou v hlavě nějaká oblíbená písnička. Ale nechtějte to vidět :P

16. Okusuješ své tužky a propisky?
Jo, pořád. Protože si jinak mám tendence kousat kůžičky okolo nehtů a to je vetší fuj, než ohryzaná tužka, akorát v práci sem se to odnaučila. Když podáváte klientovi tužku s tím, že je okousaná ?! Fůůůj.

17. S kolika lidmi jsi tento týden spala?
:D to je nějakej tag s úchylosexuálním podtextem ne ?

18. Jakou písničku si tento týden poslouchala nejvíce?
Budu stráášně mainstream ale zase se přiznám takáákže :P. Byla to All about that bass díky mojí London kamarádce a toho, že mi tuhle písničku poslala a já se jí nemohla zbavit v hlavě :D. Navíc ten klip je božíí.

19. Toleruješ, když muži nosí růžovou?
Toleruju a na některých se mi líbí dokonce. Vlastně nevidím růžovou jako barvu vyhrazenou jen pro ženy nebo homosexuály (pardon nemám ráda tohle slovo).

20. Díváš se ještě na animáče?
Dívám a mám je moc ráda. Hlavně když se v nich zpívá, to je moje. Nebo když je hezký příběh. Třeba Na Vlásku, Ledové království. Jééžíš, já mám asi v sobě stále kus dítěte a teď to myslím z hladiska fungování mozku. Jiné dítě jinde se ve mě doufám momentálně nenachází :D

 21. Který film máš nejméně ráda?
Krvavě nabité horory stylu..parta jede na výlet do hlubokého lesa a dojde jim benzín. Bože, co teď ? A tak se vydá odvážlivec sám 4 km někam do háje pro benzín tmavým lesem, kde na něj vyskočí vlk a zeptá se ho na obsah košíčku, aby ho v zápětí podřízl motorovkou. Nesnáším české filmy typu Kameňák, Slunce seno. Ikdyž některé hlášky z nich znám a jsou legen-dární.

22. Kam bys zakopala tajný poklad, kdybys nějaký měla?
Nezakopávala bych ho, ale investovala :) jsem holka fikaná a finančně docela gramotná.

23. Co piješ k večeři?
K večeři jak kdy, asi záleží na jídle. Klasicky ale vodu ochucenou třeba okurkou, jablíčkama nakrájenýma apod.

24. Do čeho si namáčíš kuřecí nuggety?
Sladkokyselá omáčka, domácí tzatziky, spíš jsem na domácí výrobu než na ládování se ztuženou pastou ze zbytků zvířat v Mc. Ale když je nouze ;)

25. Jaké je tvé oblíbené jídlo?
Kotleta na šlehačce, rizoto s kousky kuřecího, nějaké ty těstoviny, lasagne, gratinované brambory a sýrové cokoliv :D.

 26. Jaké filmy sleduješ pořád dokola a nikdy se ti neomrzí?
Forrest, Zelená míle, Lepší už to nebude, Někdo to rád horké, Střihoruký Edvard - cokoliv od Burtona

27. Poslední osoba, kterou si políbila?
Jakože mlask, nebo polibek ? Polibek ani mlask dneska neproběhl, protože jsem na služebce a můžu tady olíbávat jedině kolegyně a kolegy a já fakt nejsem přes sexuální harašení, takže smolík.

28. Byla jsi někdy skautem?
Ne a nijak mě to nemrzí. Ikdyž stanování nezavrhuju, spaní pod širákem taky ne, ale bobříka lovím jen když je mi zakázáno mluvit. A že se to děje často :D

29. Dělala bys někdy striptýz nebo pózovala nahá pro časopis?
Joo, tak kdyby mi dali nabídku vyfotit se někde v časopise, tak bych přijala jedině nabídku nějaké luxusního seriózního plátku a v tom případě by asi i moje tělo bylo luxusní, když by mi dali takovou nabídku, takže pak klidně :D. Ale s tím co mám k dispozici teď, by to dopadlo max na nějakej ten nizkonákladovej bulvárek a tam bych se jim nevešla na jednu stránku :D takže by mě stejně nevzali. Soooo sad.
Tohle opravdu není moje fotka, ale mohla by být :D
 
30. Kdy si naposledy napsala někomu ručně dopis?
Psala jsem jedné čtenářce na oplátku ;). Ale to je už tak dobrých 5 měsíců. Takže jestli mi někdo chcete napsat a chcete odpověd ? ;) mrk mrk

31. Umíš vyměnit olej v autě?
Nikdy jsem to nedělala, takže ne, ale klidně bych se do toho pustila, když by bylo potřeba. S nějakou instruktáží, nebo návodem ovšem :D. Hmm, nebo hezkým instruktorem, montérem ? Beru obojí.
 
32. Dostala si někdy pokutu za rychlou jízdu?
Pokutu přímo ne, ale vyhodil mě za to od zkoušek na řidičák :D. Byla jsem rebel a v obci jela 55 km/h. Normálně to není zas takový provar, ale na zkoušce ? :D prostě trdlo

33. Došel ti někdy benzín?
Ne naštěstí. Sem posera a tankuju vždycky raději do zásoby.

34. Oblíbený sandwich?
Na slano- šunka, sýr, vajíčko na tvrdo, salátová okurka, salát. Na sladko - burákové máslo a kousky banánu.

35. Nejlepší snídaně?
Ovoce, jogurt, oříšky, čerstvé pečivo s máslem, šunkou a sýýýýr :P Jako dneska ráno.

36. Kdy obvykle chodíš spát?
Přes pracovní týden okolo půlnoci, což je pozdě. Bohužel jsem pak ráno nepoužitelná, protože čím jsem starší, tím hůř snáším spánkový deficit, ale dejte mi někdo víc hodin na volný čas a všechny povinnosti a bude to lepší.  Přes víkend to nějak nehrotím, protože si většinou můžu přispat.

37. Jsi líná?
Jak v čem. Líná ve smyslu, že se ráda o volno válím v posteli, ale stejně u toho něco musím dělat :D. Líná v tom smyslu, že se nedokopu někdy jít běhat. Jinak nevím co to lenost je :D.
38. Když jsi byla malá, nosila jsi kostým na Halloween?
Ne, u nás se to za mého mládí neslavilo.. Takže maximálně na nějaký ten maškarní bál. To jsem byla za nevěstu třeba :D.

39. V jakém čínském znamení jsi narozená?
HAD :D a když jsem si přečetla charakteristiku, tak to docela sedí !!
 
40. Jaké jazyky umíš?
Angličtina - docela dobře, němčina - základy, turečtina - základy a čeština- rodilý mluvčí ;)
 
41. Odebíráš nějaký časopis?
Neodebírám, ale chtěla bych zkusit odběr Lamour, který mě baví a líbí se mi. Dál Ekonomiku, Marketingovku apod.

42. Which are better legos or lincoln logs?
Lego jednoznačně ;) se svojí kreativní duší to bylo boží hraní. Stavěla jsem baráčky, stěhovala do nich pidiplyšáky. Garáže a jezdila v nich s autíčkama.....

43. Jsi tvrdohlavá?
Hrozně :D

44. Kdo je lepší? Leno nebo Letterman?
Kdo to ? Strejda google poradil, ale ani jeden se mi nelíbí :D.

45. Dívala ses někdy na telenovely?
Jasně :D. Dřív u mě frčela Natalia Oreiro (i hudebně kriste) a Divoký anděl. Esmeraldu jsem sledovala s babi a to bylo tupost šílená, ale byla to hitovka no. Dneska už mě to naštěstí přešlo. Ikdyž podívám se občas na Ulici. To se počítá ?

46. Bojíš se výšek?
Ne, miluju výhled, létání a jedním ze snů je skok s padákem....

47. Zpíváš si v autě?
Ano, ale když neřídím. Takže otravuju řidiče svojí operní árií.

48. Tančíš ve sprše?
Máme vanu, takže těžko, ale když jsem třeba na hotelu a je tam sprcha, tak si jen tak poťupkávám, páč hrozí rozmáznutí, zlomenina nohy, ruky, hlavy...su šikovná.
49. Tančíš v autě?
Ano, rovněž když neřídím :D

50. Už jsi někdy použila zbraň?
Ano, střílela jsem s M. několikrát, chtěla jsem si udělat zbroják, ale mám dioptrie a nebaví mě, že se musí obnovovat.
 
Jak se vám TAG líbil ? Máte někdo stejné odpovědi ? A kdo chce, tak ho udělá takýý...
 

Vaše Bezega



2 komentáře:

  1. neměla tam být- 17. S kolika lidmi sis tento týden psala? jinak by to bylo fakt nějaký úchylný :D na co zachvílí nebude TAG :D třeba kolikrát denně chodíme na WC :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, tak já to okopírovala od jedné blogerky :D tak je možné, že tam měla chybu, protože fakt mi ty otázky přišly zvláštní :D

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....