3. 9. 2014

Podzimní wishlist, zoufalost před zkouškou, stýskací článek

Ještě jsem neodletěla do teplých krajin. Ještě ne, ale nemám k tomu daleko...
V posledních dnech se toho nabalilo tolik, že bych jisto jistě potřebovala svůj vlastní klon. Nějaký hezčí a více naplněný energií prosím. Mě totiž nějak dochází šťáva. Je sice hezké si hrát na wonder woman, ale ve skutečnosti je to teda dost na prd vážení. 

Lítám z práce domů, kde padnu alespoň na hodinu do postele, kouknu na seriál, letím ven se psem a pak šup ke knížkám. Já tele totiž dodělávám dvě zkoušky z předchozího roku, kdy toho bylo taky dost po návratu do školy. A samozřejmě jsou to ty nejhnusnější zkoušky z celého studia. Jedna je za mnou a za A. Což bylo na fanfáry a vůbec netuším, jak jsem to dokázala. No a nad tu druhou teď právě sedím, čeká mě zítra a mě není vůbec do zpěvu, protože absolutně nemám tucha, co se učím. A to u mě znamená velký problém, protože já věci musím nejdřív pochopit, pak si je přetransformovat na svůj slovník atd., přepsat a pak už jen nalejvárna. No a tady jaksi nebyl čas, takže jen šprtám a to je provar, protože po x hodinách v docela náročné (psychicky) práci, jsem schopna už maximálně spát, nebo relaxovat a hlavně proboha nemluvit !! Divný u mě co ?? Jenže já nad tím sedím třetí den do dvou hodin do rána, pak mě čekají čtyři !! hodiny spánku a šup do práce. Takhle jedu nonstop třetí den, protože o víkendu, kdy jsem udělala zasloužené áách a vydechla si, třídila skříně, boty, kabelky, na mě na ISU vyskočil poslední volný termín... BOMBA!!.

Jinak někdo mi psal, že by chtěl vědět, jak probíhá můj běžný týden. A že bych jako mohla o tom natočit video. ...Nechtějte to... Tenhle týden je to práce, minimum spánku, řeším nějaký ten wellness pobyt na který bych ráda, nemám čas na svoje holky, které mi už moc chybí, nesportuji, protože prostě nemám energii. Ve čtvrtek zkouška, v pátek školení, v sobotu nákupy s nevlastní sestřičkou do školy, neděli mám volnou, ale nakonec se mi tam vetřel jeden cizinec s prosbou na výlet ;)  a od pondělí do středy jsem služebně v Plzni. Kde mě čeká další várka pracovní nálože, ale pěkný pobyt v hotýlku a na hotelu psaní diplomové práce, četba knih pro diplomku atd. Kdyby byl někdo tak hodný a je z Plzně a neměl od pondělí večer co dělat, přivítám průvodce a nebo alespoň mi tu doporučte nějaký fajn obchody, restaurace, místa v Plzni, poblíž centra, kam je fajn zajít !! Budu moc vděčná. 

Videa mám do zásoby natočená, ale nejsem schopna je sestříhat, upravit a publikovat a vůbec nad tím strávit běžné dvě tři hodinky, protože je prostě nemám. Tak alespoň koláž s tím, co si přeju na podzim. Ten já miluju, tak doufám, že se vybarví a povede. V tuhle dobu mám totiž nejraději kombinování outfitů, páč miluju kozačky a podzim a kozačky je prostě dokonalost. Dobře, ok, když je všechno barevný, zapadaný listím a šajní svítíčko, je to taky fajn. 

Můj wishlist na podzim je strohý. Mohl by někdo namítnout, ale já jaksi po vyklízení šatníku dospěla k tomu, že nic dalšího už za A) do týhle skříně nenarvu, za B) do skříně další vestavěný taky ne a za C) nepotřebuju tak nutně. Takže se jen zbavuji starších věcí a zaměřím se na kvalitku a ne kvantitu. 

WISHLIST:





  1. Pěkné spodní prádlo - zamilovala jsem si krajkové nevycpané podprsenky v M&S, takže tam se určitě vrhnu
  2. Kabelka - klep klep na čelo, vždyť se jich teď tolik zbavuju a doma visí nevyřčený zákaz dalšího nákupu tohohle zboží, ale - chci jednu kvalitní, nejlépe koženou, která bude univerzální velikostí, tvarem, barvou a bude na dlouho, nebudu muset neustále měnit na jinou a přendavat svůj bordýlek - zvažuji MK nějakou, jenže tu už má půl ČR a to mě neba, ale docela se mi líbí, samozřejmě pro základ asi černou
  3. Džíny - Levis ID - ty mě zaujaly moc a chci si je alespoň vyzkoušet, jestli je fakt pravda, že se přizpůsobí i mojí asymetrické postavě - tak schválně ha !! a za ty prachy předpokládám, že vydrží alespoň tři sezóny... máte někdo ??? Jak jste spokojené ???
  4. Obyčejný bílý svetr, hezkého normálního střihu - ne jak je teď v obchodech trend krátkých svetrů na liliputy a širokých, že by se do nich vešel hroch i s hrosátčatem ( to asi neexistuje co ?) 
  5. Kozačky - ano, můj věčný neodškrtnutý bod na seznamu - kožené, vyšší pod koleno, protože iluze o těch nad koleno jsem si už letos odpustila, zlatý doplněk po straně, nebo i bez něj, hladké, žádné přezky a na zip po straně. Nebo snesu klidně i bez zipu, ale nějaké na širší lýtko od běhání. 

Asi neskutečně náročný seznam, páč tohle sehnat a nenechat v obchodě mega bude docela záhul, ale jistí to vystřihané kuponky na dny Marianne. S kým se uvidím ?




13 komentářů:

  1. kočko, držím palce, ať zkouška dopadne dobře a vlastně, ať všechno dopadne dobře :) poslední dobou taky bojuju s časem a potřebovala bych ty klony alespoň tři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je pozitivní, že v tom nejsem sama ;) že nejsem jediná divná :D bohužel zkouška nevyšla, ale nezboří se svět :P

      Vymazat
  2. La Tartellete na náměstí hned vedle zastávky tramvaje, kde dělají super sladké i slané koláče, super výhled na Plzeň je z Crosscafé v 16. patře v "mrakodrapu" (jednu zastávku tramvaje od náměstí - Anglické nábřeží), pokud máš ráda indické jídlo tak Gateway of India v Dominikánské, na nákupy OC Plaza, kam je to z náměstí pěšky tak 10 minut okolo nově otevřeného divadla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni ;) minimálně ta OC Plaza mě zajímá :P a indické jídlo miluju, takže díky, díky !!

      Vymazat
  3. Ahoj, asi jsi to už někde psala, ale zajímalo by mě, co děláš za práci -).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promiň, ale takové osobní věci tu rozvádět nebudu :)

      Vymazat
  4. až se naučím šetřit, také bych si ráda pořídila jednu opravdu kvalitní kabelku než jich mít doma desítku - pak stejně většinou tahám jednu nebo dvě a ty další zbytečně leží doma, nevyužité. ani nemluvě o tom, v jakém jsou brzo stavu... a kabelky MK jsou naprosto nadčasové, takže nevěřím tomu, že by vyšly z módy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, Levisky jsem na sobě měla a neseděly. Nakonec jsem si koupila jiný, protože to byly JEDINÝ z asi paterých kalhot, co mi ve finále padly. (Všechny ostatní v mojí velikosti mi odstávaly v pase, menší bych nenatáhla přes stehna a zadek.) Hezké svetry má F&F, tyhle základní jsem si tam koupila dva (ale propínací, což jsem teda osobně chtěla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za typ na svetry ;) já ale F&F moc nemusím :) ikdyž občas si tam taky něco pořídím. Každopádně se tam určitě mrknu ;). Na ty Levisky jsem moc zvědavá nu :P

      Vymazat
    2. F&F si myslím, že z řetězců disponuje asi nejnadčasovější módou. (Konkrétně tyhle svetry tam v různých neutrálních barvách mají už minimálně třetí sezónu.) Když jsem cca před těma dvěma lety svetr sháněla, tak to všechno bylo buď moc krátké nebo to mělo střih jak pytel nebo to mělo divně řešený výstřih. Potřebovala jsem něco takového, co je naprosto univerzální a hodí se ke všemu. Ještě se dá vybírat v Takku nebo Orsayi, občas něco zajímavého mezi tunou potištěných hadrů (doslova) nabídne i Gate. Ale já už do řetězců obecně nerada chodím, málokdy si tam něco vyberu. Otřesné materiály, střihy. (I když ad ty Levisky, tak o kalhotách za čtyřcifernou sumu jsem měla taky trochu jinou představu.) Buď nakupuju na netu nebo sekáč nebo mě musí něco jo chytit za srdce ve slevách, abych si řekla, že za ty dvě stovky to třeba stojí.

      Vymazat
  6. Svetřík, kabelka a džíny se mi líbí moc :). Tak šťastný kup na dnech Marianne
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tie hnede cizmicky su prekrasne!
    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Je pěkné mít wishlist.. člověk se má aspoň nač těšit, že? :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....