14. 9. 2014

Nákupní haul–Dny Marianne 2014

IMG_1214

Omlouvám se předem za kvalitu videa. Je natáčeno opravdu za čerstva na mobil. Špatné osvětlení a moje použitá vizáž  tomu moc nepřidávají. Ale chtěla jsem to mít všechno pěkně zdokumentováno.

Po zpracování bude kvalita videa lepší ;)

Video je opravdu špatně světelně nastavené, takže detaily nakoupených věcí jsem vložila do videa, aby jste z toho alespoň něco měli, ale pro zvědavky fotky přidávám raději i sem. Někdo mi psal, že jsem nakupovala opravdu hodně. Noo, to uznávám, ale mám pěkně odbité narozeniny, které mám příští měsíc, další měsíc svátek a další už jsou vánoce. Ve výsledku toho zase tolik není.

IMG_1301IMG_1302IMG_1303IMG_1304

Tak jak se vám moje nákupy líbily ? Napiště mi do komentářů, jak jste pořídili vy ? Jestli jste nakupovaly, nebo spíš užívali běžný víkend ? Jaké máte názory ohledně dnů Marianne ? Vyplatí se podle vás nakupování v tyhle dny ?

18 komentářů:

  1. Kolik stála kabelka Michael Kors?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti.

      Vymazat
    2. To je super cena, na netu vidívám tak od 11 litrů výš (ten samý model).

      Jinak video fajn, ne všechno šlo teda pořádně vidět, ale jinak super.
      A ty boty z Deichmana se mi teda líbí. Snad se Ti v nich bude dobře chodit a vydrží.

      Vymazat
    3. Děkuji Tea ;) záleží od toho, jakou velikost zvolíš. Plus je to různé na netu a v obchodech :)

      Vymazat
  2. Ahoj,

    koukám, že jsi si opravdu užila nákupy :-)) Vůbec se nedivím, že máš takovou radost z kabelky Michael Kors.. měla bych ji totiž taky! :D je opravdu krásná :-) Já jsem využila podzimní slevy, ale dny Marianne jsem nevyužila, uměla jsem si představit, jaké tam budou návaly lidí :/ Kamarádka pracuje v OC Chodov v Lee Cooperu a za 3 hodiny měli tržbu přes 40 000.-.. což je samozřejmě v tak maličkém obchůdku nadprůměr.. :-)

    Hezkou neděli,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och no, musím říct, že jsem obdivovala všechny prodavačky a i ve Starbucks mladíky,co dělali kávu, protože to bylo šílené. Spousta lidí tam měla třeba vůbec poprvé a asi naposled Starbucks kafe,čoko apod. takže mega návaly. Ale celkově mi přišlo, že tam bylo méně lidí než na předchozích dnech Marianne.

      Vymazat
    2. Joo, méně lidí? U nás v Brně to je teda rok od roku horší a letos už to byl teda děs. :(

      Vymazat
  3. Aaa,,, paráda!! Využila jsi ty slevy opravdu naplno!! Člověk si prostě musí udělat radost! :)

    Moje nákupy zde :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. je potřeba si čas od času udělat radost, no ne? :) kabelka je opravdu krásná a i ta cena je skvělá! vždycky s kamarádkou do té prodejny chodíme a říkáme si, že si na nějakou tu krásku prostě musíme našetřit :D i ta druhá, černá, je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Karolínko ;) investici si musíš opravdu rozmyslet. Není to skutečně malá cena :)

      Vymazat
  5. Který blázen si koupí plastovou kabelku za 9000? Nosím LV za 25+, ale i Longchamp za 2. Nikdy bych si ale nevzala plast, nikdy. A ty hejna slepic, které vidím ve městě s MK, ach jo. To je přesně ten styl paneláková nána. Doporučuji rychle spálit, i když ona asi neshoří, jen se rozteče... Je to jepičí modní trend, jako byly v USA třeba boty Steve Madden.

    OdpovědětVymazat
  6. Uznávám :) je to masová záležitost. Ale nevím, kde bereš to, že je to plast. Nicméně mě je to upřímně šumák. Líbí se mi, chtěla jsem ji a nezajímají mě názory ostatních na moje rozhodnutí. Akceptuji posouzení ostatních, že oni by si to nekoupili. Nevím, proč bych měla ale někoho napadat pojmy paneláková nána. Trochu silná slova ;) nelíbí se mi tvá hrubá slova a pohrdání, které je znatelné z tvého vyjádření. Ano, lidé bydlí i v panelácích, ne jen ve vilách a ano, jsou to také lidi ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi mi sympatická a právě proto bvch do tebe neřekla, že si koupíš kabelku MK, neber to jako urážku, ale uznej sama, že po městě běhá spousta zmalovaných nán oblečených jak prostitutky - hrdě nesoucí kabelku MK. Já to nikomu neberu, kdyby stála 2000 neřeknu, ale za plast made in china ve výrobní hodnotě několika korun, nevím. Promiň moje rozhořčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ale spousta holek má právě napodobeniny :) stejné jako s LV kabelkami, protože ony zmalované nány (jak je nazýváš) jsou mnohdy teenage holčiny, které neví a chtějí si připadat důležitě a prostě se předhánět před kamarádkami. Druhá věc je, že podporují trh, který já moc neuznávám, ale to je zase na dlouhé podívání a jiné téma. To samé u někoho, kdo prostě netuší, co je ona MK kabelka na tržišti vlastně za napodobeninu. Takhle to brát nemůžeš. Nejde u lidí bagatelizovat. Skoro všechno je dneska made in China a má výrobní hodnotu nula prd. To už bychom si nemohli kupovat nic a vše si doma stlouci na koleni. Chápu tvoje rozhořčení, ale chápej ty moje nadšení. Líbí se mi, nemyslím si, že musí být tak drahá, ale stejně mi za to stála a koupě nelituji ani teď když už ji nosím.

      Vymazat
  8. Souhlasím s tebou a omlouvám se, kabelka je hezká a nadčasová, tak ať se pěkně nosí.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké úlovky, myslím, že nemusíš nikomu nic vysvětlovat, jsi dospělá a je čistě tvoje věc, co si koupíš/nekoupíš..... MK kabelek mám několik a můžu tě ujistit, že ti vydrží hoooodně dlouho, rozhodně déle, než jakákoliv jiná, tzn. absolutně nesouhlasím s tím, že je to značka předražená. Já jsem se letos zapojila sporadicky, ale je to daný i tím, že mám prcka a připadá mi blbý chuděru tahat po obchodech...

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....