26. 9. 2014

Co miluju na podzimu ?

Tak jo lidi. Prokrastinuju úplně všechno. Ale teď se to zase zlepší na krátkou dobu, páč ležím doma, je mi strašně špatně a nejsem schopna se na delší dobu vzdalovat od záchodu, jinak hrozí ohození všech okolo. Vtipná poznámka kamarádky – Ne těhotná nejsem. V pondělí bych měla jít na strašně nechutnou věc – sonda do žaludku ústy, mňááám. Upozorním doktora na to, aby si vzal nějaký nepromokavý hábit, protože tohle jisto jistě nebude bez úhony země, jeho oblečení a mých nohou, a pak by se teda mělo ukázat, co mi jako je. Podezření je velké, protože u mě působí více faktorů, na vředy, ale to už jsem psala před pár týdny. Bohužel… ale nebudu se z toho hroutit…prostě budu muset alespoň jíst více zdravě.

No a jelikož a protože jsem děvče pilné, které velmi těžce snáší to, že nemůže nic dělat, snažím se všemožně zabavit. Dokonce mě napadlo i začít psát diplomku, jak divné. Vrhla jsem se na nejrůznější resty, snažím se pracovat na blogu a videích a sjíždím seriály. Čtu si, rvu do sebe suchý toustový chléb, který už mi leze i krkem. Což mi v pondělí určitě poleze krkem a tak radši nebudu celou neděli jíst. Jéééj. Pouštím si filmy a chci se dostat z deprese, jenže si pouštím takové jako třeba Hvězdy nám nepřály a pak u toho bulím jak želva.

Ale…mezitím co jsem doma a co se snaží na pět minut třeba vylézt ven na vzduch, abych nezešílela, jsem si všimla, že nějak přituhuje, občas prší a blíží se nám ..PODZIM. Můj milovaný, mé nej nej období. Připravila jsem si koláže toho, proč mám ráda tohle roční období a kdo chce, může zareagovat, třeba taky koláží a nebo článkem, videem apod. Hele, třeba nám z toho vznikne řetězák…ale nominovat nikoho nechci, aby se někdo necítil obětován a povinován.Teď už k tomu, co mám na podzimu ráda. Rozdělila jsem to na dvě kategorie – věci/počasí a oblečení/móda. Protože, jak všichni pochopíte za chvíli, toho je víc a pěkně se to prolíná.

podzim koláž 1

Na první koláži je jasně vidět, že na podzimu miluju hlavně to počasí. Sice se dříve smráká, vstávám za tmy, ale když se vyvede den, svítí sluníčko a všechno je tak krásně barevné. Miluju podzimní barvy přírody, zemité tóny hrající tu ostře za svitu sluníčka, tu jemně a ponuře za deštivého dne.  Ráda chodím na podzim na procházky do lesa. S pejskem se honíme, já fotím, sbírám náruče listí a šišek, nosím si je domů a vytvářím z pokladů přírody dekorace. Další věc, která je na podzim tak úžasně kreativní a využít na to můžete právě jen dary přírody. Dekorace miluju. Na podzim je toho hodně, co se dá vytvořit. Stačí si tady na blogu kliknout na moje DIY projekty a uvidíte, že na podzim se opravdu vyřádím. S dekoracemi souvisí i svíčky. Mám je strašně ráda. Pokud jsou ještě příjemně voňavé, ne vlezlé a intenzivní, ale tak akorát na provonění bytu, pokoje, hmm, úžasné. Asi to souvisí s mojí romantickou povahou ( jep, jsem skrytá romantička), ale svíčka a podzim spolu souvisí, asi jako kniha a horké kakao/čokoláda. Závislák  na čokoládě i v tekutém stavu se hlásí. Tu na obrázku bych si dala hned. Nejlepčejší je pro mě asi ta oříšková ze Starbucks. Nemusím takové ty husté, jako puding. Kniha je pro mě dobrá různá. Tématická na obor který studuju, romantická proti depresím, napínavá pro zahnání nudy.. je to různé, ale nejlépe nějaká na pokračování s více díly. Nesnáším totiž otevřené konce a ráda se těším na to, co bude dál.

2

Oblečení je na podzim pro mojí postavu ideální. Nepotím se v hrozném pařáku, takže můžu vrstvit. V tom se vyřádím a mám moc ráda nejrůznější kombinace. Taky můžu nosit své oblíbené legíny, jeggins, apod. Někdo je nenávidí, já je miluju. Ne místo kalhot a vůbec ne s krátkým trikem. Ne po vzoru teenage děvčat, kterým prostě někde něco chybí a když se dobře zkombinují, tak vám prodlouží nohy a i ztenčí. Dejte na mě, já tenčím ráda a pořád !! Legíny i proto, že se dají tak výborně nosit a zastrkávat do kozaček. Ehm, kdyby někdo navštívil můj botník na podzim, asi by se zhrozil. Jak jsem psala, počítala jsem minule kabelky a u čísla 35 jsem se zarazila a začala řešit výprodejem atd. U kozaček to nehrozí, protože miluju všechny a nemíním se zbavit ani jednoho páru z těch 15ti, které vlastním. Jo, jsem magor, ale zbožňuju je všechny. Kožené, z umělé kůže, drahé nebo od Vietnamců.. všude jsem si našla svého favorita a po koupi letošních hnědých, se kterými jsem měla problém, můžu prohlásit, že mám dost a další rok, když se povede sehnat hnědé kožené, budu už úplně uspokojena. Zlaté doplňky jsou to, co potřebuju nutně k vrstvení a kozačkám. Ulítávám na kombinaci hnědá/zlatá a černá/zlatá. Prostě moje top kombinace. Dlouhé svetro šaty a dlouhé svetříky, ne moc naducané a hlavně musí být nekousavé !! Přece přes ty legíny ne ? Šátky a šály. Nejlépe hodně dlouhé, jednobarevné a nebo třeba kruhové. Hlavně aby ladily ke kabátkům, botám apod. Matné tmavé rtěnky. Už mám v zásobě svoji Macovskou, kterou budu zase hodně používat a v práci na mě budou zase lidi zírat, ale co..burgundy vedou. Klobouky mám taky moc ráda a letos budou u mě mít premiéru po x letech nenošení. Jen stále hledám nějaký kde poměr cena/vizáž nebude smrtící pro moji kreditku. Nakonec tmavé laky. Nikdy jindy pro ně nenajdu využití. Respektive..neúčastním se každý den nějaké společenské akce, kde by se mi tmavé hodily třebas a tak si je kupuju a odkládám do šuplíku. Teď je konečně můžu začít vytahovat ven.

Tak co na to říkáte ? Máte rádi podzim ? Bude chtít někdo pokračovat ? Klidně mi poté postněte do komentářů odkaz na článek Mrkající veselý obličej

Bezega

5 komentářů:

  1. Jeseň nemám rada. Som totiž zmrznutý človek a ked je už len náznak zimy, tak sa musím obaliť do niekolkých vrstiev. Preto by som bola najradšej keby je stále leto, kludne aj vyše 30-stupnove horúčavy. Vtedy je mi najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám podzim docela ráda.Svíčky,teplé ponožky,horké vany,večery s knížkou a čajem,... :)
    Bohužel si ale nemohu pomoc a tohle období na mne působí trochu depresivně.Jinak s těma botama-já si myslím,že u mne to zhrození bude ještě větší-naopak totiž nemám skoro žádné.Jedny zabavila mamka a na mým milovaných se mi ulomil podpatek.Na nakupování kozaček se ovšem velice netěším,jelikož mám snad tu nejhorší velikost - 40-41,takže když už ulovím nějaké perfektní...tak nemají mou velikost!
    Měj se hezky a brzy se uzdrav! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný článek :) podzim mám ráda taky kvůli těmhle věcem :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jako obecně mám ráda každé roční období, ale pravdou je, že dost často z okna :D Zimu z okna auta nebo bytu, začátek jara, kdy všechno taje a je všude bláto, taky z okna bytu, léto, když je vedro, z okna klimatizované místnosti a podzim, když prší, taky z okna :D

    Ale zase svým způsobem mám ráda všechna roční období ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    hezký článe. Člověka tak nějak příjemně naladí. A když tak koukáš na seriály a filmy, nechceš udělat (další) video na toto téma? + Třeba knihy a kultura obecně.
    Já vím, že obecně tahle videa nemají takovu sledovanost jako třeba nákupy (pro mě nepochopitelné :).. ), ale třeba Ti tohle nevadí.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....