14. 8. 2014

Bezega na cestách - Tunis 2014

Po dlouhé době mě chytila inspirace a jala jsem se natáčet. Bohužel můj foťák stávkuje a po pěti minutách natáčení se zavře a fertich. Takže alespoň slibované video z cest, zatímco já se budu snažit nezešílet z toho křápu, plus menší recenze na hotel, kdyby jako někdo chtěl :)

Byli jsme v Hotelu Palm Beach, pokud by někdo chtěl tip na hotel, tak můžu určitě doporučit! Je to spíš menší rodinný hotýlek, takže ne hlava na hlavě. Klid a krásné zahrady, úžasná pláž, kterou v Tunise budete hledat opravdu obtížně. Pozvolný vstup do moře, vypadá spíš jako laguna. Jedná se o oblast Hammamet - starší část v Tunise. Připravte se, že v hotelu není zase tolik vyžití.. kulečník, minigolf, petang, vodní sporty na pláži. Každý den animátorský program. Začíná se asi v 21:45 dětskou diskotékou a pak se pokračuje. Večery jsou tématické a hraje se třeba i česká muzika (pro ty, co jsou správní vlastenci).  Mě teda na tyhle programy moc neužije, takže jednou jsme se byli podívat na obtloustlou tanečnici orientálních tanců, ale bylo to spíš pro smích, než že by slečna něco uměla. Číšnici se snaží, ale jelikož jsme byli v jejich domovině právě o Ramadán, byli docela nepříjemní (aby ne, já bych byla taky...).  

Hotýlek je menší, ale všichni, až na recepci milí, snaží se a pořád někde něco uklízí. Na hotel má velký vliv přítomnost manažera hotelu. Pokud je, všichni kmitají, usmívají se, uklízí. Jídlo není tolik pestré, ale vybere si každý. Největší zájem byl vždy o hranolky. Nám už se jídlo docela po dvou týdnech opakovalo a tak jsem měla někdy problém, co si dát, ale pokud nejíte na styl našich ruských spoluobčanů a netláskáte první večer vše najednou, vyberete si...Mohu doporučit pikantní cous-cous třeba ;).

Na pokojích každý den uklizeno, ručníky a na pokoj litrová balená voda. Vodu kohoutkovou důrazně nedoporučuji pít. Během našeho pobytu tohle míchání a pití Tangu v místní vodě (protože si dotyční mysleli, že když do toho rozpustí Tang, bude to přece OK) stálo rodinku kapačky a jeden den strávený v nemocnici. Co mě ale štvalo, byla vlezlost uklízeček, kdy pokud jste si dali siestu přes den, vlezla na pokoj se zaklepáním, ikdyž jste měli cedulku nerušit. Nemluvě o tom, když se člověk převlékal, nebo si nedokážu představit, dělal jiné věci v páru.... muselo to být docela dobrodružné :D. 

Co je fajn, tak že hotel pořádá každý čtvrtek trhy, kdy si prodejci přivezou stánky a zboží až do hotelu. Možnost pro ty, kteří nechtějí nikam cestovat za nákupy. Tady  ale počítejte s o dost vyšší cenou.  Nás tam třeba paní uřkla a proklela Aláhem, protože jsem nechtěla její tuniku. Tak uvidíme, jestli se to splní, ale vzhledem k tomu, jak to po návratu stojí za starou belu, asi začnu věřit a modlit se o odpuštění.

Co je nejlepší polohově, tak vzít si pokoj určitě někde mimo hlavní pódium, protože jinak máte do půlnoci postaráno o zábavu a každý den opakující se hudba z miniklubu atd. je šílenost. To samé u bazénu hraje poměrně hlasitě hudba. 
Pláž úžasná, opravdu jsem byla mile překvapena. Uklizená, řasy nejsou, v moři malé rybičky, na které si dávejte pozor, protože pokud jste v klidu, projevuje se u nich krvelačnost a koušou !! Není to sice pravý útok piraňi, ale štípne to pěkně. Pláž je krásná i z hlediska toho, že část je zatravněná a část klasika na písku. My radši vegetili na trávě v zahradě a písku a moři si sešli pár schůdků. Co je vtipné, je způsob přivýdělku místního plážového
Bar, který je předepsaný na pláži jaksi chybí, ale pokud zůstanete na zatravněné části, je bar k dispozici, kde ale nalévají do plastových kelímků velikosti náprstku. Pokud nemáte teda jazykové vybavení, nebo nejste držka jako já, můžete v tom vedru vystát důlek a slintat nad trochou vody. Takže tvrdě vyžadovat GLASS - sklenici !! Oni mají, ale nehce se jim mýt nádobí.
Pokud trpíte určitou nevraživostí k ruským turistům, stejně jako já, tak vás mohu uklidnit, že tady jich moc není a ty co jsou, jsou v rámci možností nehluční, nestrkající se a to jsem vyzkoušela několik turnusů Rusů za dva týdny pobytu. Národnost v hotelu je samozřejmě rozličná, ale nejvíce jsem slyšela francouzštinu, holandštinu, němčinu a angličtinu.
Příjemně nás překvapil při příjezdu welcome drink a možnost, že se o nás postarala  česká animátorka Radka. Moc milé děvče, které si taky dle vyprávění užije své, ze strany zacházení od hotelu atd.

Dovolená byla super, jen bych si klidně připlatila i delší dobu, kdyby to bylo finančně, časově a pracovně možné :)....

Byli jste vy někde, nebo se chystáte ? Líbil by se vám tenhle hotel ? Nebo už v něm někdo byl ??





2 komentáře:

  1. Ahojky Kačko, natočíš zase nějaké video, máš je super. Už mi tvá videa chybí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak tohle je dovolená snů§ moje sestřenice byla letos taky v Tunisu a nemohla si jej vynachválit. Už si nevzpomenu, kde konkrétně byly, ale říkala, že byl neskutečně bohatý program a nenudili se ani minutu! Dojela opálená do zlatova a prý nej dovolená ve srovnání s jinými destinacemi. A teď ty s videem, to abych začala šetřit:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....