6. 7. 2014

Dermacol- Neon laky na nehty


Trošku s křížkem po funuse, ale tak to u mě chodí lidi. Pokud je někde o něčem milion článků, vyčkávám na správnou chvíli. Stejně tak je tomu s touhle recenzí. Všichni už o nich četli, všichni je nejméně dvacetkrát viděli na instagramu a tak přichází správná chvíle i pro mě ;). A taky kvůli tomu, že do Prahy se teď dostanu zřídka a k nám tyhle miminka dorazily až s hoodně velkým časovým prodlením.


Přiznám se, že se jedná asi o moje první Dermacol laky. Sice ne první neonky, ty už jsem zkoušela od Flormar, ale tyhle je trumfly, alespoň  v něčem tedy. 

Holčičí sen...


Je to jako splnění holčičího snu, tady s těmi mini lahvičkami. Díky velikosti mi přijdou ještě víc holčičkovské. Pamatujete si totiž a teď mě opravte, jestli to někdo nedělal děvčata, na dlouhé hodiny ve škole, předmět vás nebavil, tlachání učitelky děsný a tak jste si v sešitech alespoň zvýrazňovaly, co se dalo ? No a když se hodina táhla, ne a ne zazvonit, zvýrazňovačem jste si začaly kreslit na nehty ? Bylo to zabavení, bylo to cool a vy jste si hrály na svůj první lak. Problém byl v tom, že to nekreslilo zrovna stejně, jako byla barva zvýrazňovače, nebylo to tak neonové a když na to člověk vydržel nesahat cca pět minut, smazalo se mu to o kalhoty apod. Takže radost byla rázem pryč. Ale stejně mě to bavilo, z nevysvětlitelnýho důvodu. Prdlý dítě asi...


Balení...


No a touhle story se dostávám k podstatě těhle laků. Jsou pidi. Opravdu mi těch 5 ml v lahvičce přijde hrozně roztomilý. Myslela jsem si, že budu ale naštvaná, protože se lak rychle vypotřebuje a já budu za chvíli bez téhle buclatinky smutná. Jsou ale docela tekuté, takže se jich nevypotřebuje na jednou tolik a odhaduju to, že přeci jen nějakou dobu vydrží zásoba.

Ideální barvy na dovolenou a díky velikosti ? Bomba cestovní. Nezaberou vám hodně místa a budete zářit jak na pláži, tak u rybníka. 

Výdrž...

Výdrž už je horší. Je pravda, že mi došel můj Catrice Gel like top coat, díky kterému mi všechny laky vydrží průměrně alespoň 5 dní, takže nemůžu být až tak objektivní, ale s obyč vrchňáčikem mi vydržel na nehtech neoprýskaný cca 3 dni. Což je pro mě málo. Na dovolené hrozně málo, protože sůl a písek a moje neposednost. Moc to nejde dohromady. Jsem si jistá, že jakmile ty tyranky prodavačky doplní regálek s mým oblíbeným top coatem, který sháním už asi 3 měsíce, prodloužím neonkám život alespoň na těch 5 dní. Pravda je, že se vám alespoň barva neomrzí a máte záminku pro to, si jich koupit víc. Budete je přeci střídat ;). 

Odstíny...


Já si vybrala dva odstíny. Brala jsem je záměrně na dovču. Aby byly hodně výrazné a prostě správně letní. Zelenou ráda nemám a tak mě nechala chladnou. Takže výběr padl na odstín 01 Neon yellow , která je správně žlutě zvýrazňovačová, ani ne tolik do žluta, prostě úplně přesně ta, kterou mám ráda na podtrhávání textu. 
Dalším je č.12 Neon love, která jde více o oranžova, než v lahvičce, kde se jeví jako jasná růžovka, ale není to zas tak markantní a tahle barva mě teda chytla, to vám povím. Nejradši bych ji měla na nehtech permanentně přes léto. Ale to by mi bylo líto ostatních laků. 


Když lakujete a chcete fakt efekt jako za vašich hodně mladých let, ve dvou vrstvách prosvítá nehet přesně tak jako za kreslení zvýrazňovači. Prostě přesně ten efekt a já nejdřív myslela, že nee, že přidám pro lepší kryvost třetí vrstvu, a pak jsem to z nostalgie neudělala a užívala si nehty na ,,dětský způsob,,. To prosvítání totiž nebylo jako u jiných laků. Tady se mi líbí a neonovému efektu to neubírá. Zůtává krásně výrazný. Pro detailisty doporučuji vrstvy tři. A pro úplně nadšence do sytých neonek doporučuji pod ně nanést lak bílý, hodně hutný v jedné vrstvě a uvidíte, jak po nanesení už jedné vrstvy neonky, je efekt výraznější. 

Nejsou to držáci, ale mě touhle volbou teda Dermacol dostal. Zamilovala jsem se do nich a při další návštěvě, pokud ještě budou, určitě vyzkouším další odstíny !!! Kam se na ně hrabe Flormar. 

PS: omlouvám se, ale nějak mi nešly přesně zachytit odstíny, takže ve skutečnosti jsou laky opravdu více neonové...


Vaše Bezega




1 komentář:

  1. Vau vyzerajú veľmi dobre :) :) Ale neodlupujú sa potom tie laky keď sú až tri vrstvy? Myslím, že kvôli tým trom vrstvám nie sú to dobrý "držáci" ;))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....