25. 6. 2014

Alverde - Glanz Shampoo Zitrone Aprikose



Jak jsem avizovala na blogu, jsem zpět vážení..... i na blogové scéně, protože se mi po vás už stýskalo. 
No a začnu něčím jednoduchým, co vás docela i bavilo, protože jste mi psali o další a další a bude to tedy ....Recenze !!

Alverde kosmetiku mám docela ráda a mám ráda i svoje vlasy, a tak se snažím skloubit dohromady péči, kdy do nich narvu silikony z bomb jako je Kérastase, Lóreal apod. a něco trochu přírodnějšího, kdy dám vlaskům oraz. 

Jednoho dne jsem viděla video od Plum (snad, nejsem si jistá), četla recenze na internetu a při další návštěvě DM drogerie si to tedy juchala rovnou ke stojanu s touhle značkou. Můj záměr byl jasný. Ukořistit tu opěvovanou věc na vlasy a to ještě nejlépe v akci, takzvaně za hubičku (aneb jak poznáš Čecha). 

Můj cíl byl jasný, nenechala jsem se ničím rozptylovat a vzala si k šamponu hned rovnou i masku na vlasy. Tak dvojí síla bude přece logicky lepčejší ne ? 

A jak to dopadlo ?

Prosím vás, až zas dostanu tak blbej nápad, že budu zkoušet přírodní kosmetiku na vlasy, což u mě vždycky, ale vždycky!!! dopadlo katastrofou, dejte mi někdo virtuálně (alespoň) po hubě.

Šampon


Tenhle šampónek dost divně voněl. Citrón necítím skoro vůbec, meruňku trochu. Je dosti tekutý a jak už to bývá u přírodních věciček, nepění, takže já na svoje vlasy na jedno použití vypotřebovala skorem polovinu, páč mám vlasy husté a teď už i poměrně dlouhé a jak se ta mrcha nechtěla nahoře udržet, stékala..., měla sem tendenci přidávat. 

Bohužel sem typický příklad smýšlející blondýny a onen úžasný pocit umytých vlasů se bez pěny prostě nedostavil. Vlasy mi přišly těžké ( a že to u mě jde dost dobře, mít na hlavě nějaké to kilo navíc), splihlé a bez života. Takový ten pěkný pocit hebkých vlasů se teda rozhodně nedostavil. Co bylo nejhorší, když sem si sáhla do vlasů, že je rozdělím na dva prameny a víte co ? Ono to nešlo, protože se mi ve vlasech utvořil dred (poznámka autorky: já na ně normálně netrpím) a mě bylo jasný, že nutně potřebuju něco, co by vlasům dodalo vláhu, protože Halloween už byl a čarodějnice by mi v práci normálně neprošla. Je prý na bázi minerálních olejů... Kde sakra nějakej ten olej je ?


Maska

        (omlouvám se, ale vzteky jsem masku vyhodila, ani si ji nevyfotila)

Tak sem ještě nespráskla ruce a radši je vymrštila po masce. Ano, ta mi přeci pomůže. Masky jsou moje spása na suché vlasy. Žádné jemné medíčky kondicionérky. Pěkně prdnu masku a áách vlasy jsou na světě. No teda ne teď vážené dámy...

Maska zase nijak zvlášť nevoněla. Byla hoodně tuhá, takže z tuby šla dost špatně vymačkat. Díky hutnosti sem si vymačkala do dlaně rozhodně větší množství než lískového oříšku ( co to je mimochodem za blbý přirovnání v reklamách atd. ?) a pak sem to rychle šla plácat na vlasy. Nechala cca 10 minut působit. Takže za čas, kdy by mi i drogerkový sajroš za 39,- udělal na vlasech alespoň něco, se maska vpila, já ji smyla a nic. Dred zůstal, vlasy na dotek jako sláma, bez vůně, jen sem vypadala, jako když mě olízla kráva, protože splihlejší hřívu sem ještě snad neměla. 

Kde se tedy stala chyba ??? Je má hlava nehodna této božské věci ? Nebo jsem zase divná jenom já... prosím utěšte mě někdo a napiště, že ani vám tenhle zázrak nedělá to, co ostatním !!!!



Vaše Bezega


 

13 komentářů:

  1. No já nevím.... šampon jsem sice neměla, ale kondicionér je jeden z nejlepších, co jsem za poslední dobu měla. Spolu se Cienem z Lidlu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vím, proto jsem psala, že jsem divná asi jen já. Udělalo mi to opravdu z vlasů slámu :(

      Vymazat
  2. ÁLELUJÁÁ nejsem sama kdo je jinej :-D Veškeré přírodní přípravky mi z vlasů dělají jedno velký suchý zamotaný klestí a já vždy pláču, že už to nikdy nerozčešu. Je mi jedno jak moc je špatný pěnící šampon pro moje vlasy. Já ho musím mít pěnivý abych měla pocit, že jsem vlasy opravdu umyla. Pro mě naprosto skvělá recenze, která mě jen utvrdila, že se těmto výrobkům na vlasy dál budu vyhýbat. Mimo jiné vítej zpět na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja uz skoro dopotrebovala sampon od Alverde na barveny vlasy s brusinkou a lipovym kvetem a pravdou je, ze taky moc nepeni, je to pruhledny gel. Ale prijde mi, ze vlasy to vycisti od mazu a vseho teda mnohem vic nez ty chemicke sampony.............Ze stejne rady mam i kondicioner, ten se teda okamzite do vlasu vpije, ale ucinek? No prijde mi, ze zadny, takze konecky stejne pak promastuju kokosakem :) Pak mam taky od Alverde cistici emulzi na oblicej pro citlivou plet a to je jak kdyby sis napatlala na oblicej nejaky vyzivny vlasovy kondicioner :D Jako nevysusi plet, to je pravda, ale je to hrozny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasy, které jsou běžně zvyklé na nepřírodní kosmetiku, takhle prostě reagují. Není tam ten uhlazující efekt silikonů a než je z vlasů dostaneš, jsou prostě hrubé na dotek. Je blbost kombinovat silikony a nesilikony.
    Jinak pokud by ses rozhodla plně přejít na nesilikony, tak zrovna tahle Alverde řada je vůbec nej jakou mají, obzvláště kondicionér je perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné, ale bohužel jsem zkoušela na dva měsíce i vysadit silikony apod. sajrajtíky z péče o vlasy a po dvou měsících bědování jsem se vrátila zase zpátky. Je fakt, že jsem prostě už neměla na to, abych se koukala na tu koudel, která se mi tvořila na hlavě. Třeba kdybych vydržela déle :(

      Vymazat
    2. Někomu prostě přírodní přípravky nevyhovují a pak nemá cenu lámat to přes koleno ;)

      Vymazat
  5. Mně jakákoli přírodní (=bez silikonů, parabenů atd.) udělá na vlasech paseku. A je jedno, jestli jet o Lavera, Alverde nebo Balea. Proto už silikony neřešim. Nejraději mám ale šampon elseve se třpytkama (kde silikony nejsou) a šampony z lidlu, kondicionery taktéž :)

    OdpovědětVymazat
  6. no pokud to moc nepění nemá to pro mě smysl škoda no :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, nechtěla by jsi natočit zase nějaké video. Tvá videa jsou skvělá. Co bys řekla třeba na Closet confidential tag?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Bezego...nechtěla by jsi natočit Closet confidential tag? Bylo by to super. Jsi moc skvělá bloggerka a youtuberka ;) :)

    OdpovědětVymazat
  9. To snad ví každej, že přírodní kosmetika je BEZ minerálních olejů, ne s...jsou to deriváty ropy, to v přírodním šamponu nemá co dělat.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....