11. 2. 2014

Valentýnské nehty


Na Valentýna se ladí všelicos, můžete mít tematicky vychytané i nehty. Stačí jen trocha zručnosti a lakování. Nebudu vám tu lhát a říkat, jak moc to ocení vaše drahá polovička. Na tyhle zaručené rady si raději otevřete nějaký ten  ženský časopis s milion a jednou radou pro dobrou hospodyňku, sexuální bohyni a moderní superwoman v jednom. Je to prostě a jednoduše jenom pro dobrý pocit, trochu toho blbnutí s laky pro tvořivky jako jsem já, nebo prostředek pro prokrastinaci ( hodinka zábavy zaručena!! osobně vyzkoušeno !!). A jak na to ????

Co k tomu budeme potřebovat ?
IMG_0120IMG_0121IMG_0122IMG_0123
A výsledek ?
IMG_0118
Tak jak se vám výsledek líbí ? Uznávám, že ruka se mi klepe opravdu hodně. Asi první známky mojí senility vedle toho, že už moje játra nezpracovávají alkohol tak jednoduše, jako v nácti letech. Ale to se vlastně nepije a vůbec se takový věci nedějou, takže pšššt. Srdíčka jsou šišatý, kůžičky okousaný a vysušený a já zase hrozně sebekritická, však už jste si zvykli. A ti co ne ? Tak vy se s tím budete muset smířit, protože jsem to já vážení. Perfekcionista uvnitř mě právě brečí a naříká.
Teď by se hodilo pár otázek pro komunikaci se čtenáři, že ? Tak třeba…. Slavíte Valentýna, nebo je to pro vás amíkovskej zvyk a netahejte mi ho sem k sakru motherfuc….!! Já se přiznám, že nikdy (na mou duši), jsem to neslavila, až letos se to nějak sešlo a já prchám s mou drahou polovičkou do zahraničí, města lásky ( malá nápověda) a tam si to teda řádně hodláme užít, plus něco poznat, něco sníst, něco málo se pomuchlovat (Pod Ajfelkou je to asi hodně crazy nápad co ? Kdo zná nějaký privátky, sem s tipama !!) a něco více unavit svoje nožky. Já pod nátlakem shopaholismu svého drahého (je to neuvěřitelný, ale ten chlap nakupuje víc než průměrná ženská a dýl než průměrná já) podlehla dalšímu trendu a zakoupila i dárek. Snad to A. nečte, nebo to klidně čti zlato, stejně jsem určitě vykecala, že pro tebe něco mám, protože sem strašná….Příště se uvidíme …velmi brzy s dalším dílem lovískujícího ladění….pozadí

1 komentář:

  1. Ahoj, můžu se zeptat v jakém odstínu je lak od GS?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....