13. 2. 2014

Valentýnské líčení podle Bezegy

Tak tahle úvodní fotka je opravdu strašná a ty oči vypadají spíše jako po náletu  maličkaté bratránkovo dcery s pastelkama, ale…..k čemu se chci dobrat ? To jest líčení na Valentýna. Teda já takhle rozhodně na Valentoše nalíčená nebudu, jelikož ten budu trávit nejspíš někde na cestě a s tímhle se crcat se zrcátkem v ruce za jízdy v autobuse ? Omluv mě drahý, ale to nedávám. Tak alespoň na zkoušku před zkouškou doma, takže skoro po tmě, hodně špatně nafoceno a hodně špatně z těch fotek poznáte, o co mi vlastně šlo !!

Takže omluvte kvalitu fotek, lépe se mi to v jednu v noci vyfotit nepodařilo. Co jsem použila ?

Photovisi - Photo Collage Maker

  1. Alverde gel na obočí pro blondýny
  2. Makeup od Essence – pěnový
  3. Stay Mate pudr od Rimmel
  4. Colorama tvářenka – velmi světlý růžový odstín, plus Catrice Liquid Metal jako rozjasňovač nad ní
  5. Na oči – bílá kajalová tužka, rozmazaná do ztracena nad řasy jako linka, nad ní na střed víčka Liquid Metal stín v odstínu 020 Gold n´ Roses, do záhybu oka Hnědý stín od Inglot, plus růžový tmavší matný stín na přechody, tělový oční stín pod obočí, na spodní vnitřní linku Catrice voděodolná tužka (výborná) v tělovém odstínu
  6. Rty vykreslené matnou tužkou od Inglotu, na ně rtěnka od Essence (long lasting) a do středu rtů trocha světle růžového stínu na oči
  7. Nehty – viz předchozí Valentýnský článek…..
  8. Řasenka – klasika Colosalka od Maybelline

3

No a zde už můžete vidět obě díla pohromadě. Jediné co chybí, je doladit outfit a vzbudit přítele ve tři ráno s tím, že jsem připravená někam vyrazit. Nejspíš dveře, protože by mě v tuhle hodinu nejspíš přetrhnul.

Na fotkách můžete vidět moji novou myší blond, ke které jsem se po dlooouhé době vrátila a jsem s ní teď chvíli spokojenější. Uvidíme, jak dlouho mi vydrží….pozadí

4 komentáře:

  1. Promiň, ale myslím si, že když chceš ukazovat líčení mohla by sis dát tu práci a vyfotit ho pořádně, takhle nejde nic poznat. Sice si přečtu co jsi použila za produkty, ale už nevidím, jak má vypadat výsledek. Ovšem musím říct, že nová barva vlasů ti sluší mnohem více než ta minulá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení vypadá v celku dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mno, fotky líčení jsou katastrofální, není na nich takřka nic vidět. A bohužel musím ještě dodat, že průvodní text k tomu celému... nějak tě tu nepoznávám. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Líčenie by mohlo byť nafotené bližšie a pri dobrom dennom svetle. Ale inak páči sa mi aké farby si použila, hodia sa ti, sú jemné. :)

    vladiesblog.blgospot.sk

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....