16. 2. 2014

Nail art–Feather effect - Essence

IMG_0165

Dnes jsem tu s velmi krátkou recenzí na jeden lak, který mě natolik zaujal v regálu, že jsem se nerozmýšlela a musela ho mít. Lidi chápete, já, váha váhavá, se nerozmýšlela a měla v košíku asi za 3 sekundy od zmerčení téhle věci jeden kousek !!!

Jedná se o Essence novinku, takže v regálech ho prozatím najde jen hrstka vyvolených. Já ho koupila v DM v Arkádách. Stál tuším kolem 50,-. A jak se to s ním má ? Je to skutečně taková bomba, která si zasloužila můj rychlý bezmyšlenkovitý nákup ? Obávám se, že ne.IMG_0166

Nechápejte mě špatně, je jasný, že se to někomu bude líbit, ale mě to nějak neuchvátilo. Protože jsem viděla feather effect z jiných laků, které byly daleko lépe krycí a hutnější. Protože tohle je prostě bezbarvý lak, ve kterém si plave maličkato kousíčků .. mám na nehtech 4 !!!! vrstvy a vymáčkla jsem z toho prachbídnou ukázku feather effectu. Barevná kombinace starorůžových a stříbrných třpytek je hezká, ale prosím, příště víc feather. To je asi jako kdybych Dominiku Myslivcovou prosila, aby byla více růžová..nemožné !!

IMG_0162

Já navíc zvolila dosti špatně podklad a vrstvila jsem na světlounce růžový lak. Dokážu si lepší výsledek představit na tmavém laku, ale i tak je to docela poznat. Nehty po větším zkoumání vypadají skutečně chlupatě. A teď si tutově někdo klepe na čelo, proč sakra může holka chtít chlupatý nehty ? No jsme divný a líběj se nám kravinky. Tečka… Výdrž je na Essence lak dosti dobrá. Vydržel mytí nádobí a různé jiné neplechy cca 4 dny netknutý. Pak jsem měla kožíšku dost a vyměnila ho. Trošku ošolíchané konečky, ale jinak pašák. Koupila bych si ho znovu ? Ne, ale jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela… musím totiž říct na jeho obhajobu, že se pěkně leskne.pozadí

PS: jo, je to okousaná kůžička do krve…to víte, bylo zkouškové !!

6 komentářů:

  1. Teda, nic moc :/ opravdu by to chtelo vic! Treba to nekdo oceni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Efektové taky od Essence mám obecně ráda, ale souhlasím s tebou. Tento se mi opravdu nelíbí :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. Takovéto nehty na blog nepatří, zkouškové, nezkouškové....tohle fakt moc nechápu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda toppery od essence, ale tento lak vypadá hnusně :( a z tý poslední fotky mi přeběhl mráz po zádech, až jsem přiblížila hlavu k monitoru zkoumajíc tvůj krvavý malíček :( au au...

    http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Bože bože, tohle se essence zase nepovedlo....a navíc obecně nejsem moc straka co se týče laků, takže mám radši bez třpytek....máš pravdu, že v lahvičce vypadal ale docela slibně....na nehtech je to docela bída....:/

    A promiň, ale nejdřív zapracuj na pěkných rukách, pak si lakuj nehty, tak to vidím já (nic proti, každý to vidíme jinak...) ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle není hezké... Fakt nesmírně neestetické nehty + z laku nevidím v podstatě pořádně nic. Jaký má tohle smysl?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....