10. 2. 2014

Multicolour highlighter - Catrice

Znát to…Něco si koupíte a nejste s tím až tak spokojeni, jenže jste si to koupili a nechcete přiznat, že vám to úplně nesedlo, protože to stálo docela dost peněz a navíc to opěvovalo tolik lidí. A tak to používáte, zvyknete si, pak se vám to dokonce začne líbit. Tak takový vztah máme mezi sebou s rozjasňovačem ze Sephory. Je fajn, byl na můj vkus předražený, ale v té době, co jsem si ho pořizovala, jsem vlastně něco takového jako rozjasňovače teprve objevovala…. jenže, pořád na mě byl moc třpytkatý, moc crazy, ikdyž zase tak viditelný není a já pořád hledala a našla si favorita od Nars, jenže se mi za něj nechtělo dávat tolika peněz a ani jsem se nedokopala k tomu, abych si ho pořídila….
A tak jsem pátrala v drogeriích, ale rozjasňovač bez třpytek, to je jako jehla v kupce sena v našich drogerkách. Ono vůbec najít rozjasňovač je docela záhul. Já teda vím jen o těch od Essence, nebo se pletu ? Až do soudného dne, kdy jsem si šla pro úplně něco jiného a náhodou zavítala ke stojanu Catrice. Smál se tam na mě plný regál věcí z limitky Celtica. Okoukla jsem nové věcičky, ale v poslední době se nějak u ničeho z limitovaných edic nepozastavuji (tedy těch drogerkových), takže jsem jen tak letmo prolítla očima a ty s najednou zarazily na krásném lesklém obale. Přiznávám, to bylo první, čeho jsem si všimla! Původně jsem myslela, že se jedná o zrcátko a už už jsem chtěla odejít, ale tester, který u toho byl, mi napovídal něco jiného. Otevřela jsem víčko a zajásala….
IMG_0146
Rozjasňovač od celkem oblíbené značky, za pouhých 139,- byl mým vysněným. Kdyby to byl křáp, je to pořád Catrice a je to pořád 139,- a ne pětikilčo, co poletí do koše. Zkusila jsem na ruku a moc mě to nezaujalo, ale něco mi říkalo, zkus to v reálu, bude to lepší!!  A musím říct, že je. Strašně jsem se skamarádili a já už třetí den nedám bez něj ránu. Je do matna, na denním světle bez třpytek, ty jsou viditelné na večerním umělém osvětlení, ale velmi decentně. Žádný efekt disco koule vážení. Řekla bych, že s odlesky do zlata. Výdrž není ohromující (kolem 5 hodin) a to ani pigmentace, ale já jsem s tím nějak srostlá a fakt se mi to decentní rozjasnění líbí.
Barvy, které můžete v pudru najít jsem od jemné béžové, hnědé, šedé a to vše v růžovém podtónu. Balení si zamiluje snad každá. Fakt se v tom stříbrném plastu vidíte. Aplikace na víčku dodává ,,luxusního,, dojmu. Pudru je přesně 10 g, což není moc, ale stačí ho jen trošku. Oceňuji velké zrcátko uvnitř. Bublinky na povrchu pomáhají v nabírání na štětec.Trošku práší, ale ne nijak dramaticky. Dal by se možná použít i na celý obličej, pro ty, které mají rády rozzářený makeup look, ale bojím se, že by tvář pak vypadala moc ulepeně a házela by nepěkná zrcátka.
IMG_0147
Myslím, že je to láska a já jsem z něj nadšená. Vím, že náročnější fajnšakerky přes kosmetiku z něj budou chladné, po vyzkoušení testeru ho nechají jiným. Ale já přesně tohle hledala, takže děkuji Catrice a ne, neplatí mi za tuhle reklamu. To kouzelné balení je třešničkou na dortu. Bohužel se mi nepodařilo foťákem zachytit přesný efekt, který dělá, ale třeba někdy v líčení to půjde lépe. Jen přidám odkaz na blog jedné slečny, které se to celkem podařilo zachytit.
Tak co, šli by jste do něj ????? Pospěšte, rychle mizí….
pozadí

8 komentářů:

  1. Vypadá opravdu dobře, a kdyby byl u nás na Moravě k dostání, hned jdu do něj. Bohužel u nás není jediný stojan, takže mám(e) smůlu. Ale taky odpovídá mým představám o rozjasňovači do kabelky. Snad jej najdu někde na netu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o něm slyšela ! docela mě láká, ale zatím mám rozjasňovače tři, takže buď počkám nebo neodolám a pořídím si ho také. Vypadá moc krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juch, tak tři rozjasňovače, tak to tě úplně chápu ;)

      Vymazat
  3. Dneska som ho pozerala ale nikde som ho nevidela... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to podle dodání limitky k vám do obchodu ;)

      Vymazat
  4. Vypadá pěkně a cena je taky skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že není fotka pigmentace třeba na hřbetu ruky... Já osobně nemůžu souhlasit s tím, že by neprášil. Práší a to poměrně dost.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....