6. 1. 2014

První v roce 2014

Krásný rok 2014 přeji čtenáři...


Ze života...

 
 
Musím říct, že ten můj minulý byl opravdu zvláštní, neoznačila bych ho přímo za špatný, zvláštní je to pravé slovo. Spousta věcí se změnila, některé k lepšímu, některé k horšímu, byly tu pády, ale i oklepání se a nové šplhání na světlo. Našla jsem práci, kterou mám ráda, přišla o auto, koupila nové, zamilovala se a zase odmilovala, našla nového přítele, se kterým nám to doufám vydrží co nejdéle, , ustála dědovu nemoc a oslavila jeho uzdravení, brečela méně (slzy už došly) a smála se (trošku víc než v 2012), vím, co je to pocit vyhoření, chodila jsem běhat, na Zumbu, trávila čas s pejsanem a přežili jsme oba jeho operaci (pro mě to bylo asi horší, než pro něj, měla jsem strašně málo času, přerušila jsem školu, zase se vrátila, stal se ze mě Bc., pokračuji na Ing. , učila jsem se trochu turecky, oživila si němčinu, prošla asi milionem školení, zažila pár super akcí a výletů s kamarády, vyzkoušela si jaké je to být vytopena, rozloučila jsem s některými ze zdánlivých přátel, našla nové a o to cennější přátelství, udržovala ta stará, získala další členy rodiny, urovnala vztahy s další částí našeho klanu, pořídila si pár krásných kousků do šatníku a o pár kousků přišla, vyzkoušela si práci v Rádiu, ztratila iluze, hodně se rozčilovala a taky se hodně omlouvala, snila a četla spousty úžasných knih, psala na blog, točila videa (velmi málo) a snažila se nezbláznit z nedostatku času. Málem byla dvojnásobnou mámou :D (pejsků, lidskou naštěstí ne ´;)..) cestovala jsem (docela dost) a je toho velká spousta, že si na vše ani nepamatuji... co bylo ale poslední v tomto roce ? No super silvestr na chatě plné lidí, s někým na kom mi záleží víc a víc. Novoroční polibek a spousta aktivit (zoo, aquapark atd...), které byly moc fajn. Už pod světly ohňostroje jsem tvrdila, že jestli byl rok 2013 takzvaně na prd, bylo to jen pro to, abych neusnula na vavřínech a snažila se, aby ten další byl mnohem, mnohem lepší (asi se za mě stává optimista nebo co).
 

Z blogového prostředí....

Zjišťuji čím dál tím víc, že blog už pro mě není místem, kde bych chtěla publikovat recenze na kosmetiku (atd.), že je stále více prostorem pro myšlenky, tvorbu a zážitky. Moc ráda bych se zaměřila více na povídací články, videa atd. na něco, co je mojí součástí. Věřím, že i s tím málem času se dají dělat zázraky, jen to chce vymakanější time management. A taky lepší přesvědčovací metody na kamarády atd. Nechci nadále mít blog jako povinnost, vyplňovat si rozvrhy na publikování článků mi přijde u blogu na způsob toho, jak ho vedu já (jako koníček) jako pakárna a dámy/pánové prominou, ale nedávám to. Prostě nemám kapacitu na to, abych si pamatovala, že ve středu je recenze, v pátek video atd. Navíc na to kašlu a mám i na oblíbených blozích raději obměny, překvapení apod. Rozuměj, nic proti plánování nemám, ale pak už mi trochu ten blog přijde jako magazín s pravidelnými rubrikami.
 

IMG_0202

 

Předsevzetí...

 
Chtěla bych jim věnovat samostatný článek. Neříkám jim novoroční předsevzetí, ale celoroční plány. Dělám si je každý rok a odškrtávám postupně ve svém diáři. Na konci roku je fajn si sednout a podívat se, co se mi podařilo a co ne....
 
A to je vše přátelé moji ;) ...... těším se na vás v dalším roce....   @Bezega

6 komentářů:

  1. Moc hezké Bez :) Krásný rok jsi prožila, se vším všudy, opravdu :) Snad ten další bude lepší a optimismus ti vydrží!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké shrnutí! Nezbývá než popřát, ať je pro Tebe tenhle rok lepší a radostnější než ten předchozí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, zajímalo by mne, kde pracuješ a jakou práci děláš.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, už se těším na články :)
    www.zuzizuzana.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky se to četlo :) Těším se na tvé další "myšlenkové" články :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Katko, jestli Ti tak můžu říkat. Narazila jsem na Tebe na youtube úplnou náhodou a od té doby jsem se podívala skoro na všechna videa. Smekám, opravdu. Máš příjemné vystupování, Tvůj hlas se hezky poslouchá, působíš rozumně a inteligentně. Ráda si Tě poslechnu a myslím si, že máš našlápnuto na úspěšnou kariéru. A to Ti přeju, protože si myslím, že se sympatická, výřečná, inteligentní slečna uplatní. Přeju Ti, abys mohla v budoucnu využít svých schopností a dovedností, abys našla práci, která Tě bude bavit a naplňovat zároveň. S přáním všeho nejlepšího do roku 2014 Lucie.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....